Angående Karlstad-skövde karavan till elmia

Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
7 april 2011 · 159 Inlägg

ändrar namn på tråden så alla från karlstad och på vägen kan skriva in förslag på mötesplatser och tider.

vore kul som fan om det blir möjligt att slå ihop flera karavaner till en stor som rullar in i jönköping.

Karlstds tider/platser:

Samling Biltema karlstad 8.00 agång 8.30
* Lidl Kristinehamn 9.00 avgång 9.30 - 10.00
(klockan blir alltid senare så tiden avser tidigast avgång)

*stopp i otterbäcken på parkeringen vid korsningen mot Hova - ca 30 minuter efter avgång från krhamn. (snabbt huvudräknat 10.30)
*stopp i mariestad shell som vanligt - ca 30 minuter efter avgång från otterbäcken. (snabbt huvudräknat 11.00)
ÄNDRING :: *stopp Biltema i skövde,  - ca 40 minuter efter avgång fran mariestad. (Snabbt huvudräknat 11.40)


så en samling kl 11 vid biltema för skövdefolket kan ju bli lagom

Senast redigerat av Chrillz_T5R (15 april 2011)

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
sachman Arn Racing
7 april 2011 · 383 Inlägg

Tror starkt på detta;)

Det är altså denhär karavanen och 1 ifrån Kristinehamn som möter upp oss i Skövde
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 01&p=1

Vill bara påpeka att det inte är tillåtet med något race eller buskörning i karavanen!
för vi vill ju undvika skador och polisen i karavanen ellerhur? cool

Senast redigerat av sachman (7 april 2011)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
kimizan
7 april 2011 · 121 Inlägg

men den karlstad tårde ska ju åka den 23/4 och vi ska åka på fredan och det är väl den 22/4?...

ska vi ha en liten träff innan vi åker till Elmia för vi hade tänkt att vi åker vid halv 8 i från karlstad (biltema) och det tar ju ca 2h10 min till skövde och så är jag inte så jätte haj på skövde haha:P men det kanske tar 2h30 min då med någon kiss stop och sånt. men vilken tid hade ni tänkt att ni skulle dra till elmia då?
för en tid är ju inte omöjlig att ändra tongue

Senast redigerat av kimizan (7 april 2011)

Nssc Skaraborgs street cars crew!
7 april 2011 · 204 Inlägg

våran  karavan med SSC startar 09.00 och vi är inte omöjliga kommer det mycket folk så kan vi säkerligen ändra oss!

Swedenautorace!
sachman Arn Racing
7 april 2011 · 383 Inlägg

kimizan skrev:
men den karlstad tårde ska ju åka den 23/4 och vi ska åka på fredan och det är väl den 22/4?...

ska vi ha en liten träff innan vi åker till Elmia för vi hade tänkt att vi åker vid halv 8 i från karlstad (biltema) och det tar ju ca 2h10 min till skövde och så är jag inte så jätte haj på skövde haha:P men det kanske tar 2h30 min då med någon kiss stop och sånt. men vilken tid hade ni tänkt att ni skulle dra till elmia då?
för en tid är ju inte omöjlig att ändra tongue

Sjävla grundtanken är att vi ifrån skövde ska anpassa oss till den Karlstad Karavanen som jag länkade:)
Men finns det bättre förlsag så kom gärna med det:D

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
7 april 2011 · 159 Inlägg

kimizan skrev:
men den karlstad tårde ska ju åka den 23/4 och vi ska åka på fredan och det är väl den 22/4?...

ska vi ha en liten träff innan vi åker till Elmia för vi hade tänkt att vi åker vid halv 8 i från karlstad (biltema) och det tar ju ca 2h10 min till skövde och så är jag inte så jätte haj på skövde haha:P men det kanske tar 2h30 min då med någon kiss stop och sånt. men vilken tid hade ni tänkt att ni skulle dra till elmia då?
för en tid är ju inte omöjlig att ändra tongue

vi hade ju tänkt att anpassa oss efter när ni kommer till skövde..så tänkte jag iaf. sen vet jag inte hur ssc hade tänkt..va jag fattade för så skulle dom åka bägge dagarna

Senast redigerat av Chrillz_T5R (7 april 2011)

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
kimizan
7 april 2011 · 121 Inlägg

okej men ni ska åka på lördan eller?

sachman Arn Racing
7 april 2011 · 383 Inlägg

kimizan skrev:
okej men ni ska åka på lördan eller?

Japp denhär tråden är för lördan:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
kimizan
7 april 2011 · 121 Inlägg

okej för jag ska åka på fredag ja smile

Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
8 april 2011 · 159 Inlägg

kimizan skrev:
okej för jag ska åka på fredag ja smile

ska karavanen från karlstad åka på fredan?

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
sachman Arn Racing
8 april 2011 · 383 Inlägg

Chrillz_T5R skrev:

kimizan skrev:
okej för jag ska åka på fredag ja smile

ska karavanen från karlstad åka på fredan?

Den som jag länkade åker på Lördagen:D

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
8 april 2011 · 159 Inlägg

sachman skrev:

Chrillz_T5R skrev:

kimizan skrev:
okej för jag ska åka på fredag ja smile

ska karavanen från karlstad åka på fredan?

Den som jag länkade åker på Lördagen:D

okej. dåsåtongue..men dom kanske kan skriva in lite tider från sin katavan. och när dom tror att dom är i skövde.. så kan vi ju lägga upp lite typ schema kanske?. har du hänvisat hit till dom eller?

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
sachman Arn Racing
8 april 2011 · 383 Inlägg

Chrillz_T5R skrev:

sachman skrev:

Chrillz_T5R skrev:
ska karavanen från karlstad åka på fredan?

Den som jag länkade åker på Lördagen:D

okej. dåsåtongue..men dom kanske kan skriva in lite tider från sin katavan. och när dom tror att dom är i skövde.. så kan vi ju lägga upp lite typ schema kanske?. har du hänvisat hit till dom eller?

Diskuterar med en från Karlstad ang tiderna nu:)
Frågan är vad folk vill.. ska vi samlas 1h innan de anländer så alla hinner komma och man hinner stå o tjöta lite osv eller ?Eller blir det långtråkigt?

Senast redigerat av sachman (8 april 2011)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
8 april 2011 · 159 Inlägg

sachman skrev:

Chrillz_T5R skrev:

sachman skrev:

Den som jag länkade åker på Lördagen:D

okej. dåsåtongue..men dom kanske kan skriva in lite tider från sin katavan. och när dom tror att dom är i skövde.. så kan vi ju lägga upp lite typ schema kanske?. har du hänvisat hit till dom eller?

Diskuterar med en från Karlstad ang tiderna nu:)
Frågan är vad folk vill.. ska vi samlas 1h innan de anländer så alla hinner komma och man hinner stå o tjöta lite osv eller ?Eller blir det långtråkigt?

Okej. Ja ja vet inte. Riktigt hur man ska göra men folk får ju komma med förslag. Ja tycker de vore kul att samlas lite innan iaf.

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
sachman Arn Racing
10 april 2011 · 383 Inlägg

Chrillz_T5R skrev:

sachman skrev:

Chrillz_T5R skrev:

okej. dåsåtongue..men dom kanske kan skriva in lite tider från sin katavan. och när dom tror att dom är i skövde.. så kan vi ju lägga upp lite typ schema kanske?. har du hänvisat hit till dom eller?

Diskuterar med en från Karlstad ang tiderna nu:)
Frågan är vad folk vill.. ska vi samlas 1h innan de anländer så alla hinner komma och man hinner stå o tjöta lite osv eller ?Eller blir det långtråkigt?

Okej. Ja ja vet inte. Riktigt hur man ska göra men folk får ju komma med förslag. Ja tycker de vore kul att samlas lite innan iaf.

Då är det ju bara att sätta en tid typ samling 10 - 11 elloer något så får folk droppa in när dom känner för det:) ? isf är det bara att avvakta tills de säger vilken tid de tror att dom kommer:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Knallhattsson
10 april 2011 · 176 Inlägg

enligt mig är de ändå ingen idé att komma till mässan så jävla tidigt,tar år och dagar och komma in på förmiddagen och är ju på kvällen allt kul sker på stan/a6 center smile

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
10 april 2011 · 159 Inlägg

TjoppTjopp skrev:
enligt mig är de ändå ingen idé att komma till mässan så jävla tidigt,tar år och dagar och komma in på förmiddagen och är ju på kvällen allt kul sker på stan/a6 center smile

håller med lite där faktiskt..sen går det ju fortare än va man tror att gå igen allting.

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
sachman Arn Racing
10 april 2011 · 383 Inlägg

Chrillz_T5R skrev:

TjoppTjopp skrev:
enligt mig är de ändå ingen idé att komma till mässan så jävla tidigt,tar år och dagar och komma in på förmiddagen och är ju på kvällen allt kul sker på stan/a6 center smile

håller med lite där faktiskt..sen går det ju fortare än va man tror att gå igen allting.

Precis.. man tror alltid att man behöver en heldag men det går rätt fort ändåsmile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Chrillz_T5R VA FAN SKA JA SKRIVA HÄR??
10 april 2011 · 159 Inlägg

sachman skrev:

Chrillz_T5R skrev:

TjoppTjopp skrev:
enligt mig är de ändå ingen idé att komma till mässan så jävla tidigt,tar år och dagar och komma in på förmiddagen och är ju på kvällen allt kul sker på stan/a6 center smile

håller med lite där faktiskt..sen går det ju fortare än va man tror att gå igen allting.

Precis.. man tror alltid att man behöver en heldag men det går rätt fort ändåsmile

ja det roliga är på kvällen:P..hörde att det skulle bli anordnad börntävling typ:P

har ni tänkt på en sak? om man blunnar så ser en inge.:P
Volvo 855 T5R "LOW and SLOW" (1995)
Knallhattsson
10 april 2011 · 176 Inlägg

Chrillz_T5R skrev:

sachman skrev:

Chrillz_T5R skrev:

håller med lite där faktiskt..sen går det ju fortare än va man tror att gå igen allting.

Precis.. man tror alltid att man behöver en heldag men det går rätt fort ändåsmile

ja det roliga är på kvällen:P..hörde att det skulle bli anordnad börntävling typ:P

var inte anordnad förra året men blev iaf,och snutarna spärrade av området runt klockan 6 så man får va där tidigt smile och angående elmia så kollar man ju bara de hallarna där man känner intresse ändå tongue aldrig nästan satt min fot i d-hallen t.ex. men de beror ju på smak och tycke smile

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang