BMW 325 - e36
Nu börjar det dra igång med vinterprojektet! Kommer snygga till min bimmer,in med något shysst ljud, inredning osv! Kommer hända mer efterhand, lite av ett rullande projekt! Låt höra era åsikter :)

JohanssonN1 skrev:
Både positiv och negativ dag, det bra var ju att vinylen hade kommit. Hämtade ut den och betalade 1700 kr, lät ju rimligt med ca 100 kr i frakt. Kommer hem och öppnar, hittar inte fastbondlimmet? Skulle fått med 2 liter, men Ne det var ju inte med. Och bara vinylen skulle gå på 1000 kr. Då har jag alltså betalat 700 jävla kronor i frakt.. Och får även betala en till fraktkostnad för att de ska skicka limmet.. Var galet sur på topntrim, men blir och ringa tillbaka ytterligare imorgon och visa vafan skåpet ska stå
inte okej. dem ska betala frakten om dem slarvar! ![]()
vad för vinyl och vad ska du använda det till? ![]()

P-K skrev:
JohanssonN1 skrev:
Både positiv och negativ dag, det bra var ju att vinylen hade kommit. Hämtade ut den och betalade 1700 kr, lät ju rimligt med ca 100 kr i frakt. Kommer hem och öppnar, hittar inte fastbondlimmet? Skulle fått med 2 liter, men Ne det var ju inte med. Och bara vinylen skulle gå på 1000 kr. Då har jag alltså betalat 700 jävla kronor i frakt.. Och får även betala en till fraktkostnad för att de ska skicka limmet.. Var galet sur på topntrim, men blir och ringa tillbaka ytterligare imorgon och visa vafan skåpet ska stå
inte okej. dem ska betala frakten om dem slarvar!
vad för vinyl och vad ska du använda det till?
svart vinyl, ''konstläder'' som jag ska klä dörrsidorna fram och bak i, hatthyllan. stolparna
skulle beställa till taket men det glömde jag helt och hållet bort.. så får se om jag orkar beställa det eller om jag köper nått vanligt svart tyg av den lokala affären
JohanssonN1 skrev:
Ja bara bränn på
har du beställt så har du :p

JanZonz skrev:
JohanssonN1 skrev:
Ja bara bränn på
har du beställt så har du :p
ajjemeen ![]()

Limmet har kommit!;D

JohanssonN1 skrev:
Limmet har kommit!;D
Har oxå några meter konstläder som jag tänkte klä om med men vad kör du med för lim?

daniilito skrev:
JohanssonN1 skrev:
Limmet har kommit!;D
Har oxå några meter konstläder som jag tänkte klä om med men vad kör du med för lim?
kör med 3M, fastbond 30. la på på första dörrsidan igår och ska gå ut nu när som och se om det blir bra:)

JohanssonN1 skrev:
daniilito skrev:
JohanssonN1 skrev:
Limmet har kommit!;D
kör med 3M, fastbond 30. la på på första dörrsidan igår och ska gå ut nu när som och se om det blir bra:)
Okej säg till sen om det vart bra
gärna lite bilder!..

daniilito skrev:
JohanssonN1 skrev:
daniilito skrev:
Har oxå några meter konstläder som jag tänkte klä om med men vad kör du med för lim?kör med 3M, fastbond 30. la på på första dörrsidan igår och ska gå ut nu när som och se om det blir bra:)
Okej säg till sen om det vart bra
gärna lite bilder!..
Kommer en bild bomb så småningom ![]()

Vinylen ![]()

Här har jag börjat forma, blir mycket enklare om ni börjar där det är som mest former!
ena dörrsidan är färdig, dock får ni se resultatet när allt är färdigt
![]()
Senast redigerat av JohanssonN1 (2013-02-05 14:34)

Tuggummimannen skrev:
Stiligt!
/T
Tack:)

J3n5 skrev:
Jäklar! blir riktigt bra!
Ja de blev riktigt bra !

Fan ser bra ut ju
hur funkar limmet? Ska iväg o köpa lim sen e det min tur, måste bara hitta nånstans dom säljer det.

daniilito skrev:
Fan ser bra ut ju
hur funkar limmet? Ska iväg o köpa lim sen e det min tur, måste bara hitta nånstans dom säljer det.
det blev bra. limmet sitter som berget! dock så har jag ju inte gjort värdens bästa jobb med plasten på framdörrsidorna så det är lite bulor. men är inte pedant när det är första gången. tycker det blev bra ![]()
Topntrim köpte jag mitt lim, fastbond 30. 350 kr litern, det räcker till alla dörrsidor, hatthyllan och taket.

vart lite segt nu senaste veckan, varit i stöten och gottat mig. men nu ska det väl ta fart igen ![]()

Då var dörrsidorna på, dock är de jävligt skitiga på bilderna.. men blev ganska bra, finns dock små nackdelar
även kopplat in främre högtalarna. spelade bra ![]()

0.009035