Audi A4 B5, Army Hellaflush/Stance, SÅLD! Nytt projekt kommer..

Att sticka ut från mängden är alltid det man strävar efter! Hellaflush/stance bygge som tog flera oväntade vändningar! 18x9,5" 3SDM fälgar, spacers, coilovers, folierad, rollad och mycket mycket mer!
  • 177 Följare
  • 324 508 Visningar
  • Projektet avslutat 17 maj 2014
D94 EG-Squad
4 december 2012 · 8 Inlägg

almqvist__89 skrev:
Om Dawwe hade tatt sig tid och kollatpå bilen så skulle han lagt märke till den gula filmen Geiros A4 tongue

Eller om du hade tagit dig tid att kolla på andra bilder så ser du att den en gång i tiden, när den var som bäst, inte hade gul film.

http://www.djfoto.se/bilder/div/geiros.png

Tunezz
5 december 2012 · 48 Inlägg

Ser fram emot lite fina updates smile
Kan inte andra som inte gillar projektet gefan i att ens skriva, visa att ni är vuxna ( om ni nu är det )

Ford Sierra "Sleeper" (1988)
Honda CRV "Bruksbil" (2011)
almqvist__89
5 december 2012 · 1 140 Inlägg

Väntar på ett paket från Kina just nu som är beräknat att komma på måndag som kommer göra stooor skillnad på bilens utseende!! Ska även beställa lite andra små grejer nu i dagarna som kommer få bilen lite närmare det stuk jag är ute efter!

Är grymt sugen på att beställa fälgar redan nu men väntar till våren då jag är lite kluven på vilka fälgar jag vill ha.

Nu framöver ska jag fixa lite med Golfen då den ska in på besiktning innan December är slut och sen ska jag besiktiga Audin så snart som möjligt (den ska besiktigas senast i mars men jag gör det nog redan nu i december eller i början på januari) så jag kan sätta igång med den!

Kommer bilder så fort det händer nått smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
jetta16v
6 december 2012 · 1 534 Inlägg

almqvist__89 skrev:
Väntar på ett paket från Kina just nu som är beräknat att komma på måndag som kommer göra stooor skillnad på bilens utseende!! Ska även beställa lite andra små grejer nu i dagarna som kommer få bilen lite närmare det stuk jag är ute efter!

Är grymt sugen på att beställa fälgar redan nu men väntar till våren då jag är lite kluven på vilka fälgar jag vill ha.

Nu framöver ska jag fixa lite med Golfen då den ska in på besiktning innan December är slut och sen ska jag besiktiga Audin så snart som möjligt (den ska besiktigas senast i mars men jag gör det nog redan nu i december eller i början på januari) så jag kan sätta igång med den!

Kommer bilder så fort det händer nått smile

Skall bli kul att följa den här tråden, hoppas bara att du har bra smak tongue

jeppanh0e Man kan göra så, men det är inte rätt
6 december 2012 · 369 Inlägg

Kul, fick använda den röda knappen wihoo!

OnT: Blir bra det hära tror ja! Bara man kan hålla huvet och drömmarna framåt respektive uppåt smile

huehue
jetta16v
6 december 2012 · 1 534 Inlägg

jeppanh0e skrev:
Kul, fick använda den röda knappen wihoo!

OnT: Blir bra det hära tror ja! Bara man kan hålla huvet och drömmarna framåt respektive uppåt smile

På vad/vem?

almqvist__89
6 december 2012 · 1 140 Inlägg

Mitt stora Kinapaket kom redan idag! Och det innehöll..


https://www1.garaget.org/gallery/images/138/137577/137577-3acc04683c82af9a2c00252b7f156cfe.jpg

.. 1,52x30 meter stickerbomb vinyl!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
Meninstick
6 december 2012 · 36 Inlägg

nu gäller det att stickerbomba!!!

rasurbo
6 december 2012 · 818 Inlägg

Tänkte inte vara negativ men tror du att du kommer bygga Sveriges hårdaste A4? Jag menar det finns ju breddade och väldigt ombyggda bilar, kommer du bygga värre än så?

almqvist__89
6 december 2012 · 1 140 Inlägg

rasurbo skrev:
Tänkte inte vara negativ men tror du att du kommer bygga Sveriges hårdaste A4? Jag menar det finns ju breddade och väldigt ombyggda bilar, kommer du bygga värre än så?

Nej men om denna blir som jag tänkt mig så kommer den bli grymt hård, det lovar jag!
Kanske borde ändra min rubrik det verkar vara grymt många som stör sig på den men lockar folk det gör jag iaf smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
jetta16v
6 december 2012 · 1 534 Inlägg

almqvist__89 skrev:

rasurbo skrev:
Tänkte inte vara negativ men tror du att du kommer bygga Sveriges hårdaste A4? Jag menar det finns ju breddade och väldigt ombyggda bilar, kommer du bygga värre än så?

Nej men om denna blir som jag tänkt mig så kommer den bli grymt hård, det lovar jag!
Kanske borde ändra min rubrik det verkar vara grymt många som stör sig på den men lockar folk det gör jag iaf smile

Måste faktiskt ge lite objektiv kritik här, som flera påpekat krävs det rätt mycket för att nå till toppen, jag vet inte vad du kan och kommer att göra, men om rubriken är mest för att locka besökare/följare så kommer de bli besvikna om du inte lever upp till rubriken, bland annat jag.

Antingen ändrar du rubrik eller så kommer det att vara en av sveriges hårdaste a4'or...

almqvist__89
6 december 2012 · 1 140 Inlägg

Rubriken ändra pga haters smile



https://www1.garaget.org/gallery/images/138/137577/137577-1b8a326ea04c6ebad1e2353daa1a88a5.jpg

Var tvungen att prova vinylen på något så det fick bli på mitt nintendo!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
Tiiimpa
6 december 2012 · 465 Inlägg

kommer bli kanon!! big_smile synd bara att folk inte kan läsa ordet KANSKE för det har ju inte stått att den ÄR de eller SKA bli det ! haha

Volvo V60 D3 R-design "Rödluvan" (2011)
LeafBox Lat Perfektionist
6 december 2012 · 6 359 Inlägg

Hur mkt kostade 30m vinyl? :S

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
almqvist__89
6 december 2012 · 1 140 Inlägg

LeafBox skrev:
Hur mkt kostade 30m vinyl? :S

Inte allt för mycket smile Fick ett bra pris från en fabrik i Kina, sålänge man slipper gå genom alla återförsäljare så kan man få det riktigt billigt, nästan all sån vinyl kommer från kina från början så det är där man ska handla!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
LeafBox Lat Perfektionist
6 december 2012 · 6 359 Inlägg

almqvist__89 skrev:

LeafBox skrev:
Hur mkt kostade 30m vinyl? :S

Inte allt för mycket smile Fick ett bra pris från en fabrik i Kina, sålänge man slipper gå genom alla återförsäljare så kan man få det riktigt billigt, nästan all sån vinyl kommer från kina från början så det är där man ska handla!

När jag kollade på eBay så kostade typ 2x2m 500:-
Så i mitt huvud kostar 30m typ flera 10 tusen tongue

Senast redigerat av LeafBox (6 december 2012)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
chrizz Administratör
8 december 2012 · 11 783 Inlägg

Tråd rensad på onödiga inlägg. Sluta tjaffsa om något så småaktigt som ett ordval i rubriken nu och låt trådskaparen fortsätta med sitt projekt.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
BNRacing
8 december 2012 · 920 Inlägg

tycker du gjorde ett bra val av att byta rubrik så att vi intresserade slipper läsa massa onödiga inlägg, men ha fortfarande samma målsättning som du hade när du hade den andra rubriken så ska detta bli sjukt bra big_smile

Streetracing, you can't have more fun still having your pants on!
audi b6 stance projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3752191
Bmw e46 Rallycross bygge: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=284581
BMW 328 "rallycross 2150cc" (1999)
Audi a4 "Dragbilen" (2001)
almqvist__89
8 december 2012 · 1 140 Inlägg

BNRacing skrev:
tycker du gjorde ett bra val av att byta rubrik så att vi intresserade slipper läsa massa onödiga inlägg, men ha fortfarande samma målsättning som du hade när du hade den andra rubriken så ska detta bli sjukt bra big_smile

Självklart har jag det big_smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
calle2jz
9 december 2012 · 371 Inlägg

fan va jobbigt med människor som skall hugga på dig ang din rubrik.....
cool vinyl.  hur mycket av bilen skall du vinyla? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang