Eftersnack:Elmia 2011 + A6/Solåsen

Polsanr1
28 april 2011 · 31 Inlägg

vilken dag är långfredagen på nästa år?

Bj00rn
28 april 2011 · 29 Inlägg

Polsanr1 skrev:
vilken dag är långfredagen på nästa år?

Är du allvarlig nu? Misstänker att du menar datum. 6 April.

Polsanr1
28 april 2011 · 31 Inlägg

Bj00rn skrev:

Polsanr1 skrev:
vilken dag är långfredagen på nästa år?

Är du allvarlig nu? Misstänker att du menar datum. 6 April.

du får en gissning på om jag är allvarlig

LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
30 april 2011 · 384 Inlägg

Dannejkpg skrev:
redan prat om att lägga ner elmia bil mässan tack vara alla små skitar som håller på! så tacka dom!

Är nästan bara lika bra att lägg ner den mässan för det blir ju bara sämre och sämre för var år som går.. dem senaste 6 åren har det ju bara blitt sämre å sämre :S
Men man är ju bilintresserad så dum som man är så drar man dit och ser glad ut...

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
_Dalle_ Unknown Örebro
30 april 2011 · 291 Inlägg

tycker man kan dricka lite och festa men det finns ju en gränns någon stans!! alla hör tycker väl att det är gött att ta en öl någon gång wink

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
volvoentusiasten
30 april 2011 · 4 005 Inlägg

_Dalle_ skrev:
tycker man kan dricka lite och festa men det finns ju en gränns någon stans!! alla hör tycker väl att det är gött att ta en öl någon gång wink

Festa gör man antingen på krogen eller på en fest i någon lokal. Inte på en bilträff! Bara fjortisar som gör det eller inavlat folk.

DavidSan
30 april 2011 · 227 Inlägg

linuslinje skrev:

_Dalle_ skrev:
tycker man kan dricka lite och festa men det finns ju en gränns någon stans!! alla hör tycker väl att det är gött att ta en öl någon gång wink

Festa gör man antingen på krogen eller på en fest i någon lokal. Inte på en bilträff! Bara fjortisar som gör det eller inavlat folk.

+1

peter_1976 JDM
30 april 2011 · 2 201 Inlägg

Oavsett om soptunna är nära eller inte så slnger man itne skräp på marken.
Om det nu är långt att gå till tunnan eller din bil så drick inte, om man nu är så lat att man itne orkar hålla en burk. Det är ju knappast ett par mil du behöver gå. Synd folk inte fattar det.

Nu såg inte jag olyckan, det låter hemskt. Men försöker man hålla fast en burnande bil så vet man vad som kan hända. Så man har ingen annan att döma.

Dannejkpg
30 april 2011 · 32 Inlägg

_Dalle_ skrev:
tycker man kan dricka lite och festa men det finns ju en gränns någon stans!! alla hör tycker väl att det är gött att ta en öl någon gång wink

som jag skrev innan. att "ta en öl och gå och kolla" inga som helst problem. men som det ser ut så åker folk hit för att FESTA. och det tycker jag inte hör hemma för bil+alkohol är INGENTING gemensamt

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
30 april 2011 · 14 039 Inlägg

Dannejkpg skrev:

_Dalle_ skrev:
tycker man kan dricka lite och festa men det finns ju en gränns någon stans!! alla hör tycker väl att det är gött att ta en öl någon gång wink

som jag skrev innan. att "ta en öl och gå och kolla" inga som helst problem. men som det ser ut så åker folk hit för att FESTA. och det tycker jag inte hör hemma för bil+alkohol är INGENTING gemensamt

Du har helt rätt!! Om man åker på bilträffar och bilutställningar vill man väl minnas vad man såg dagen innan.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Dannejkpg
30 april 2011 · 32 Inlägg

exakt säger inte att det ska vara förbjudet för vissa personer kan faktiskt hålla sig till att bara ta en öl för sakens skulle. men 9/10 festar verkligen och det är fel, tack vare alkoholen det händer tråkiga saker och polisen/komunen blir ju inte heller glada för dom försöker ju med "no drink and drive" och "noll toleransen" så itne så konstigt att vi har polisen i röven på oss. för slutar detta och vi sköter träffen snyggt utan nerskräpning eller alkohol så klart som kommer släppa trycket och att vi kommer få vara mer ifred ? eller har jag helt fel ?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
30 april 2011 · 14 039 Inlägg

Dannejkpg skrev:
exakt säger inte att det ska vara förbjudet för vissa personer kan faktiskt hålla sig till att bara ta en öl för sakens skulle. men 9/10 festar verkligen och det är fel, tack vare alkoholen det händer tråkiga saker och polisen/komunen blir ju inte heller glada för dom försöker ju med "no drink and drive" och "noll toleransen" så itne så konstigt att vi har polisen i röven på oss. för slutar detta och vi sköter träffen snyggt utan nerskräpning eller alkohol så klart som kommer släppa trycket och att vi kommer få vara mer ifred ? eller har jag helt fel ?

Tror inte du har fel!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Dannejkpg
30 april 2011 · 32 Inlägg

kul att någon håller med iaf. ingen annan verkar hålla med utan bara klagar men ändå fortsätter. 1 person kan inte gå emot, utan "hemma" klubbarna måste sätta ner sin fot och säga ifrån att så gör man inte här.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
30 april 2011 · 14 039 Inlägg

Dannejkpg skrev:
kul att någon håller med iaf. ingen annan verkar hålla med utan bara klagar men ändå fortsätter. 1 person kan inte gå emot, utan "hemma" klubbarna måste sätta ner sin fot och säga ifrån att så gör man inte här.

Jag tycker det är trevligare att gå och diskutera bilar med likasinnade när man är nykter. Man vet vad man gör och säger och som sagt så minns man dagen efter vad man sett.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Dannejkpg
30 april 2011 · 32 Inlägg

jo de är helt rätt

kapenkronk
5 maj 2011 · 61 Inlägg

JennyNilsson skrev:

Driver_85 skrev:
Någon som har hört något angående killen som ligger i Linköping efter i lördags? . Vi få la se hur detta kommer sluta nästa år. samtidigt var de ju väldigt lugnt iår emot var det var förra året.

Var en av personerna som åkte med till akuten och väntade med hans närmstånde vänner, så har han fått hjärnblödning efter en fraktur i skallbenet och har vaknat men inget är säkert än. Jag vet att någon har filmat detta och skulle vilja ha tag på film då den behövs som bevis. Skänk en tank till han och förraren då detta var rent av en olycka!

Det var en kompis till mig som filma och det är inskickat till polisen!

JennyNilsson
6 maj 2011 · 13 Inlägg

kapenkronk skrev:

JennyNilsson skrev:

Driver_85 skrev:
Någon som har hört något angående killen som ligger i Linköping efter i lördags? . Vi få la se hur detta kommer sluta nästa år. samtidigt var de ju väldigt lugnt iår emot var det var förra året.

Var en av personerna som åkte med till akuten och väntade med hans närmstånde vänner, så har han fått hjärnblödning efter en fraktur i skallbenet och har vaknat men inget är säkert än. Jag vet att någon har filmat detta och skulle vilja ha tag på film då den behövs som bevis. Skänk en tank till han och förraren då detta var rent av en olycka!

Det var en kompis till mig som filma och det är inskickat till polisen!

Bra!

peter_1976 JDM
7 maj 2011 · 2 201 Inlägg

Vi som inte sett. vad ska bevisas?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
7 maj 2011 · 14 039 Inlägg

peter_1976 skrev:
Vi som inte sett. vad ska bevisas?

Läs denna tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=212464

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
peter_1976 JDM
7 maj 2011 · 2 201 Inlägg

det har jag läst. men vad ska bevisas. föraren är oansvarlig som ens går med på att folk håller i bilen. o dom är själv oansvarliga som försöker håller kvar en börnande bil.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang