Angående: Bus på Elmia!

ExtremeBoost
12 april 2011 · 312 Inlägg

Ica Maxi har monterat upp bommar in till parkeringen för ett tag sen.

Volvo 940 Turbo Plus "940 Turbo SFRO" (1993)
TT-Avant
12 april 2011 · 6 851 Inlägg

Ja och de har även satt upp staket runt om där man annars kan snedda för att komma in. De jag syftade på i mitt inlägg tidigare va på de parkeringar där de inte har skyltar eller bommar. Tex. A6 framsida, Media markt, Solåsen (biltema) mf..

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
ante850r
13 april 2011 · 285 Inlägg

det där med nerskräpningen är ju bara skit samma vår städningen är ju inte långt efter elmia helgen..de ska va svineri den helgen de hör till annars är de inte kul:)

Marcus_89 Biltokig elektriker
13 april 2011 · 3 352 Inlägg

Eller inte wink

BoostGuy
13 april 2011 · 953 Inlägg

tycker inte ned skräpning hör till så ante850 du vill att de ska ta mer av dina skatte pengar för att göra rent?

grillchips
13 april 2011 · 462 Inlägg

ante850r skrev:
det där med nerskräpningen är ju bara skit samma vår städningen är ju inte långt efter elmia helgen..de ska va svineri den helgen de hör till annars är de inte kul:)

Menar du alvar?! Det förstör ju för alla andra?! Ge f*n i att kasta glasflaskor och andra aktiviteter av det slaget!

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
TT-Avant
13 april 2011 · 6 851 Inlägg

ante850r skrev:
det där med nerskräpningen är ju bara skit samma vår städningen är ju inte långt efter elmia helgen..de ska va svineri den helgen de hör till annars är de inte kul:)

Vad jag vet s¨har de redan börjat vårstäda. Men det är klart, du kanske vill ha punka på dina däck pga. att folk slängt massa ölflaskor och skit på vägarna?

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Marcus_89 Biltokig elektriker
13 april 2011 · 3 352 Inlägg

Precis, så sjukt onödigt att slänga en massa skit. Det förstör för alla, inte skoj att få sina däck sönderskruna av glas då man har ett antal mil hem. Inte nån som uppskattar det precis.

Jimmy_N Makaronborrare
13 april 2011 · 993 Inlägg

ante850r skrev:
det där med nerskräpningen är ju bara skit samma vår städningen är ju inte långt efter elmia helgen..de ska va svineri den helgen de hör till annars är de inte kul:)

Idiotisk inställning. Är så jävla trött på min skit tar någon annan reda på mentaliteten.

Bjura_e30
13 april 2011 · 200 Inlägg

Om polisen stänger av infrater vid a6 , vart kan man parkera då så man if kan gå in o kolla ?

TT-Avant
13 april 2011 · 6 851 Inlägg

Bjura_e30 skrev:
Om polisen stänger av infrater vid a6 , vart kan man parkera då så man if kan gå in o kolla ?

Om de stänger aavfarten, vad ska du då in och kolla på?

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
ante850r
14 april 2011 · 285 Inlägg

TT-Avant skrev:

ante850r skrev:
det där med nerskräpningen är ju bara skit samma vår städningen är ju inte långt efter elmia helgen..de ska va svineri den helgen de hör till annars är de inte kul:)

Vad jag vet s¨har de redan börjat vårstäda. Men det är klart, du kanske vill ha punka på dina däck pga. att folk slängt massa ölflaskor och skit på vägarna?

jo glasflaskorna som folk slänger på gatan kan ja hålla med om att de är lite små jobbigt men så blir de ju de kvittar om de är elmia,rix fm festival elelr hv vinner så ser de lika dant ut endå.

ante850r
14 april 2011 · 285 Inlägg

Jimmy_N skrev:

ante850r skrev:
det där med nerskräpningen är ju bara skit samma vår städningen är ju inte långt efter elmia helgen..de ska va svineri den helgen de hör till annars är de inte kul:)

Idiotisk inställning. Är så jävla trött på min skit tar någon annan reda på mentaliteten.

yes box

DanneJ
14 april 2011 · 642 Inlägg

ante850r skrev:
det där med nerskräpningen är ju bara skit samma vår städningen är ju inte långt efter elmia helgen..de ska va svineri den helgen de hör till annars är de inte kul:)

Mycket dumt får man läsa på garaget men det här kvalar in på topp 5 iaf, du kan ju skriva ut din adress så kan alla dumpa sitt skräp hemma hos dig så löser sig allting? Vårstädning eller inte, skräp hör hemma i papperskorgen oavsett vart man befinner sig, får man lära sig redan som 3-åring.

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
TT-Avant
14 april 2011 · 6 851 Inlägg

ante850r skrev:

TT-Avant skrev:

ante850r skrev:
det där med nerskräpningen är ju bara skit samma vår städningen är ju inte långt efter elmia helgen..de ska va svineri den helgen de hör till annars är de inte kul:)

Vad jag vet s¨har de redan börjat vårstäda. Men det är klart, du kanske vill ha punka på dina däck pga. att folk slängt massa ölflaskor och skit på vägarna?

jo glasflaskorna som folk slänger på gatan kan ja hålla med om att de är lite små jobbigt men så blir de ju de kvittar om de är elmia,rix fm festival elelr hv vinner så ser de lika dant ut endå.

Inte i den mängden och överallt som det blir när det är Elmia. Just Elmia mässan är sådan att folk är så fulla så de slänger saker precis överallt. Hela jkpg ser ut som en stor soptipp och detta tycker iaf. inte jag är trevligt.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
gran_mustang
14 april 2011 · 83 Inlägg

Bjura_e30 skrev:
Om polisen stänger av infrater vid a6 , vart kan man parkera då så man if kan gå in o kolla ?

Man tar vägen in till a6 som inte många vet om smile

Haj fajv, verri naaaajs
cAYE Outlaw
14 april 2011 · 32 Inlägg

vilka parkeringar brukar ni hålla till? är det bara a6 som är tillräckligt stort då?

drivë !t l!ke you hatë !t
Volvo v70 T5 "quicksilver" (2002)
Volvo 740 "90ian" (1990)
ExtremeBoost
14 april 2011 · 312 Inlägg

På kvällarna brukar folk samlas på Torsvik vad dom gör där vet jag dock inte...

Volvo 940 Turbo Plus "940 Turbo SFRO" (1993)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
14 april 2011 · 2 362 Inlägg

ExtremeBoost skrev:
På kvällarna brukar folk samlas på Torsvik vad dom gör där vet jag dock inte...

Dom chillar och dricker te!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
lelleal
14 april 2011 · 1 150 Inlägg

går ju åka cykelväg från villa området ovanför på a6 tongue

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang