Inför: Backyard Automeet 4.0 - Project Gazoline 18 Maj 2012

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
17 maj 2012 · 1 312 Inlägg

Kommer bli så jävla bra!

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
Kleen
17 maj 2012 · 40 Inlägg

Vore roligt om någon med lite fotovana tog med sig sin systemkamera och knäppte lite feta bilder på bilarna! smile

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
17 maj 2012 · 1 312 Inlägg

Kleen skrev:
Vore roligt om någon med lite fotovana tog med sig sin systemkamera och knäppte lite feta bilder på bilarna! smile

De brukar de komma , va in te orolig för de smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
CFlodin
17 maj 2012 · 77 Inlägg

Kleen skrev:
Vore roligt om någon med lite fotovana tog med sig sin systemkamera och knäppte lite feta bilder på bilarna! smile

Har inte fotat så jättelänge eller mycket, men plockar med kameran iaf

Saab 9-5 Aero "Grey Aerow" (2004)
Widowmaker
17 maj 2012 · 1 112 Inlägg

Cizla skrev:

Widowmaker skrev:
Liten karta till platsen där jag rekat bra grillplats! Jag har personligen tänkt åka dit imorgon torsdag å förbereda en eldstad där vi tänder.
Tyvärr så vet jag inte hur många som kommer i slutänden så skulle det vara fler än några få så hoppas jag ni tänker på att ta med egna grillprylar.
Givetvis kan vi tända flera grillar intill varandra så vi får ihop ett gött gäng men bara så ni är lite förberedda å inte kommer tomhänta.
Jag å de närmsta polarna räknar med fullskalig grillkväll så vi plockar med oss lite stolar, kylväska med kall dryck mat å lite diverse nödvändigheter. kanske lite gött öl för dem som inte kör.
tänker även tända lite marschaller för stämningens skull.
glöm inte att ha vattenflaskor å skräp påsar för det finns inga papperskorgar på parkeringen.


http://www1.garaget.org/gallery/images/37/36815/36815-e3408d7786c944ab7bab21bffaf5bd0e.jpg

MEN SÅ JÄVLA MYSIGT !!!

Ja visst är det! Vem vet, det kanske inte bara blir en av årets fetaste bilträffar! Kanske slutar med årets fetaste grillkväll också

Senast redigerat av Widowmaker (17 maj 2012)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Cizla Pfffft
17 maj 2012 · 906 Inlägg

Widowmaker skrev:

Cizla skrev:

Widowmaker skrev:
Liten karta till platsen där jag rekat bra grillplats! Jag har personligen tänkt åka dit imorgon torsdag å förbereda en eldstad där vi tänder.
Tyvärr så vet jag inte hur många som kommer i slutänden så skulle det vara fler än några få så hoppas jag ni tänker på att ta med egna grillprylar.
Givetvis kan vi tända flera grillar intill varandra så vi får ihop ett gött gäng men bara så ni är lite förberedda å inte kommer tomhänta.
Jag å de närmsta polarna räknar med fullskalig grillkväll så vi plockar med oss lite stolar, kylväska med kall dryck mat å lite diverse nödvändigheter. kanske lite gött öl för dem som inte kör.
tänker även tända lite marschaller för stämningens skull.
glöm inte att ha vattenflaskor å skräp påsar för det finns inga papperskorgar på parkeringen.


http://www1.garaget.org/gallery/images/37/36815/36815-e3408d7786c944ab7bab21bffaf5bd0e.jpg

MEN SÅ JÄVLA MYSIGT !!!

Ja visst är det! Vem vet, det kanske inte bara blir en av årets fetaste bilträffar! Kanske slutar med årets fetaste grillkväll också

Ja men vi får ju fan se till att ha det som ett mål bara yikes

Umadbro?
_Sveddan_
17 maj 2012 · 16 Inlägg

Jag å någon/några Polare åker från Borås smile

BMW 320i e46 Touring "StaticVikings" (2002)
mike_ford
17 maj 2012 · 348 Inlägg

Hoppas på att det kommer någon med Ford st wink

Ford Focus st "St250" (2014)
Ford focus st "ficusen" (2007)
Bjork OEM <3
17 maj 2012 · 6 957 Inlägg

Vi blir var det verkar ett litet gäng från Falköping imorgon, kan bli 4 bilar kan bli 8 eller fler vet ej.

Men jag tar min S2000 och sen blir det en S2000 Turbo + en NA, 330 cab, M3 cab,
min gamle golf hänger nog på också så jag hoppas på lite folk på denna träff nu!

Senast redigerat av Bjork (17 maj 2012)

OEM <3
Berg Berg
17 maj 2012 · 424 Inlägg

Hoppas kunna kika förbi..smile

Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Arnie
17 maj 2012 · 295 Inlägg

Bjork skrev:
Vi blir var det verkar ett litet gäng från Falköping imorgon, kan bli 4 bilar kan bli 8 eller fler vet ej.

Men jag tar min S2000 och sen blir det en S2000 Turbo + en NA, 330 cab, M3 cab,
min gamle golf hänger nog på också så jag hoppas på lite folk på denna träff nu!

GÖTT! mer honda folk smile

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?
Nissan 350Z (2003)
mike_ford
17 maj 2012 · 348 Inlägg

Inga Ford ;(?

Ford focus st "ficusen" (2007)
Ford Focus st "St250" (2014)
Bjork OEM <3
17 maj 2012 · 6 957 Inlägg

mike_ford skrev:
Inga Ford ;(?

Den enda Forden jag försökte få med kunde inte (vit ST med blåa fälgar)

OEM <3
Tea4
17 maj 2012 · 66 Inlägg

Någon som anordnar karavan från Göteborg?

Toume
17 maj 2012 · 71 Inlägg

Kommer nog förbi en sväng smile

Cizla Pfffft
17 maj 2012 · 906 Inlägg

••••• karavan från Borås Mc Donalds Knalleland ca 16:30-16:45 sen möte i Sollebrunn för de som vill hänga på från Alingsås osv! Kör via Vårgårda •••••
PMa om någon vet ett bra ställe att mötas upp i Sollebrunn!!

Lite crunch time nu people !!!

Umadbro?
TPE
17 maj 2012 · 71 Inlägg

Berg skrev:
Hoppas kunna kika förbi..smile

Vilken bil plockar du med då? smile

Widowmaker
18 maj 2012 · 1 112 Inlägg

Godkväll gott folk! Detta är ett litet inlägg från Magnus Samuelsson, mera känd som Backyard Automeet generalen. Jag ser att vi har mycket god uppslutning till morgondagens stora event, över 470 som tackar ja i skrivande stund.
Jag vill tillsammans med Improx Customs hälsa alla mycket varmt välkomna och jag håller tummarna så hårt för bra väder att dom snart går ur led.
Jag är säker på att det kommer bli en fruktansvärt bra träff.
Ni som läser detta, ta vara på alls skräp och skippa buskörning på området. Eftersom hela träffen är ideellt fixad så innebär det att jag behöver få så bra rykte som möjligt för att kunna fortsätta med å låna parkeringar för träffarna.
Det är jag å mina närmaste polare samt Improx grabbarna som får plocka skräpet för hand efteråt så jag ber er att lägga det på minnet.
Sköter vi det hela snyggt så kommer träffarna att kunna fortsätta. Det innebär kort å gott att kontrollen ligger hos er!
Sköter var å en sina kort rätt så kan träffen fortsätta under somrarna i Trollhättan. Jag som skriver detta heter Magnus Samuelsson och jag bits inte, vill ni komma fram å bekanta er så gör det! Bara roligt! Vill ni sälja lite saker ur bagaget på träffen så kom till mig så kan ni låna penna att skriva med i rutorna. Bara säg till.

Då kan vi bara vänta å ladda för morgondagen! Vi ses där! Mvh Magnus

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
18 maj 2012 · 1 112 Inlägg

Liten notis!

Detta är ingen träff för dig om du söker ett fest-tillfälle!
Ingen bra plats för fylla!
Folk har lagt alldeles för mycket pengar på sina bilar så vill inte att någon ramlar mot en bil eller så.
Inte heller är det något att åka till om du vill köra raggarcrusing eller streetrace för det kommer inte ingå i denna träffen.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
744_boy S40 T4 paawha!
18 maj 2012 · 200 Inlägg

Cizla skrev:
••••• karavan från Borås Mc Donalds Knalleland ca 16:30-16:45 sen möte i Sollebrunn för de som vill hänga på från Alingsås osv! Kör via Vårgårda •••••
PMa om någon vet ett bra ställe att mötas upp i Sollebrunn!!

Lite crunch time nu people !!!

42ans gatukök går ju inte å missa lr bakom blå pressbyron på ica parkeringen smile

Volvo 945 classic "den snea" (1998)
Volvo 945 classic "lång milaren" (1998)
Volvo S40 "KOGGY - The Bad One" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang