Angående: Söker Stance/ Vag träff utanför Sverige 2013

Figgaro
18 oktober 2012 · 983 Inlägg

Tjenare har fått värska kicken att försöka komma iväg på någon större Stance/ Vag träff med mig golf år 2013.
Men hittar ingen relativt nära Sverige. Känner att jag inte har så stor lust att åka för långt ifall något händer med bilen etc.
Men söker träffar i typ Polen, Tyskland, Nederländerna.
Vet inte om det finns någon/några större sådana träffar i typ Norge eller Danmark.

Men kom med förslag smile Mvh

Zleem Fitted North
19 oktober 2012 · 468 Inlägg

Figgaro skrev:
Tjenare har fått värska kicken att försöka komma iväg på någon större Stance/ Vag träff med mig golf år 2013.
Men hittar ingen relativt nära Sverige. Känner att jag inte har så stor lust att åka för långt ifall något händer med bilen etc.
Men söker träffar i typ Polen, Tyskland, Nederländerna.
Vet inte om det finns någon/några större sådana träffar i typ Norge eller Danmark.

Men kom med förslag smile Mvh

Vi från stance sweden är sugen på Wörthersee och MIVW nästa säsong. Du får rulla med oss ner wink

Senast redigerat av Zleem (19 januari 2013)

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
Figgaro
19 oktober 2012 · 983 Inlägg

Zleem skrev:

Figgaro skrev:
Tjenare har fått värska kicken att försöka komma iväg på någon större Stance/ Vag träff med mig golf år 2013.
Men hittar ingen relativt nära Sverige. Känner att jag inte har så stor lust att åka för långt ifall något händer med bilen etc.
Men söker träffar i typ Polen, Tyskland, Nederländerna.
Vet inte om det finns någon/några större sådana träffar i typ Norge eller Danmark.

Men kom med förslag smile Mvh

Vi från Tyskstukare är sugen på Wörthersee och MIVW nästa säsong. Du får rulla med oss ner wink

Åh fan big_smile man känner sej ju lagom sugen! men då blire å renovera motorn lite med packningar å kamrem fan så ho håller hela vägen ner! smile
Vet dock inte om jag platsar in med er grabbar som har stil på bilarna hmm

almqvist__89
19 januari 2013 · 1 140 Inlägg

Jag är GRYMT sugen på Wörthersee träffen när jag pimpat min ride big_smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
Figgaro
19 januari 2013 · 983 Inlägg

almqvist__89 skrev:
Jag är GRYMT sugen på Wörthersee träffen när jag pimpat min ride big_smile

Haha fan så bra big_smile Har ju köpt mig en Bora Kombi pga att ja vill dit så lär kunna åka dit fan!

busqvarna Billackerare
19 januari 2013 · 46 Inlägg

Jag ska också köra till Wörthersee träffen! Vilka dagar kommer ni att vara nere?

Senast redigerat av busqvarna (19 januari 2013)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang