Eftersnack: Summermeet i Lidköping med SCR (Lidköping-racecrew och Arn racing) 4juni

Nssc Skaraborgs street cars crew!
6 juni 2011 · 204 Inlägg

StahlgrenDesignMk3 skrev:

Nssc skrev:
Nää inte det minsta nej dom gick inte ut speciellt lång tid innan oss och som sagt så håller jag inte koll på någon dunka dunka wink
Avundsjuka ?
Nää inte det minsta vi har juh kommit några steg längre känner inte för käfta alls men var inte för gapig för ni är precis nystartade vi har kommit bra mycket längre! vi har te.x hyrt flygfält 16 juli om du missat det? Ni kanske skulle passa på och ha en träff i vårgårda då ?
Sen har vi troligtvis fått igenom ett flygfält på helgerna så vad ville du säga mera ?


Sen var det väl tur SSC startade så resterande klubbar runt om kunde starta med wink
Mvh

MEN FÖRHELVETE NIKLAS!!
Du lyssnade inte ett jävla skit på det jag pratade med dig om i lördags eller??
Lägg ner ditt jävla tjaffs!!
Vad är felet med att arrangera träffar när man redan VET att det är mycket folk i stan?
Och att ni är mycket större? Hörde ju att eran träff sket sig rätt så rejält!
Nu vill inte jag veta av något mer jävla kärring-tjaffs i våra inför eller eftersnacks-y
Trådar!
Du har uppenbarligen inget vettigt att komma med iallafall!!
ÄR DISKUTIONEN FÖR EN SISTA GÅNG SLUT???

Ni skriver " Här kan vi lägga upp bilder/filmer och diskutera vad vi tyckte var bra/dåligt med träffen så vi kan förbättra oss och göra nästa evenemang ännu bättre!"

får jag inte ha min åsikt då menar du ?
Sen att någon av era muppar tror dom är bättre är inte mina problem
Tänk dig för innan du gapar knappast jag som påbörjade någonting .

Swedenautorace!
StahlgrenDesignMk3
6 juni 2011 · 50 Inlägg

Nssc skrev:

StahlgrenDesignMk3 skrev:

Nssc skrev:
Nää inte det minsta nej dom gick inte ut speciellt lång tid innan oss och som sagt så håller jag inte koll på någon dunka dunka wink
Avundsjuka ?
Nää inte det minsta vi har juh kommit några steg längre känner inte för käfta alls men var inte för gapig för ni är precis nystartade vi har kommit bra mycket längre! vi har te.x hyrt flygfält 16 juli om du missat det? Ni kanske skulle passa på och ha en träff i vårgårda då ?
Sen har vi troligtvis fått igenom ett flygfält på helgerna så vad ville du säga mera ?


Sen var det väl tur SSC startade så resterande klubbar runt om kunde starta med wink
Mvh

MEN FÖRHELVETE NIKLAS!!
Du lyssnade inte ett jävla skit på det jag pratade med dig om i lördags eller??
Lägg ner ditt jävla tjaffs!!
Vad är felet med att arrangera träffar när man redan VET att det är mycket folk i stan?
Och att ni är mycket större? Hörde ju att eran träff sket sig rätt så rejält!
Nu vill inte jag veta av något mer jävla kärring-tjaffs i våra inför eller eftersnacks-y
Trådar!
Du har uppenbarligen inget vettigt att komma med iallafall!!
ÄR DISKUTIONEN FÖR EN SISTA GÅNG SLUT???

Självklart vill vi veta vad som kunde gjorts bättre= konstruktiv kritik, DET har du inte bidragit med!återigen har du inget vettigt att säga så knip käft!
Trodde och hoppades att du lärt dig nåt sedan i lördags, men tydligen inte!
Ni skriver " Här kan vi lägga upp bilder/filmer och diskutera vad vi tyckte var bra/dåligt med träffen så vi kan förbättra oss och göra nästa evenemang ännu bättre!"

får jag inte ha min åsikt då menar du ?
Sen att någon av era muppar tror dom är bättre är inte mina problem
Tänk dig för innan du gapar knappast jag som påbörjade någonting .

www.ldkpracecrew.webs.com
"Vi som fixar dom bästa träffarna och eventen runt om i skaraborg"
Subaru Impreza WRX "SCR-Edition" (2006)
Toyota Supra Mk3 3,0 Turbo "The White Pearl" (1990)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
6 juni 2011 · 204 Inlägg

StahlgrenDesignMk3 skrev:

Nssc skrev:

StahlgrenDesignMk3 skrev:

MEN FÖRHELVETE NIKLAS!!
Du lyssnade inte ett jävla skit på det jag pratade med dig om i lördags eller??
Lägg ner ditt jävla tjaffs!!
Vad är felet med att arrangera träffar när man redan VET att det är mycket folk i stan?
Och att ni är mycket större? Hörde ju att eran träff sket sig rätt så rejält!
Nu vill inte jag veta av något mer jävla kärring-tjaffs i våra inför eller eftersnacks-y
Trådar!
Du har uppenbarligen inget vettigt att komma med iallafall!!
ÄR DISKUTIONEN FÖR EN SISTA GÅNG SLUT???

Självklart vill vi veta vad som kunde gjorts bättre= konstruktiv kritik, DET har du inte bidragit med!återigen har du inget vettigt att säga så knip käft!
Trodde och hoppades att du lärt dig nåt sedan i lördags, men tydligen inte!
Ni skriver " Här kan vi lägga upp bilder/filmer och diskutera vad vi tyckte var bra/dåligt med träffen så vi kan förbättra oss och göra nästa evenemang ännu bättre!"

får jag inte ha min åsikt då menar du ?
Sen att någon av era muppar tror dom är bättre är inte mina problem
Tänk dig för innan du gapar knappast jag som påbörjade någonting .

Jag anser jag har lika stor rätt som alla andra och vara med och diskutera kanske tyckte det var en lämplig punkt och börja på?
Du har ju knappast ingen aning om vad jag hade i tanke o framföra med det hela eller?
Tycker ni är lite väl gapiga men oftast slår det bara tillbaka jag har knappast varit otrevlig emot er som ni är emot mig både på träffen och nu på forumet

Såja det är ännu en punkt jag tycker ni kan förbättra trevligare folk på träffarna kanske ?!
Tänk er för istället som ni själva säger vinner inget av en lekstugenivå ?
Tycker dock ni är där om ni ens kan ta lite kritik !

Swedenautorace!
StahlgrenDesign Virtuell Designer
6 juni 2011 · 545 Inlägg

Det var ta mig fan ett jävla kärring-gnäll på vissa folk här inne! Skärpning förfaen! Go träff med en del sköna bilar och mestadels trevligt folk.

Jag kommer nu med lite bilder som jag fotade och vad detta egentligen handlar om!
-Sköna bilar
-Tjata skit
-Go musik (dock lite enformig.. Mixtape någon?)

KONSTRUKTIV kritik kommer här:
Vart fasen var alla lättklädda bikinibrudar? roll

Men som Björk skrev tidigare här, potential finns helt klart!
Håll bara rak kurs och skit i alla "hinder" på vägen så kommer detta bli kanon med hela "SCR- tänket"!

Här är bilderna:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=17281

//Anton

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
6 juni 2011 · 204 Inlägg

StahlgrenDesign skrev:
Det var ta mig fan ett jävla kärring-gnäll på vissa folk här inne! Skärpning förfaen! Go träff med en del sköna bilar och mestadels trevligt folk.

Jag kommer nu med lite bilder som jag fotade och vad detta egentligen handlar om!
-Sköna bilar
-Tjata skit
-Go musik (dock lite enformig.. Mixtape någon?)

KONSTRUKTIV kritik kommer här:
Vart fasen var alla lättklädda bikinibrudar? roll

Men som Björk skrev tidigare här, potential finns helt klart!
Håll bara rak kurs och skit i alla "hinder" på vägen så kommer detta bli kanon med hela "SCR- tänket"!

Här är bilderna:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=17281

//Anton

Inga bilder ifrån racet?
Såg en del stå där ute och ta kort kom juh rätt trevliga bilar så kan vara skoj o se smile

Swedenautorace!
StahlgrenDesign Virtuell Designer
6 juni 2011 · 545 Inlägg

Jag fotade tyvärr inget där hmm
Fanns ett par goa bilar där ja smile

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
6 juni 2011 · 204 Inlägg

Vet du om någon fotade där ute?

Swedenautorace!
StahlgrenDesign Virtuell Designer
6 juni 2011 · 545 Inlägg

Ska kolla runt lite med folket och se vad jag kan skaka fram smile

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
6 juni 2011 · 204 Inlägg

Ah för har för mig jag såg två stycken i starten smile
Ska inte säga till hundra men Johan kan ha stått i starten o knäppt kort smile

Swedenautorace!
sachman Arn Racing
6 juni 2011 · 383 Inlägg

StahlgrenDesign skrev:
Det var ta mig fan ett jävla kärring-gnäll på vissa folk här inne! Skärpning förfaen! Go träff med en del sköna bilar och mestadels trevligt folk.

Jag kommer nu med lite bilder som jag fotade och vad detta egentligen handlar om!
-Sköna bilar
-Tjata skit
-Go musik (dock lite enformig.. Mixtape någon?)

KONSTRUKTIV kritik kommer här:
Vart fasen var alla lättklädda bikinibrudar? roll

Men som Björk skrev tidigare här, potential finns helt klart!
Håll bara rak kurs och skit i alla "hinder" på vägen så kommer detta bli kanon med hela "SCR- tänket"!

Här är bilderna:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=17281

//Anton

Haha jahdu, vet inte vart dom var hah:) rikgit goa bilder!
Tack för allas åsikter, skitbra att veta inför kommande tilställningar!smile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
StahlgrenDesign Virtuell Designer
6 juni 2011 · 545 Inlägg

Korrekt tongue Johan har bilder, någon av oss återkommer med dessa! smile

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Alpinabiturbo Kulan
6 juni 2011 · 1 435 Inlägg

Vilket drag det var här då.. ser ut som ni hade sköj i Lidköping! Men om ni ska göra ett seriöst intryck så bete er inte som att ni är ett gäng moppefuckon i 15-årsåldern, var lite trevligare mot folk. Nssc har väl inte gjort er något ont? Bara för att han kommer med lite åsikter behöver ni inte lipa ihjäl. Ibland krockar träffarna och om folket drogs till lidköping denna gången så kanske det blir tvärtom andra gången.

Jag tycker det är sköj att det händer grejer i skaraborg och att fler arrangerar tillställningar så det finns något att göra på helgerna. Nu kunde jag själv inte delta i något evenemang under den gångna helgen då jag hade ras på luftfjädringen på 540in. Får delar på tisdag iaf.

Erat namn SCR = Skaraborg Concern Racing -  ArnRacing & LdkpRaceCrew  är väl lite komiskt med race i varje namn när det handlar om parkeringsträffar och inte race? Eller var det race i lördags? Jag var ju inte där så vet ej. Visst Arnracing låter fyndigt tycker jag, snygg logga också. Men det andra klingar bara B.

Hade gött!

Senast redigerat av Alpinabiturbo (6 juni 2011)

BMW 740ia "Aspensilver" (1997)
BMW 523ia "Aspensilver" (1996)
BMW 320D Touring "Titansilver" (2008)
eacan
6 juni 2011 · 595 Inlägg

Alpinabiturbo skrev:
Vilket drag det var här då.. ser ut som ni hade sköj i Lidköping! Men om ni ska göra ett seriöst intryck så bete er inte som att ni är ett gäng moppefuckon i 15-årsåldern, var lite trevligare mot folk. Nssc har väl inte gjort er något ont? Bara för att han kommer med lite åsikter behöver ni inte lipa ihjäl. Ibland krockar träffarna och om folket drogs till lidköping denna gången så kanske det blir tvärtom andra gången.

Jag tycker det är sköj att det händer grejer i skaraborg och att fler arrangerar tillställningar så det finns något att göra på helgerna. Nu kunde jag själv inte delta i något evenemang under den gångna helgen då jag hade ras på luftfjädringen på 540in. Får delar på tisdag iaf.

Erat namn SCR = Skaraborg Concern Racing -  ArnRacing & LdkpRaceCrew  är väl lite komiskt med race i varje namn när det handlar om parkeringsträffar och inte race? Eller var det race i lördags? Jag var ju inte där så vet ej. Visst Arnracing låter fyndigt tycker jag, snygg logga också. Men det andra klingar bara B.

Hade gött!

Jodå nog allt bjöds det upp till race på kvällningen smile Vilket var trevligt!

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
Alpinabiturbo Kulan
6 juni 2011 · 1 435 Inlägg

eacan skrev:

Alpinabiturbo skrev:
Vilket drag det var här då.. ser ut som ni hade sköj i Lidköping! Men om ni ska göra ett seriöst intryck så bete er inte som att ni är ett gäng moppefuckon i 15-årsåldern, var lite trevligare mot folk. Nssc har väl inte gjort er något ont? Bara för att han kommer med lite åsikter behöver ni inte lipa ihjäl. Ibland krockar träffarna och om folket drogs till lidköping denna gången så kanske det blir tvärtom andra gången.

Jag tycker det är sköj att det händer grejer i skaraborg och att fler arrangerar tillställningar så det finns något att göra på helgerna. Nu kunde jag själv inte delta i något evenemang under den gångna helgen då jag hade ras på luftfjädringen på 540in. Får delar på tisdag iaf.

Erat namn SCR = Skaraborg Concern Racing -  ArnRacing & LdkpRaceCrew  är väl lite komiskt med race i varje namn när det handlar om parkeringsträffar och inte race? Eller var det race i lördags? Jag var ju inte där så vet ej. Visst Arnracing låter fyndigt tycker jag, snygg logga också. Men det andra klingar bara B.

Hade gött!

Jodå nog allt bjöds det upp till race på kvällningen smile Vilket var trevligt!

Ah gött, lär dyka upp nästa gång om man inte har oturen med ras innan då också big_smile

Kör på nu, både SCR och SSC, mer träffar åt folket i sommar.

BMW 535D Touring "Carbonschwarz" (2006)
BMW 740ia "Aspensilver" (1997)
BMW 320D Touring "Titansilver" (2008)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
6 juni 2011 · 204 Inlägg

Yepp!
Troligtvis fått tag i ett flygfält på helgerna så det är kanongött
Men nu ska det inte pratas om oss i denna tråd så jag avslutar här!

Swedenautorace!
FHolmgren Arn Racing
6 juni 2011 · 166 Inlägg

Tycker det blev en mycket lyckad tillställning med undantag för några incidenter.
hoppas att vi kan slippa det nästa träff och som sagt så ska vi vara hårdare mot folk som kommer och förstör på parkeringen!

Vädret kan vi ju knappast klaga på och att ha träff samtidigt som det är crusing i stan tycker jag va bra, för då kan både de som gillar alla typer av bilar se dom i samma stad.
Så de tjafset om att det är löjligt att anordna en träff samtidigt som det är andra evenemang i stan är ju bara löjligt!

ses på nästa SCR träff!

bozza Japs4life
6 juni 2011 · 23 Inlägg

FHolmgren skrev:
Tycker det blev en mycket lyckad tillställning med undantag för några incidenter.
hoppas att vi kan slippa det nästa träff och som sagt så ska vi vara hårdare mot folk som kommer och förstör på parkeringen!

Vädret kan vi ju knappast klaga på och att ha träff samtidigt som det är crusing i stan tycker jag va bra, för då kan både de som gillar alla typer av bilar se dom i samma stad.
Så de tjafset om att det är löjligt att anordna en träff samtidigt som det är andra evenemang i stan är ju bara löjligt!

ses på nästa SCR träff!

Ses säkerligen på andra träffar också smile

Hoppas på en finfin sommar med mer lyckade träffar från alla klubbar big_smile

Bjork OEM <3
6 juni 2011 · 6 957 Inlägg

Hahahah jag såg 25 (!!) nya svar i tråden, jösses sikken fight det varit här tongue

Lite konkurrens mellan träffarna gör ju att arrangörerna måste vara nytänkande och kreativa,
finns ju rätt mkt positivt med det, t.ex. att byta ställen runt om i Lidköping/Skaraborg, ni bor i Lidköping
men vem hindrar er från att vara i säg..Skara?

Satsa vidare, jag vill se såna träffar som DMB lyckades dra ihop till för typ 4 år sen, asmkt bilar och folk och feta bilar var det också smile

Tkr det var ett smart drag att arrangera i samband med cruisingen, vi drog ju inåt stan en timme eller två för att kika lite för att sen åka tillbaka och visst var det mkt folk kvar då, bilar kom och åkte hela tiden, var ju variation som hette duga, ser inga fel med att ha träff i samband med andra evenemang.

Snart Hjulafton på G och alla som gillar motorer i Skaraborg åker ju mer än gärna dit då, så att ha träff då är en bra idé!

Jag kommer återkomma till Leechöping framöver, likaså mina polare! smile

BTW; även om det är träff på 2 olika håll i Skaraborg samma kväll, nog fan åker alla till samma kvällsaktivitet efteråt? wink

Senast redigerat av Bjork (6 juni 2011)

OEM <3
CarLVS
6 juni 2011 · 6 Inlägg

Riktigt trevligt initiativ med träffen!

Är väl alldeles utmärkt enligt mig att ha träffen i samband
med något som drar tusentals bilintresserade till stan
Speciellt när SCR ändå får anses helt nytt.

Jag förstår att det är lite tjafs, för det är bara skoj när andra klubbar ansluter och hälsar på.givetvis lika välkommna som precis alla andra
MEN när man är på en annan klubbs träff, går man inte runt och försöker få folk därifrån för att komma på ens egna träffar.
Det kallar inte jag att stå på egna ben. det är bara att förstöra och skapa osämja

Hoppas ni kan komma på en lösning,
SCR ska ha beröm för träffen!

Senast redigerat av CarLVS (6 juni 2011)

Bjork OEM <3
6 juni 2011 · 6 957 Inlägg

CarLVS skrev:
Riktigt trevligt initiativ med träffen!

Är väl alldeles utmärkt enligt mig att ha träffen i samband
med något som drar tusentals bilintresserade till stan
Speciellt när SCR ändå får anses helt nytt.

Jag förstår att det är lite tjafs, för det är helt okej att folk från andra klubbar kommer dit, det är bara kul.
MEN när man går runt på träffen och promotar den klubben och försöker locka bort folk från scr-träffen.
Det kallar inte jag att stå på egna ben. det är bara att förstöra och skapa osämja

Hoppas ni kan komma på en lösning,
SCR ska ha beröm för träffen!

Va?

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang