Eftersnack Meet of the month 1# 7 Maj 2011

PatrikLodin
8 maj 2011 · 109 Inlägg

La upp lite bilder på det jag såg under kvällen smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=15078

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
grim_reaper
8 maj 2011 · 125 Inlägg

En bra träff var bra mycket bilar.
Bra mycket mindre alkohol än vanligt iallafall som jag såg.
Såg inte en enda polis bil på ingelsta det gillas.

Men vem var det som burnade i garaget så att automat larmet gick så att brandkåren kom och var tvungna att vädra ut?

Vem fan var det som tände eld på containern tycke det var jävligt onödigt.

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit
LillMait
8 maj 2011 · 25 Inlägg

grim_reaper skrev:
Vem fan var det som tände eld på containern tycke det var jävligt onödigt.

Håller med, så jävla onödigt!!

GiSS
8 maj 2011 · 25 Inlägg

grim_reaper skrev:
Men vem var det som burnade i garaget så att automat larmet gick så att brandkåren kom och var tvungna att vädra ut?

Vem fan var det som tände eld på containern tycke det var jävligt onödigt.

Sabla omoget, sånt här förstör för alla.

Tyckte det redan var på väg att spåra ur när jag kom in till MAXI parkeringen från Kolmården, så jag stannade bara till på Gigantens parkering och såg alla fina bilar som INTE fick plats på MAXI när de drog iväg.
Varför åker man upp med en skrothög och tar plats när det var trångt som det var...åkte istället hem och tog en fika ute på altan.

Marlorn
8 maj 2011 · 7 Inlägg

grim_reaper skrev:
Men vem var det som burnade i garaget så att automat larmet gick så att brandkåren kom och var tvungna att vädra ut?

Vem fan var det som tände eld på containern tycke det var jävligt onödigt.

Utan tvekan ett par fulla raggare. hmm

Suzuki Swift Sport "GOKART" (2013)
LillMait
8 maj 2011 · 25 Inlägg

GiSS skrev:
Tyckte det redan var på väg att spåra ur när jag kom in till MAXI parkeringen från Kolmården, så jag stannade bara till på Gigantens parkering och såg alla fina bilar som INTE fick plats på MAXI när de drog iväg.
Varför åker man upp med en skrothög och tar plats när det var trångt som det var...åkte istället hem och tog en fika ute på altan.

Tråkigt att höra att du inte fick plats men förstår till fullo när jag kom upp första gången var det proppat med bilar så jag fick tyvärr inte plats på Maxi. Så drog och käkade och sedan kom tillbaka till Maxi efter ca 35-40min då var det fortfarande proppat med bilar men hittade en plats tillslut. Tycker synd om dem som jobbat hårt med sina bilar och sedan inte kan visa upp dem pga att det stod många "skrothögar" och tog upp plats. Hoppas du kommer nästa gång då Giss? wink

Fega84
8 maj 2011 · 158 Inlägg

Tack för ikväll! Mycket folk och mindre alkohol...

God natt!

Fega84
8 maj 2011 · 158 Inlägg

Marlorn skrev:

grim_reaper skrev:
Men vem var det som burnade i garaget så att automat larmet gick så att brandkåren kom och var tvungna att vädra ut?

Vem fan var det som tände eld på containern tycke det var jävligt onödigt.

Utan tvekan ett par fulla raggare. hmm

Vilken container?

ankan88
8 maj 2011 · 47 Inlägg

Som sagt.. jävligt onödigt att tända eld på containern samt slänga glasflaskor och skit överallt. Sköt det lite snyggt så håller kanske markägarna sig lugna..
Grym kväll hur som helst! Kan det vara rekord? Tyckte hela stan var invaderad big_smile

CarpeDiem German Engineering
8 maj 2011 · 9 081 Inlägg

PatrikLodin skrev:
La upp lite bilder på det jag såg under kvällen smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=15078

Snygga bilder smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
GiSS
8 maj 2011 · 25 Inlägg

LillMait skrev:
Tråkigt att höra att du inte fick plats men förstår till fullo när jag kom upp första gången var det proppat med bilar så jag fick tyvärr inte plats på Maxi. Så drog och käkade och sedan kom tillbaka till Maxi efter ca 35-40min då var det fortfarande proppat med bilar men hittade en plats tillslut. Tycker synd om dem som jobbat hårt med sina bilar och sedan inte kan visa upp dem pga att det stod många "skrothögar" och tog upp plats. Hoppas du kommer nästa gång då Giss? wink

Hade inte tänkt att parkera där då jag inte tycker jag platsar på en utställning med min bil, utan tyckte det bara var synd att inte fler som du skrev "som jobbat hårt med sina bilar" men som fick åka därifrån.

Shink
8 maj 2011 · 108 Inlägg

Sjukt lyckad träff för min del, inte allt för mycket poliser heller! smile


Fanns ju en tokig gubbe i kolmården som inte alls värka gilla oss då han slog till på en bil med kryckan och gick runt och härja.

Senast redigerat av Shink (8 maj 2011)

Ja slant på bromsa...
Smuurf
8 maj 2011 · 388 Inlägg

riktigt rolig kväll o många snygga bilar synd bara att alla inte fick plats på maxi!

synd bara att kvällen inte kunde sluta lika roligt! hdae 5km kvar hem då gick generator remmen av som också går till vattenpumpen. tänkte jag åker sista biten också för orkade inte krångla men kom 3km till o då sprängdes vattenslangen mellan vattenpumpen och termostathuset! och om inte det var nog så när man tar upp luren för att ringa efternågon så dör skiten av batteri torsk!!!

men hur som helst skit rolig kväll i övrigt och längtar redan till nästa sväng! big_smile

Mitsubishi Evo IV "Alice" (1997)
Skoda Superb "Paddan" (2017)
Supraracing
8 maj 2011 · 39 Inlägg

Riktig trevlig kväll, synd på alla fyllepråmar och övrigt skrot som intog plats på parkeringen, fick vevlagerras påväg till kolmården så det var ju inte lika trevligt menmen det gick o bränna gummi ändå, trots att han gick helkasst.

Toyota Supra MkIII "Besmobile" (1989)
Vladis
8 maj 2011 · 118 Inlägg

Va en riktigt skön kväll med många fina bilar! Och som tidigare skrivet så varför kan inte alla risiga och sketna bilar hålla sig borta från parkeringen så att vi som just slitit med våra bilar och HAR något att visa upp kan få plats, nu kom jag och polaren rätt tidigt så vi fick plats men de va nog en hel del bilar som inte kom in. Trist.. Men förövrigt en bra lyckad träff!

Over And Out Scream And Shout!
Volvo XC60 AWD T5 R-Design "Black Widow" (2020)
NLErikH
8 maj 2011 · 21 Inlägg

tyckte det var en lyckad kväll för min del, och som sagt, jävligt onödigt att sätta fyr på containern. det lär ju inte höja ryktet om mom träffarna direkt men.....

helt nöjd med kvällen i alla fall big_smile

TEASER Svetsare
8 maj 2011 · 828 Inlägg

Esstretton skrev:
Va en riktigt skön kväll med många fina bilar! Och som tidigare skrivet så varför kan inte alla risiga och sketna bilar hålla sig borta från parkeringen så att vi som just slitit med våra bilar och HAR något att visa upp kan få plats, nu kom jag och polaren rätt tidigt så vi fick plats men de va nog en hel del bilar som inte kom in. Trist.. Men förövrigt en bra lyckad träff!

alla har fortfarande inte råd med överdrivet fina bilar , men det kanske är fint för dom , kom igen klaga inte på folk som inte har råd, alla är där för att vi delar samma intresse, själv tycker jag det är synd att dom bommat för bauhaus, det var roligare då , men annars kul träff , åkte hem när polisen stoppa roligheterna

Angry Drift Team
KUSHTER
8 maj 2011 · 85 Inlägg

Det var ju någon person som dog igår som körde ihjäl sig fick precis höra från sjukhuset 26 årig kille ? Någon som vet något om detta ?

Aerodynamik ...
8 maj 2011 · 7 120 Inlägg

Riktigt rolig kväll! Bra kvalité på de flesta bilarna, inte så mycket fulla fjortisar som vanligt osv
Och kolmården var mycket bättre än jag trodde, dock rätt långt ut i skogen tongue

Minus dock för alla som skulle stå så nära vägen ute vid Händelö

Senast redigerat av Aerodynamik (8 maj 2011)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang