Eftersnack & bilder/film: Stockholms Största Bilträff "end Of Season" Barkarby 22/9 20.00

hockne
23 september 2012 · 433 Inlägg

Christian_N skrev:
Tack för en skön träff! Synd bara att jag valde såna skitdäck i bak för hela slitytan på ena backdäcket beslöt sig för att lossna under andra börnen.. Ja plus att den sköt ur sig massa vatten pga trasigt kylarlock..

Angående bil så diggade jag Volvo 242an med BMW motorn!

Hoppas alla kom undan farbror blå bara, såg att dom var överallt när jag åkte därifrån!

Tackar för åket smile




Bra träff!

Mvh/ Fredrik
Projekt tråd!
Behöver du något blästrat?!Gör nu mera DEKALER !!! Maila: hgksand@gmail.com
MeepMeep Finraggare
23 september 2012 · 2 381 Inlägg

Så storkrocken på E18 hade inget med träffen att göra?

Vad var det för nötter som försökte tvinga folk att burna - och hur gör man det egentligen?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
volvo_racing185
23 september 2012 ·

synd att man missade detta

Robb192 Tokig 08a
23 september 2012 · 1 019 Inlägg

riktigt trevlig kväll dock lite idioter som låg typ fullgas varvstopp genom parkeringen och inte tänkte på att det faktiskt va folk som faktiskt kan gå ut mitt framför dom..

Annars helt perfekt träff, utan att polisen brydde sig på tok för mycket!

Suzuki Swace "Suyota Sworolla" (2023)
arson
23 september 2012 · 55 Inlägg

Sjukt mycket Volvobönder överallt, men man börjar väl vänja sig att det är så på dagens bilträffar...

Annars, grym uppslutning trots vädret smile

//Mattias
Kia Stinger "GT 3.3TT" (2018)
MeepMeep Finraggare
23 september 2012 · 2 381 Inlägg

En del av mig känner "alla var vi volvo i början" men andra delen av mig känner "men inte fan betedde jag mig som en idiot för det". Tror det är dags för lite civilkurage från alla runtomkring - gå fram - markera - det är fan inte ok.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Brådhis * Voff voff *
23 september 2012 · 10 275 Inlägg

Var där en liten stund. Det var trevligt om man bortser från alla som måste hålla på och gasa på fel ställe. Det var ju stundtals med livet som insats som man korsade "raksträckorna" inne på parkeringen.

Seriekrocken på E18 östergående vid avfarten mot Barkarby såg ut att innehålla en och annan finbil, men det kanske bara förbipasserande välputsade bilar ändå?

//Brådhis

Senast redigerat av Brådhis (23 september 2012)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Farne
23 september 2012 · 9 Inlägg

Nån som vet om olyckan var relaterad till träffen
på något sätt?

http://m.expressen.se/nyheter/22-person … artner=www




Nöjd med träffen träffen trots vädret, grym uppslutning.



Sen får man ju hoppas att dom jävla idioterna
som skulle få folk att burna inte hade nån koppling
till själva träff arrangemanget.

Det enda dom gjorde var att skapa irritation och stoppade
upp trafiken samt att dom själva var i vägen o utsatte
sig själva o andra för livsfara när folk faktiskt ville burna.

Ska det behöva gå så långt att det nästan blir slagsmål
för att man inte får välja själv vad man ska göra med sin egen
bil.

Nej, fulla jävla wannabe gangsters kan hålla sig nån annan stans
för där hör dom inte hemma.

arson
23 september 2012 · 55 Inlägg

kameramannen skrev:
En del av mig känner "alla var vi volvo i början" men andra delen av mig känner "men inte fan betedde jag mig som en idiot för det". Tror det är dags för lite civilkurage från alla runtomkring - gå fram - markera - det är fan inte ok.

Håller med, inte ofta man känner sig malplacerad när man besöker en bilträff nykter smile

Någon sprang efter en Volvo som burnade bland alla bilar på parkeringen och ifrågasatte ynglingens beteende - bra!

//Mattias
Kia Stinger "GT 3.3TT" (2018)
Stefan_N
23 september 2012 · 347 Inlägg

Han kanske tänkte, hoppas de här kommer med på film nu wink men lite vett får man ha tycker man smile




arson skrev:

kameramannen skrev:
En del av mig känner "alla var vi volvo i början" men andra delen av mig känner "men inte fan betedde jag mig som en idiot för det". Tror det är dags för lite civilkurage från alla runtomkring - gå fram - markera - det är fan inte ok.

Håller med, inte ofta man känner sig malplacerad när man besöker en bilträff nykter smile

Någon sprang efter en Volvo som burnade bland alla bilar på parkeringen och ifrågasatte ynglingens beteende - bra!

_2Furious_ Drifting Streetrace
23 september 2012 · 225 Inlägg

Nästa gång så kommer ja trycka till dom me kryckorna! Livsfarligt speciellt alla skrotvolvosar om de skulle paja nått sen är dom uppe i publiken o kör över nån! noll respekt! burna kan man göra på speciella platser helt enkelt!

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
Tareeek
23 september 2012 · 1 Inlägg

Mycket bra träff !! Dom varje start o avslutning !!

Plus.. Mycket bilar mycket folk så ska det vara

Minus... Många som gastade på rakan väldigt när att bli påkörd.. Mycket folk som dricker på sånna träffar lite synd att folk inte kan behärska sig hmm

Var det någon som fick med bilder eller någon video på någon BMW o Nissan 200sx?

BMW 318is (1994)
Christoffer1992
23 september 2012 · 15 Inlägg

De va en grym kväll, Många fina bilar, Minus va till idioterna på vägen me barnslig mask som uppmanade folk till o burna, Kom aldrig till teäffarna längre utan stanna kvar i ghettot o skräm barn me era masker!

Decerto
23 september 2012 · 404 Inlägg

Jag burnade och fick kärringstop med viper...det ni!

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
H_landen
23 september 2012 · 227 Inlägg

Cribbzzz skrev:
De va en grym kväll, Många fina bilar, Minus va till idioterna på vägen me barnslig mask som uppmanade folk till o burna, Kom aldrig till teäffarna längre utan stanna kvar i ghettot o skräm barn me era masker!

råkade ut för honom med! dock ville han bara höra en slö 4a på varv XD

BMW 528i e28 "Static . Daily" (1987)
BMW 518i e28 "My" (1987)
BMW 525i e34 "Turbo" (1994)
JockeBil
23 september 2012 · 54 Inlägg

tack för en bra träff med mycket folk och fina bilar. minus var väl allt folk som inte kan bete sig men sådant folk kommer det alltid att finnas tyvär

Volvo V70 (2003)
Christoffer1992
23 september 2012 · 15 Inlägg

H_landen skrev:

Cribbzzz skrev:
De va en grym kväll, Många fina bilar, Minus va till idioterna på vägen me barnslig mask som uppmanade folk till o burna, Kom aldrig till teäffarna längre utan stanna kvar i ghettot o skräm barn me era masker!

råkade ut för honom med! dock ville han bara höra en slö 4a på varv XD

Haha ena killen me mask börja ju tjaffsa me en kille i S2000 o de blev kaos, synd att såna förstör xD

Timmu
23 september 2012 · 124 Inlägg

En kväll med många intryck. Fastnade på e18 kanske 20 bilar bakom själva olyckan och fick stå där över en timme och glo. Inte allt för skoj då man snabbt får dåligt tålamod men inte mycket att göra. Man får väl vara glad att man inte kom lite tidigare och själv vart inblandad.

Väl på träffen var det väldigt bra uppslutning med tanke på regnet. Man vet att träffen är stor när man inte vet hur man ska göra ett system när man går så man ser allt big_smile Plus för hummern med maffiga 28" fälgar. Även plus till snubben som gick runt och drog en bil med fiskekrokar i ryggen. Även kul med vissa bilar som har fyrsiffrig effekt som vet hur man använder bilen och inte bara har den hemma i garaget. Kan fortsätta hur länge som helst.

Negativt är som andra sagt tidigare, folk som inte respekterar andras bilar och hetsar till att man ska börna.

Någon som fick min traktor att fastna på bild när bakdäcken användes??

Wiggizen Wiggen
23 september 2012 · 43 Inlägg

kameramannen skrev:
Så storkrocken på E18 hade inget med träffen att göra?

Vad var det för nötter som försökte tvinga folk att burna - och hur gör man det egentligen?

Håller med, nötterna som ställer sig framför en när man ska iväg...Seriöst? Vill man lägga en burn så gör man det utan att nån clown med mask ställer sig ivägen.

Audi RS3 8P (2012)
_2Furious_ Drifting Streetrace
23 september 2012 · 225 Inlägg

Stod på andra sidan vägen av dom två nötterna som drev på allt!  ett bondgäng a volvoraggare stod o skrek varav ja hörde en skön kommentar av en annan " håll käften du har inte ens råd att köpa ens vita blinkers så va tyst bara" haha

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang