Volvo s60 t5 Motor klar för 2013 405hk/611nm// Skara träffen 1 juni
Tanken är å få den liter mer personlig! =)

Jaha då var det dags igen en projekttråd till. Denna gången på min Volvo s60 t5 summum
Det som är tänkt så här långt är ju självklart lite mer effekt. Har redan provkört den mot min 855 t5 å det saknas några hk för å komma om den. Det som märks är att det är en jäkla gött register redan från början på dessa lite nyare maskiner. Autotech ska få jobba en del med den i februari 2013
EDIT motorn klar för 2013 405hk/611nm
Setup som kommer på till våren
Mappning
Komplett avg inkl racekat,
spridare
Elevate AMS
ATM magnetventil
Intercooler
Stift
Bilen från start helt standard
som den ser ut nu
Senast redigerat av Drunk (Idag 17:05)

Härligt..prem lagd ![]()

skaffa hem 5st Siemens Deca 630cc spridare o sen ringer du ATM och säger att du vill ha Multifuel och e85 steg 1 av dom!
Så kan du uppgradera mjukvarorna sen när du skaffar ny ic och nytt avgas o så..!

Finfin s60! prem lagd ![]()

Tack grabbar för intresset. Å extra tack till Spokenratt som hjälper mig å förstå spriten som man ska köra på å inte dricka tydligen ![]()

verkar intressant detta
prem lagd!
Kika gärna in mitt projekt också!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255021

Ska på bilträff i helgen å skulle verkligen behöva måla bromsoken.Vilken färg tror ni skulle bli snyggt mot det svarta Har ju även min svarta dotz på nu ingen bild än dock då kameran fucka ur ![]()
Drunk skrev:
Ska på bilträff i helgen å skulle verkligen behöva måla bromsoken.Vilken färg tror ni skulle bli snyggt mot det svarta Har ju även min svarta dotz på nu ingen bild än dock då kameran fucka ur
blå ska du ha. Bild kan jag fixa åt dig. kan ta stora kameran ![]()

Klevert skrev:
Drunk skrev:
Ska på bilträff i helgen å skulle verkligen behöva måla bromsoken.Vilken färg tror ni skulle bli snyggt mot det svarta Har ju även min svarta dotz på nu ingen bild än dock då kameran fucka ur
blå ska du ha. Bild kan jag fixa åt dig. kan ta stora kameran
Ja du får nog fixa en bild är inte helt övertygad ! ![]()
Drunk skrev:
Klevert skrev:
Drunk skrev:
blå ska du ha. Bild kan jag fixa åt dig. kan ta stora kameran
Ja du får nog fixa en bild är inte helt övertygad !
Nja mena att vi skulle ta tezas stora kamera o stativ o fota din bil. ![]()
vill du se blåa så kan du kolla på golfen under skiten på oken så går det se att dom är blå ![]()
Senast redigerat av Klevert (2012-09-10 19:33)

Jag körde blåa ok på förra men gick på silver på den jag har nu, silver blev jäkligt cleant och får ett snygg och fräsht utseende. Tror det hade funkat kanon mot den svarta lacken!!
EDIT:
Närbild http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1710499
Har tyvärr ingen bättre..
Senast redigerat av spokenratt (2012-09-11 03:58)

spokenratt skrev:
Jag körde blåa ok på förra men gick på silver på den jag har nu, silver blev jäkligt cleant och får ett snygg och fräsht utseende. Tror det hade funkat kanon mot den svarta lacken!!
EDIT:
Har tyvärr ingen bättre..
Min sambo har sagt samma sak. Du och hon kanske har samma kvinnliga tuch! hehe nej tror själv att det kan bli snyggt med silver
får åka å inhandla.
Pratat med Autotech idag med Bosse ska ringa i morgon så ska vi lösa det sista ![]()

Kan hålla med om silvriga/gråa ok. Blir nog mer clean med det än blåa och andra färger som sticker ut mycket
(ifall man önskar mer stilrent utseende)....

Man kan göra bägge delarna
Kommer följas!! ![]()
Drunk skrev:
Tack grabbar för intresset. Å extra tack till Spokenratt som hjälper mig å förstå spriten som man ska köra på å inte dricka tydligen

Roler Håller med dig där gillar när det ser clean ut
Nyller helt rätt man kan göra båda
Tack för prem
Fast iof så kan man ju tänka sig svarta fälgar med och svarta ok .. Stealthy ;P

Klevert skrev:
Fast iof så kan man ju tänka sig svarta fälgar med och svarta ok .. Stealthy ;P
Ja mattsvart! Tycker jag är svinsnyggt!

Fan va fränt!

Drunk skrev:
spokenratt skrev:
EDIT:
Har tyvärr ingen bättre..Min sambo har sagt samma sak. Du och hon kanske har samma kvinnliga tuch! hehe nej tror själv att det kan bli snyggt med silver
får åka å inhandla.
Pratat med Autotech idag med Bosse ska ringa i morgon så ska vi lösa det sista
Hahaha!! Kanske det kanske ![]()
jag tycker du ska köra silver. Jag köpte biltemas silver, funkade mycket bättre än jag trodde, nog tom bättre än vad foliatec's blå gjorde.. Väldigt lätt att måla med, blev sanbbt dammtorr, fick en fin yta och var faktiskt bra mycket drygare än foliatec's!
0.010900