Inför: Uddewalla Car Show 25 aug

_Lady_
28 januari 2012 · 276 Inlägg

Ja då var det dax för Uddewalla Car Show att slå upp portarna igen så planera in lördagen den 25 aug.
Uddewalla Car Show kommer att i år hållas på TORP Köpcentrum! Detta var jättekul att dem gilla det jag la fram till dem och dom liksom jag ser verkligen ifram emot detta.

Så med andra ord.... VÄLKOMNA TILL UDDEWALLA CAR SHOW PÅ TORP KÖPCENTRUM 2012!!


Pris för att ställa ut din bil.... Det är Gratis big_smile och även för besökare är det gratis smile

Anmälan kan göras till och med den 23/8 och då skickar man ett mail till uddewallacarshow@hotmail.com med namn, bilmodell samt mobilnr

Info ang utställningen:

I detta informationsblad kommer du få informationer om program samt programtider. Hur många tävlingsklasser som kommer att finnas och hur ni vet om ni har fått pris.  Vart ni kan tvätta eran bil, ordningsregler samt kontaktinformation.

Program:

Kl 8:00 -  9:00 Insläpp för föranmälda

Kl 9:00 – 10:00 Insläpp för oanmälda

Kl 10:00 Utställningen öppnar

Kl 11:00 Jurybedömmningen börjar

Kl 15:30 Pris utdelningen med framkörning av fordon samt fotografering

Kl 16:00 Utställningen stänger


Klasserna är följande:

European Car 1, 2, 3
Best  Asian Car
Best Female Car
Best ICE
Best Performance Car
Best Panit & Finisch

Juryns val samt Best In Show.


För att kunna ta hem Best In Show priset så är det helheten vi tittar på. Hur man presenterar sin bil, har ett enomgående tema samt har ett öga för detaljer.

Det kommer vara en crew som kommer att ta hand om er när ni ska in på området. Ni som har föranmält er kommer att få säga vad ni heter så vi kan bocka av er.
Klasserna som finns att tävla i är 6 stycken och i en klass har vi 1, 2 samt 3: pris. Efter jurybedömingen pratar domarna ihop sig och bestämmer i vilka klasser som dem olika vinnarna ska vinna i.
Juryns beslut kan ej överklagas!

Är det så att det finns ett pris att hämta kommer det att sitta en grön lapp på bilens framruta och då gäller det att kontakta arrangören så fort som möjligt annars ringer vi upp dig!

Tyvärr har vi inte tillgång till att tvätt bilen i närheten av utställningen utan hänvisar då in till centrala Uddevalla. Ligger en gör det själv tvätt breve JET bensinstation. Så sök på JET bensinstation i Uddevalla på antingen hitta.se eller eniro.se så hittar ni rätt.

Ordningsreglerna är mycket tydliga och måste följas! Ingen busköring varken inne på område eller runt omkring området för bilutställningen p.g.a. förhindra olyckor och visa hänsyn till både besökare och utställare. En mycket liten sten kan göra enorm skada!

Vid busköring avisas du får platsen omedelbart!!


Sopsäckar kommer att ställa lite varstans på områden och vi vill att ni använder dessa till så väl era putsdukar till skräp som t e x colaburkar, matrester m.m.

Alkohol tillhör inte bilar och bilköring!

Vill ni ha tillgång till el så hör av er omgående via mail uddewallacarshow@hotmail.com så skriver vi upp detta och detta nämner ni även när ni blir insläppta så ni hamnar på rätt plats. Elkablar/sladdar får ni stå för själva.

Skulle det vara nu så att ni blir försenade på något sätt så hör ni av er till arrangören på tele 0704-540713  Uddewalla Car Show samt Torp Köpcentrum tar inget ansvar för skador på bilar samt stölder utan det är upp till ägaren/föraren att ha uppsikt över sin bil.

Vi har en crew som kommer att gå runt och ha lite uppsikt.

Vi hoppas på uppehåll från våra väder gudar och glatt gäng..!
Nu kör vi……!


Så.. Vilka styr kosan mot Uddewalla Car Show?

//Linda



Besök oss gärna på våra sidor på ansiktsboken....https://www.facebook.com/#!/events/177369942369224/

Senast redigerat av Alexiz (16 augusti 2012)

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Banny69
28 januari 2012 · 506 Inlägg

Jag kan va intresserad!
Trevligt event senast!

Torp låter inte fel som du skriver då det finns lite mer att göra om i fall att...

Senast redigerat av Banny69 (28 januari 2012)

Born to be wild and crazy
Nissan Skyline R33 GT-R "Banny drft edition" (1997)
Volvo V70II (2010)
blue shadow
28 januari 2012 · 226 Inlägg

jag kommer vara där

Mvh Kristoffer "Blue Shadow" Hansson
Volvo 945 tic "Plåtbreddad airride" (1992)
perfectpolishpatrik Bilvårdsexpert
29 januari 2012 · 26 Inlägg

Torp låter som en bra idée , kanske ja dyker upp med min "Showcar" målet är att ha den färdig senast slutet av Maj.
Vilken klass kvalar Saabarna in i???

splmannen
29 januari 2012 · 141 Inlägg

låter intressant . ja  kommer

bluejumper
29 januari 2012 · 28 Inlägg

De låter som en jättebra ide tycker ja smile Ja kommer att komma smile

Volvo V70 2,5 "White Jumper" (1997)
Volkswagen 1303s "Dodo" (1973)
Volvo 945 turbo "Blue jumper 2nd" (1992)
siimmy
29 januari 2012 · 196 Inlägg

Jag kommer dyka upp big_smile

H-Karlsson KARLSSON
29 januari 2012 · 111 Inlägg

kul att de blir träff igen!! jag kommer med 240in vettu.

Volvo 244 DL "Finbilen" (1987)
Volvo V70 "Brukisen" (2006)
_Lady_
29 januari 2012 · 276 Inlägg

Härilgt att ni vill dyka upp igen! big_smile Hoppas att det blir många detta året!

bluejumper: Hoppas du bätter tur denna gången med bilen roll




perfectpolishpatrik:
Jag håller på med dom övriga klasserna nu och det blir nog så att SAAB kommer att tillhöra klassen EuropeanCar

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
perfectpolishpatrik Bilvårdsexpert
29 januari 2012 · 26 Inlägg

Alexiz skrev:
Härilgt att ni vill dyka upp igen! big_smile Hoppas att det blir många detta året!

bluejumper: Hoppas du bätter tur denna gången med bilen roll




perfectpolishpatrik:
Jag håller på med dom övriga klasserna nu och det blir nog så att SAAB kommer att tillhöra klassen EuropeanCar

Låter ju bra smile

Donic
30 januari 2012 · 315 Inlägg

låter intressant vem vet kanske man dyker upp iaf som åskådare tongue...

P.H Säljare
30 januari 2012 · 88 Inlägg

Kanon, om vädret tillåter kan vi dra ihop ett gäng på 4-10 pers som kör Rc-drifting.

+ har snart ett nytt projekt på g i garaget.

Kan även kolla spons på priser om det finnes intresse.
Vi kan ta det via pm.

Daz orginal is´t züruck........
alexxe En gång till nu
30 januari 2012 · 760 Inlägg

Det blev ju ingen favorit i repris förra året, så då är det klart man kommer på denna säsongs favoritrepris typ smile.
cheers

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
R_karlzzon MaskinRepratör/Rostfrittsvetsare/svarvare/Fräsare
31 januari 2012 · 11 Inlägg

jag kommer åxå , Torp låter lite käckare tycker även jag , blev lite trångt inne i city smile

One way in,No way out
mickefixare when ever - were ever
31 januari 2012 · 513 Inlägg

Skriver in det direkt. Gillade upplägget förra gången att allmänheten fick va med. Hoppas det blir nått liknande.
Tar en bil med mer normal storlek den här gången så det blir lite bättre med plats smile

_Lady_
31 januari 2012 · 276 Inlägg

Fasiken va roligt att höra att ni vill dyka upp igen big_smile Sitter och jobbar lite på vilka klasser som ska vara med.. Kan tänka mej att rullar allt som jag vill kommer det i helgen att dyka upp lite klasser... tongue

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Najs
31 januari 2012 ·

låter som man kanske skulle avsluta året där. blir de inom/utomhus?

P_Hellstrom
31 januari 2012 · 113 Inlägg

Räkna med mig! Torp låter väldigt bra smile

Kolla gärna in mitt Projekt: Inzane Supra goes OEM+
Donic
31 januari 2012 · 315 Inlägg

utomhus om man inte tar det i något parkeringshus annars är torp nice gott om plats bara det inte är typ fredag lördag... eller kan man ha den där borta vid busshållplasterna brukar alltid vara gott om plats där...

då behöver du väll tillstånd för att detta skall gå att ha på torp?

alexxe En gång till nu
31 januari 2012 · 760 Inlägg

Streetcarfest har ju haft tillstånd där borta vid bauhaus så där tycker man de borde gå även en lördag smile

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang