Hur är däckena linglong i skicket och kvalitét?

Steewe
10 april 2011 · 85 Inlägg

bjorlen skrev:

Steewe skrev:

Tommy_P skrev:

aldrig sett den sidan! det var ju riktigt billigt vad det verkar, Totala priset som står när man lagt in Sweden som region/fraktdestination, stämmer det med verkligheten?

Japp det ska stämma. Gjort det för mig iaf.

hur lång tid tog de för dig och få hem däckena då?

Först gången ca 1,5 v. Senast så beställdes 12 däck och det lämnade UK efter 1,5 v (i fredags)

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson
-No1-
10 april 2011 · 7 Inlägg

bjorlen skrev:
som rubriken lyder hur är däckena linglong i skicket och kvalitét? någon som vet? hade vart bra med svar.... Mvh bjorlen

Sämsta jävla skiten du någonsin kan hitta

bjorlen Hobbyfotograf
10 april 2011 · 717 Inlägg

oki smile dock enligt mig känns de säkrast att ja beställer på en svensk sida ^^

Steewe
10 april 2011 · 85 Inlägg

bjorlen skrev:
oki smile dock enligt mig känns de säkrast att ja beställer på en svensk sida ^^

Man ska gå på ens egen känsla. smile Jag har nog beställt saker i UK för säkert 100k genom åren.. Aldrig haft några problem.

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson
bjorlen Hobbyfotograf
10 april 2011 · 717 Inlägg

Steewe skrev:

bjorlen skrev:
oki smile dock enligt mig känns de säkrast att ja beställer på en svensk sida ^^

Man ska gå på ens egen känsla. smile Jag har nog beställt saker i UK för säkert 100k genom åren.. Aldrig haft några problem.

ok hehe

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang