Inför: Linköpingsträffen #2 28/5 -11

jente
25 maj 2011 · 92 Inlägg

Helvete, morsan är på besök i stockholm då...få bli nästa gång man kommer ner istället.

Street Knight
Jop3 Chief Squad
25 maj 2011 · 36 Inlägg

Kmr antagligen smile

Chevrolet Camaro "F-bomb" (1975)
Supraracing
26 maj 2011 · 39 Inlägg

Pickisen skrev:
Kommer förbi om Supran är färdig tills dess, ska bara plocka ner hela toppen och slipa till blocket lite granna wink och hoppas på att det har lust att hålla tätt denna gången.. mad

Jag kommer om jag hinner få i motorn pga vevlagerras, kul med fler mk3or (som krånglar haha).

Toyota Supra MkIII "Besmobile" (1989)
patrik90j
26 maj 2011 · 847 Inlägg

kommer

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
TEASER Svetsare
26 maj 2011 · 828 Inlägg

synd att man missar denna också då , örebro mixen & örebro street meet samma dag tongue

Angry Drift Team
patrik90j
26 maj 2011 · 847 Inlägg

TEASER skrev:
synd att man missar denna också då , örebro mixen & örebro street meet samma dag tongue

man hinner med båda;)

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
TEASER Svetsare
26 maj 2011 · 828 Inlägg

patrik90j skrev:

TEASER skrev:
synd att man missar denna också då , örebro mixen & örebro street meet samma dag tongue

man hinner med båda;)

man hinner med örebro mixen och örebro street meet som är 2 olika träffar ja , men att skynda sig tillbaka till linköping känns inte riktigt värt tongue örebro leverar grymt

Angry Drift Team
patrik90j
26 maj 2011 · 847 Inlägg

TEASER skrev:

patrik90j skrev:

TEASER skrev:
synd att man missar denna också då , örebro mixen & örebro street meet samma dag tongue

man hinner med båda;)

man hinner med örebro mixen och örebro street meet som är 2 olika träffar ja , men att skynda sig tillbaka till linköping känns inte riktigt värt tongue örebro leverar grymt

har aldrig vart där på någon träff tidigare är de något att ha dåtongue?

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
TEASER Svetsare
26 maj 2011 · 828 Inlägg

patrik90j skrev:

TEASER skrev:

patrik90j skrev:

man hinner med båda;)

man hinner med örebro mixen och örebro street meet som är 2 olika träffar ja , men att skynda sig tillbaka till linköping känns inte riktigt värt tongue örebro leverar grymt

har aldrig vart där på någon träff tidigare är de något att ha dåtongue?

örebromixen är en utställning som firar 5 år iår , det är min släkt som har den , och det har varit riktigt bra faktiskt , lite utanför örebro som är rätt lungt och fint med mycket blandade bilar och mycket priser och pokaler , riktigt roligt faktiskt , och streetmeet brukar leverara rätt duktigt så ja , det är garanterat race iaf smile och marieberg är jävligt stort så smile

Angry Drift Team
patrik90j
26 maj 2011 · 847 Inlägg

TEASER skrev:

patrik90j skrev:

TEASER skrev:

man hinner med örebro mixen och örebro street meet som är 2 olika träffar ja , men att skynda sig tillbaka till linköping känns inte riktigt värt tongue örebro leverar grymt

har aldrig vart där på någon träff tidigare är de något att ha dåtongue?

örebromixen är en utställning som firar 5 år iår , det är min släkt som har den , och det har varit riktigt bra faktiskt , lite utanför örebro som är rätt lungt och fint med mycket blandade bilar och mycket priser och pokaler , riktigt roligt faktiskt , och streetmeet brukar leverara rätt duktigt så ja , det är garanterat race iaf smile och marieberg är jävligt stort så smile

dit ska vi hör jag;)

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
TEASER Svetsare
26 maj 2011 · 828 Inlägg

patrik90j skrev:

TEASER skrev:

patrik90j skrev:

har aldrig vart där på någon träff tidigare är de något att ha dåtongue?

örebromixen är en utställning som firar 5 år iår , det är min släkt som har den , och det har varit riktigt bra faktiskt , lite utanför örebro som är rätt lungt och fint med mycket blandade bilar och mycket priser och pokaler , riktigt roligt faktiskt , och streetmeet brukar leverara rätt duktigt så ja , det är garanterat race iaf smile och marieberg är jävligt stort så smile

dit ska vi hör jag;)

det tycker jag , och plocka på dig alla du känner med iaf blir kalaskul big_smile

Angry Drift Team
Blue-Angel Statligt anställd
26 maj 2011 · 215 Inlägg

Kommer nog förbi en vända med saaben. Lär ju inte hinna få i nya motorn i imprezan som jag skall hämta imorgon.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.
Anton-DekorTeknik
27 maj 2011 · 964 Inlägg

Verkar bli dåligt med folk?

Jag kommer esväng med rx8an

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
BlackDeevill
27 maj 2011 · 283 Inlägg

Kommer troligen smile

Black Deevill
Audi A6 C7 (2014)
TEASER Svetsare
27 maj 2011 · 828 Inlägg

patrik90j skrev:

TEASER skrev:

patrik90j skrev:

har aldrig vart där på någon träff tidigare är de något att ha dåtongue?

örebromixen är en utställning som firar 5 år iår , det är min släkt som har den , och det har varit riktigt bra faktiskt , lite utanför örebro som är rätt lungt och fint med mycket blandade bilar och mycket priser och pokaler , riktigt roligt faktiskt , och streetmeet brukar leverara rätt duktigt så ja , det är garanterat race iaf smile och marieberg är jävligt stort så smile

dit ska vi hör jag;)

själv åkte jag vägen över borensberg-tjällmo-svennevad osv , rekomenderar inte den vägen om ni inte vill köra sönder halva fronten , vägen är avstängd en bit och det är grus/sand lera typ 1 mil , rekomenderar en annan väg

mvh

Angry Drift Team
dengus Bilplastreperatör
27 maj 2011 · 87 Inlägg

Jag kommer smile

syabo
27 maj 2011 · 1 278 Inlägg

Tror att det blir en jävligt bra träff, bara vädret är bra!smile kommer ett gäng från mjölby!

Enligt Klart.se och yr.no ska det vara uppehåll men enligt SMHI regn...

Senast redigerat av syabo (27 maj 2011)

Street Knight
BlackDeevill
27 maj 2011 · 283 Inlägg

syabo skrev:
Tror att det blir en jävligt bra träff, bara vädret är bra!smile kommer ett gäng från mjölby!

Enligt Klart.se och yr.no ska det vara uppehåll men enligt SMHI regn...

Lite oroendeväckande med andra ord, bara o hoppas på det bästa smile

Black Deevill
Audi A6 C7 (2014)
dannekart "Go wide or go home"
28 maj 2011 · 44 Inlägg

Ja kommer smile

Nissan 200sx s13 ls1 V8
JStjerna
28 maj 2011 · 3 Inlägg

Hur mycket folk och bilar brukar det vara på linköpingsträffarna om man jämför med norrköpingsträffarna? Aktiviten på forumtråden är liten om man jämför med Meet of the month trådarna. Linköpingsborna kanske hänger mer i det riktiga garaget? smile Är själv sugen att dra till Linköping och tänkte höra ifall det är någon karavan från Norrköping?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang