Guide: Få trådlös musik i din lite äldre Volvo inkl RTI

JaggaChafen Tesla Senior Technician
13 november 2011 · 2 307 Inlägg

Nu har jag lite frågor ang laddning av Ericsson MBR-100 Kan man ladda den samtidigt som man använder den ?? Kommer den ihåg parade telefoner ?? Måste man starta den varje gång telefonen vart borta ??

Det jag söker e nämligen en bluetooth motagere som kan sitta i bilen hela tiden å para sig med min telefon så fort jag sätter mig å bilen å vipps så speler jag musik.

Inte intresserad i å para eller starta upp bluetooth enheten varje gång. Inte heller intresserad av å behöva koppla den i å ur laddaren..

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
H4ST That Shit Cray
13 november 2011 · 1 087 Inlägg

JaggaChafen skrev:
Nu har jag lite frågor ang laddning av Ericsson MBR-100 Kan man ladda den samtidigt som man använder den ?? Kommer den ihåg parade telefoner ?? Måste man starta den varje gång telefonen vart borta ??

Det jag söker e nämligen en bluetooth motagere som kan sitta i bilen hela tiden å para sig med min telefon så fort jag sätter mig å bilen å vipps så speler jag musik.

Inte intresserad i å para eller starta upp bluetooth enheten varje gång. Inte heller intresserad av å behöva koppla den i å ur laddaren..

Den går att ladda samtidigt som man använder den, DOCK så finns det bara vanligt el uttag som laddare, så då får du köpa en konverterare som gör om 240v till 12v så du kan ladda medans den sitter i.
Den kommer ihåg 1 telefon, dator eller vad som helst, men som sagt 1 telefon klarar den av, sen får man börja om från början.

Jo och så enkelt är det här om du bara har en telefon.

Nej men det går ju som sagt endast om du har en 240v-12v konverterare.

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST
it_mutt Avstängd
13 november 2011 · 10 388 Inlägg

_Hast_ skrev:

JaggaChafen skrev:
Nu har jag lite frågor ang laddning av Ericsson MBR-100 Kan man ladda den samtidigt som man använder den ?? Kommer den ihåg parade telefoner ?? Måste man starta den varje gång telefonen vart borta ??

Det jag söker e nämligen en bluetooth motagere som kan sitta i bilen hela tiden å para sig med min telefon så fort jag sätter mig å bilen å vipps så speler jag musik.

Inte intresserad i å para eller starta upp bluetooth enheten varje gång. Inte heller intresserad av å behöva koppla den i å ur laddaren..

Den går att ladda samtidigt som man använder den, DOCK så finns det bara vanligt el uttag som laddare, så då får du köpa en konverterare som gör om 240v till 12v så du kan ladda medans den sitter i.
Den kommer ihåg 1 telefon, dator eller vad som helst, men som sagt 1 telefon klarar den av, sen får man börja om från början.

Jo och så enkelt är det här om du bara har en telefon.

Nej men det går ju som sagt endast om du har en 240v-12v konverterare.

Det där är väl att böka till det ordentligt? Köp en billaddare till S/E och koppla in permanent till den.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
H4ST That Shit Cray
13 november 2011 · 1 087 Inlägg

it_mutt skrev:
Det där är väl att böka till det ordentligt? Köp en billaddare till S/E och koppla in permanent till den.

Aldrig sett detta uttaget på en SE mobil förut så.

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST
it_mutt Avstängd
13 november 2011 · 10 388 Inlägg

Ett hål med två mässingstappar bredvid?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Sparven16
16 maj 2015 · 1 Inlägg

Undrar om du råkar minnas vart du köpte din VOL-RTI? Vi har letat som tokar och kan inte hitta samma.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang