Euro Truck Simulator 2, lastbilsspel.

Pierre_r Lastbilsmekaniker
21 oktober 2012 · 729 Inlägg

Köpte precis det och kunde köra ett tag men sen slocknade min laptop.
Den blev tydligen för varm. ska nog skaffa en kylplatta innan jag kan fortsätta spela det.

Cadillac_The_King
21 oktober 2012 ·

tråkigt när man började spela igen så börja det laga o hålla på typ när man har krockat o ska ringa centralen så hänger samt när man ska lasta av släpet så hänger sig datan nån som vet vad det kan bero på?

Cadillac_The_King
22 oktober 2012 ·

Chevrolet_v8 skrev:
tråkigt när man började spela igen så börja det laga o hålla på typ när man har krockat o ska ringa centralen så hänger samt när man ska lasta av släpet så hänger sig datan nån som vet vad det kan bero på?

Nu verkade funka igen när jag om installerade spelet men då fick jag ett nytt problem så är allt på engelska och inte på svenska ush har försökt att ändra men fattar inte vart man jan ändra det någon som kan hjälpa mig?

Munkis
21 januari 2013 · 1 636 Inlägg

Väcker en gammal tråd tongue Men har fått ett bekymmer med att lasbilen drar nå så förbannat med diesel? Kommer 12mil på full tank, spelar ingen roll vilken motor jag har. Går inte ens att utföra ett uppdrag hmm

Driftkungen Saab - Move Your Mind
22 januari 2013 · 1 094 Inlägg

Munkis skrev:
Väcker en gammal tråd tongue Men har fått ett bekymmer med att lasbilen drar nå så förbannat med diesel? Kommer 12mil på full tank, spelar ingen roll vilken motor jag har. Går inte ens att utföra ett uppdrag hmm

Vet inte vilket som är värst, efter nån mils körning så försvinner min trailer. Inte att jag tappar de utan de finns bara inte, uppdraget försvinner i "datan". Skit spel, så drygt och spela ändå. Fattar inte varför man gör de wink

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864
Mattsson_91 Självlärd
3 februari 2013 · 3 083 Inlägg

Pierre_r skrev:
Köpte precis det och kunde köra ett tag men sen slocknade min laptop.
Den blev tydligen för varm. ska nog skaffa en kylplatta innan jag kan fortsätta spela det.

Vad har du för dator? Jag sitter på en 4-5 år gammal laptop med 2GB ram och en 2GHz singelcore processor och spelar helt utan problem. Dock på lägsta grafiken

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
OmegaCoffe Dumpersförare.
3 februari 2013 · 970 Inlägg

Shit jag tröttnade på det första spelet rätt fort. nu ligger det bara och dammar.

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Volvo V70 (2000)
Mattsson_91 Självlärd
3 februari 2013 · 3 083 Inlägg

VolvoCoffe skrev:
Shit jag tröttnade på det första spelet rätt fort. nu ligger det bara och dammar.

Tvåan är mycket roligare än ettan. Har kört sammanlagt 4 timmar nu. Och fler lär det bli. Mycket roligare nu när man driver ett "riktigt" åkeri och kan anställa folk som kör åt en.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
OmegaCoffe Dumpersförare.
3 februari 2013 · 970 Inlägg

Volvo142_73a skrev:

VolvoCoffe skrev:
Shit jag tröttnade på det första spelet rätt fort. nu ligger det bara och dammar.

Tvåan är mycket roligare än ettan. Har kört sammanlagt 4 timmar nu. Och fler lär det bli. Mycket roligare nu när man driver ett "riktigt" åkeri och kan anställa folk som kör åt en.

Det va som fan. får kanske skaffa det då.

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Volvo V70 (2000)
Cadillac_The_King
3 februari 2013 ·

Volvo142_73a skrev:

VolvoCoffe skrev:
Shit jag tröttnade på det första spelet rätt fort. nu ligger det bara och dammar.

Tvåan är mycket roligare än ettan. Har kört sammanlagt 4 timmar nu. Och fler lär det bli. Mycket roligare nu när man driver ett "riktigt" åkeri och kan anställa folk som kör åt en.

Själv har man 110 anställda och 110 lastbilar :-)

MeloveGolf Vw trimmare
4 februari 2013 · 2 995 Inlägg

Chevrolet_v8 skrev:
Själv har man 110 anställda och 110 lastbilar :-)

Vad långt har du kört? yikes

Tycker man tröttnade för fort, iofs ingen ratt bara tangentbordet det förstör ju en del men slutar alltid med att man provar lite roliga omkörningar innan man avslutar lol

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Cadillac_The_King
4 februari 2013 ·

MeloveGolf skrev:

Chevrolet_v8 skrev:
Själv har man 110 anställda och 110 lastbilar :-)

Vad långt har du kört? yikes

Tycker man tröttnade för fort, iofs ingen ratt bara tangentbordet det förstör ju en del men slutar alltid med att man provar lite roliga omkörningar innan man avslutar lol

hehe har man inget o göra på dagarna efter jobbet så klart man lirar lite på kvällarna smile

MeloveGolf Vw trimmare
4 februari 2013 · 2 995 Inlägg

Chevrolet_v8 skrev:
hehe har man inget o göra på dagarna efter jobbet så klart man lirar lite på kvällarna smile

hehe tröttna för snabbt helt enkelt, scania spelet har ju utmaningar som är roligare dock lite korta smile

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Cadillac_The_King
4 februari 2013 ·

MeloveGolf skrev:

Chevrolet_v8 skrev:
hehe har man inget o göra på dagarna efter jobbet så klart man lirar lite på kvällarna smile

hehe tröttna för snabbt helt enkelt, scania spelet har ju utmaningar som är roligare dock lite korta smile

jaså vad är det för nåt då nja ja gav bara 130kr för dett  på ullared så gör ju inget om man tröttnar smile

MeloveGolf Vw trimmare
4 februari 2013 · 2 995 Inlägg

Chevrolet_v8 skrev:
jaså vad är det för nåt då nja ja gav bara 130kr för dett  på ullared så gör ju inget om man tröttnar smile

http://www.scaniadrivergame.com/en/

Faktiskt riktigt bra grafik som sagt dom "farliga" utmaningarna är vad som gör hela spelet, ta sig genom trånga gator, över trasiga broar, över/ner från berg etc riktigt roligt faktiskt smile

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Fiesta_Racing Ford fantast
9 februari 2013 · 1 607 Inlägg

lirar med smile bästa hitills

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den
Grabber Dagdrömmare
16 februari 2013 · 2 836 Inlägg

Har även jag fastnat i träsket... Eller, jo... Det är min son på 2,5 år som vill sitta o titta så farsan får köra! wink
Verkar bygga på "Scania Truck Driving Simulator 2012" då det enbart Scania namnet som används, andra bilar heter ju nåt annat.
Nåja... Skadar inte med virtuella böter! big_smile

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Mattsson_91 Självlärd
16 februari 2013 · 3 083 Inlägg

Grabber skrev:
Har även jag fastnat i träsket... Eller, jo... Det är min son på 2,5 år som vill sitta o titta så farsan får köra! wink
Verkar bygga på "Scania Truck Driving Simulator 2012" då det enbart Scania namnet som används, andra bilar heter ju nåt annat.
Nåja... Skadar inte med virtuella böter! big_smile

I den senare uppdateringen som jag har så har volvo, renault och iveco riktiga namn. Kommer nog efter hand dom får tillstånd

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang