Eftersnack & bilder/film: Stockholms Största Bilträff "end Of Season" Barkarby 22/9 20.00

charem STHLM(S)LOW CREW!
23 september 2012 · 564 Inlägg

Dom med den stora "jeepen" som åkte runt och spela musik och hoppa på flaket.. snälla ni gör bort er och håll er till elmia a6 parkering eller power meet. NI skräpade ner och störde ordningen gemfört med andra besökare.

ALLA jag pratat med om träffen har klagat på er. Tråkigt att säga det tyvärr, men jag vill se en förbättring eller så kan ni stanna hemma från våra träffar!

MVH
CREW

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
toppzi
23 september 2012 · 128 Inlägg

charem skrev:
Dom med den stora "jeepen" som åkte runt och spela musik och hoppa på flaket.. snälla ni gör bort er och håll er till elmia a6 parkering eller power meet. NI skräpade ner och störde ordningen gemfört med andra besökare.

ALLA jag pratat med om träffen har klagat på er. Tråkigt att säga det tyvärr, men jag vill se en förbättring eller så kan ni stanna hemma från våra träffar!

MVH
CREW

Håller fullständigt med!

Money cant buy you love
But you can buy RIMS, COILOVERS, CAMBER KIT, TURBO KIT
And thats pretty much the same
Honda Civic Type-R GT "Itsfun" (2008)
Audi A1 TDI (2017)
evilaudio
23 september 2012 · 16 195 Inlägg

åkte dit en sväng igår.. smile  tack för välkomnandet big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
adde-p
23 september 2012 · 1 Inlägg

Såg många som tog kort igår, men vart är alla bilder? smile vore kul att se lite bilder!

Mazda 3 mps (2007)
sthlm_145
23 september 2012 · 297 Inlägg

Skönt att vädret höll sig hyfsat bra.

Plus till bilarna som kom från åland, blev omkörda av dom tidigare under dagen i törnskogstunnen. Vilka skönheter.

Jag och tjejen hade fått barmvakt för kvällen, och så kommer man till en träff där man fan får hålla koll på fulla drägg.
Hjälpte en kille upp som ramla och slog sig blodig, 15 min senare drog jag inte honom från vägen! Förklara klart och tydligt att detta beteende inte är okej på träffar. Sen blev han allmänt dryg! Nästa gång tänker jag totalt skita i andra!

Volvo v70 2,5T "Wanna Play" (1998)
Volkswagen Touareg "T3" (2013)
BMW E36 "M50b28" (1996)
aaaaaaaaaa
23 september 2012 · 236 Inlägg

Jag var inte där så länge, men några hyffsade bilder lyckades jag ta:

http://imageshack.us/a/img689/5128/img0346ir.jpg
http://imageshack.us/a/img543/5787/img0347ab.jpg
http://imageshack.us/a/img27/9294/img0343nj.jpg
http://imageshack.us/a/img31/1498/img0348dq.jpg

Power is measured in dB
Crisex
23 september 2012 · 8 Inlägg

bästa var han som skulle stå på huvudet mitt i sträckan där man börnade! big_smile..alltså det finns gott om såna idioter, men jag fick mig en skratt iallafal big_smile

BMW M535i (1986)
E28T
23 september 2012 · 11 Inlägg

Foto grabbsen fick ni nå kort på en svart E28? smile riktigt bra träff även fast det regna!

BMW E28 518i "M50B28 Turbo" (1987)
Ghost Rider
23 september 2012 · 466 Inlägg

Tackar för en nice träff  trots vädret smile

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
Robb192 Tokig 08a
23 september 2012 · 1 019 Inlägg

charem skrev:
Dom med den stora "jeepen" som åkte runt och spela musik och hoppa på flaket.. snälla ni gör bort er och håll er till elmia a6 parkering eller power meet. NI skräpade ner och störde ordningen gemfört med andra besökare.

ALLA jag pratat med om träffen har klagat på er. Tråkigt att säga det tyvärr, men jag vill se en förbättring eller så kan ni stanna hemma från våra träffar!

MVH
CREW

det är ett gäng från värmdö, dom kör ju likadant på sveavägen, pwr meet och sådant!

Suzuki Swace "Suyota Sworolla" (2023)
Foorsii
23 september 2012 · 65 Inlägg

Kände att det var helt okej endå med tanke på regnet som sagt. Jag föredrog att stå stilla och bränna däck det känns säkrast när folk är tvugna att stå så nära vilket är väl det stora minuset från min sida. Jag såg oväntat många med fina kameror som filmade och blixtrade så jag är väldigt tacksam för bilder och filmer smile  Ha det bra i vinter nu folket, till våren kommer jag troligtvis i något nytt som kommer vara ännu ett steg närmare helvetet wink

Stefan_N
23 september 2012 · 347 Inlägg

Såg bara dig men inte bilen wink haha. Gömde du den? big_smile




Ghost Rider skrev:
Tackar för en nice träff  trots vädret smile

Super_motard good riddance... fuck you!
23 september 2012 · 36 Inlägg

Kanske dax att fixa en "burnruta" på träffarna som te.x på hälla meet då håller sig alla bilar där och leker av sig istället för att alla ska burna i varje gatuhörn bland folk och bilar.

Istället för att gnälla på alla som burnar, för det är ju oundkomligt och det mest underhållande att titta på.

Volvo 360 "Citronen" (1988)
Christian_N
23 september 2012 · 663 Inlägg

Super_motard skrev:
Kanske dax att fixa en "burnruta" på träffarna som te.x på hälla meet då håller sig alla bilar där och leker av sig istället för att alla ska burna i varje gatuhörn bland folk och bilar.

Istället för att gnälla på alla som burnar, för det är ju oundkomligt och det mest underhållande att titta på.

Håller helt med! Vill gärna se bilar som leker av sig plus att kunna leka av sig själv under mer kontrollerande förhållanden. Minimera risken att köra på någon eller blästra bilen bakom för den delen.

Så absolut, en ruta i nåt hörn där folk kan leka vore riktigt bra!

_2Furious_ Drifting Streetrace
23 september 2012 · 225 Inlägg

Håller me ovanför där!! massa folk kommenterade att de inte va så kul o komma o kika på fina bilar sen komma hem o lukta gummi o ont i huvudet :S

En egen ruta typ någonstans de inte drabbar alla fina bilar big_smile så man kan gå runt o njuta ist för o hosta tongue

sen vill ja bara att den där vita 240 kan fullständigt ge faan o fara o smälla me sin egetfixade tändföljd!! fanns faktiskt barn där som låg i vagnar!En unge vaknade o grät efter den for förbi! va nära på att skicka in en krycka i bakrutan på han! noll jävla respekt!

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
st_u
23 september 2012 · 6 Inlägg

Tog lite bilder under kvällen som ni hittar här https://picasaweb.google.com/1057473596 … Season2012
oredigerade och komprimerade hör av dig om du vill ha större bilder/redigerat smile

Ghost Rider
23 september 2012 · 466 Inlägg

Stefan_N skrev:
Såg bara dig men inte bilen wink haha. Gömde du den? big_smile




Ghost Rider skrev:
Tackar för en nice träff  trots vädret smile

såg du mig och inte kom och sa hej smilebig_smile

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
23 september 2012 · 419 Inlägg

Mkt trevligt arrangeman får jag tillägga..!



Som jag förstod så flaschade det duktigt när vi gled ut senare på kvällen....

Alla som fotade har tid på sig så det kommer bilder vart efter för det va ju en himla trevlig fest för alla så dom ligger nog och vilar.....

Och han med 940 som blev ikappsprungen vid ingången till IKEA som burnade tror jag tänker sig för både en och två gånger för han vart ganska rädd .... (såg hela dramat).

Hoppas på ett ännu häftigare arrangeman tills nästa år.....

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Zorz Touch by U
23 september 2012 · 910 Inlägg

Ingen som fick en bild på min S2?

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Aga_Diff Bärs!
23 september 2012 · 3 456 Inlägg

_2Furious_ skrev:
sen vill ja bara att den där vita 240 kan fullständigt ge faan o fara o smälla me sin egetfixade tändföljd!! fanns faktiskt barn där som låg i vagnar!En unge vaknade o grät efter den for förbi! va nära på att skicka in en krycka i bakrutan på han! noll jävla respekt!

Att släpa med sig ungar & hundar till ett bilevent och tro att det inte kommer finnas några höga ljud är ju också ganska korkat kan jag tycka... wink

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang