Red Bull Show Run 24/7 -11, Helsingfors - Finland

NickeR
19 juli 2011 · 83 Inlägg

Tjena!

Kommande söndag ordnar Red Bull rallyteamet en gratis uppvisning i centrum av Helsingfors. Då kör Sebastien Loeb och Kimi Räikkönen med teamets Citroen WRC-bilar på norra & södra esplanaden. Så ni som är på en kryssning här eller annars bara råkar vara i närheten så missa inte detta. Hoppas det blir bra väder bara smile Tillställningen börjar kl. 14. Och den är ju gratis så det blir antagligen mycket folk i knutarna...

http://www.redbull.fi/ finns en liten reklamvideo.

Karri-92
19 juli 2011 · 163 Inlägg

synd att man är uppe i kemi då;P haha:D

BMW 530i touring "K-märkt rishög" (1995)
BMW 525i "553 turbo" (1994)
NickeR
19 juli 2011 · 83 Inlägg

Karri-92 skrev:
synd att man är uppe i kemi då;P haha:D

Flyget tar bara 1h 10min på Kemi-Helsingfors linjen vill jag minnas. Har flugit den linjen en gång wink

Karri-92
19 juli 2011 · 163 Inlägg

okok hehe men är här på semester med morsan o brorsan ska fira mormor på lördag så tror jag struntar i de;)

BMW 525i "553 turbo" (1994)
BMW 530i touring "K-märkt rishög" (1995)
NickeR
19 juli 2011 · 83 Inlägg

Karri-92 skrev:
okok hehe men är här på semester med morsan o brorsan ska fira mormor på lördag så tror jag struntar i de;)

Man måste ju få retas lite. Själv kör jag in till Helsingfors på en timme. Så nu blir det bara att vänta...

Karri-92
19 juli 2011 · 163 Inlägg

hehe;D sweet för dig;)

BMW 525i "553 turbo" (1994)
BMW 530i touring "K-märkt rishög" (1995)
RifatTV Street racing <3
11 augusti 2011 · 38 Inlägg

Jag var där! big_smile

NickeR
11 augusti 2011 · 83 Inlägg

RifatTV skrev:
Jag var där! big_smile

Kul, vad tyckte du om det ? Tror man får vänta ganska många år tills något liknande ordnas...

RifatTV Street racing <3
11 augusti 2011 · 38 Inlägg

NickeR skrev:

RifatTV skrev:
Jag var där! big_smile

Kul, vad tyckte du om det ? Tror man får vänta ganska många år tills något liknande ordnas...

Det va grymt nice. Bilarna lät som fan. Men det enda minuset att man fick vänta så länge tills dom kom med bilarna, för dom kollade det där med motorn och sånt hela tiden.

Mvh

NickeR
11 augusti 2011 · 83 Inlägg

RifatTV skrev:

NickeR skrev:

RifatTV skrev:
Jag var där! big_smile

Kul, vad tyckte du om det ? Tror man får vänta ganska många år tills något liknande ordnas...

Det va grymt nice. Bilarna lät som fan. Men det enda minuset att man fick vänta så länge tills dom kom med bilarna, för dom kollade det där med motorn och sånt hela tiden.

Mvh

Ok smile Sen vet jag inte om du märkte det men de böt ut baksidorutorna också mellan chaffisbytena. Såg bilder på det när de gör det på någon sida, kommer inte ihåg sidan... Namnen byttes mellan Räikkönen och Loeb/Elena.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang