Audi A4, Hellaflush/Stance inför sommaren 2013!!
Hellaflush/stance bygge inför sommaren 2013 med allt vad det innebär! 18x9,5" 3SDM fälgar, coilovers, singeltorkare, foliering och mycket mycket mer!

Mina fälgar skickades från England på fredag förra veckan och kom på måndag denna veckan!!
Inte ens Svenska firmor har så snabb leverans ![]()
18x9,5" kommer sitta som en käftsmäll på bilen ![]()

Nu längtar man till våren bara!

Snygga! När jag beställde mina fälgar fick jag dom dagen efter (Svensk firma)

Älskar djupet på fälgarna ![]()
Min fälgar fick jag vänta på i 0 dagar, hämtade ut dem direkt ![]()

Aa fast för att skickas från england så är det sjuukt snabb leverans!
Djupet är underbart ![]()

riktigt fina!! köpte du på ebay eller direkt på en firma i england?

Köpte dom direkt från firma, fick ge 30% mindre än vad dom kostar i Sverige.

okej. när jag har kollat på fälgar på ebay som kommer ifrån england så är själva frakten as dyr! :S samma för dig eller?

Frakten kostade mig 28pund, typ 320kr

okej det är ju grymt. det kommer bli kanon bra iaf! ![]()

Får hoppas på det ![]()

Spacers hemma nu med, 2x30mm bak och 2x25mm fram!
Nu väntar jag bara på yttligare ett paket från Tyskland med lite blandat godis och besiktning i slutet av månaden sen ska det sättas igång ![]()

Måste bara påpeka att du skrev att du inte skulle köra stance, utan hellaflush? Stance är ju ändå den generella beteckningen för alla dessa olika grupper som t.ex hellaflush om jag inte misstar mig helt. Sedan tycker jag du börjar helt fel med gul film & sticker bombning, ser inte alls bra ut imo. Kör du quattro btw? Annars får du det svårt att få någon märkbar camber. Men du bygger trots allt såsom du vill ha det, så lycka till med bygget ![]()
Btw så tror jag den b5an du länkade kör med 11" bak ![]()
Senast redigerat av Cgee (2013-02-04 18:33)

Cgee skrev:
Måste bara påpeka att du skrev att du inte skulle köra stance, utan hellaflush? Stance är ju ändå den generella beteckningen för alla dessa olika grupper som t.ex hellaflush om jag inte misstar mig helt. Sedan tycker jag du börjar helt fel med gul film & sticker bombning, ser inte alls bra ut imo. Kör du quattro btw? Annars får du det svårt att få någon märkbar camber. Men du bygger trots allt såsom du vill ha det, så lycka till med bygget
Btw så tror jag den b5an du länkade kör med 11" bak
Stance är ett begrepp man använder för bra fitment och det är jag med på.
Kör inte quattro men ska nog lyckas bygga lite cmber ska jag lova dig ![]()
Gula toningen var bara för skoj skull å det ryker nu när den ska besiktigas, stickerbomb kommer det heller inte bli något utav utan den ska folieras helt, med vad håller jag lite hemligt just nu ![]()

almqvist__89 skrev:
Cgee skrev:
Måste bara påpeka att du skrev att du inte skulle köra stance, utan hellaflush? Stance är ju ändå den generella beteckningen för alla dessa olika grupper som t.ex hellaflush om jag inte misstar mig helt. Sedan tycker jag du börjar helt fel med gul film & sticker bombning, ser inte alls bra ut imo. Kör du quattro btw? Annars får du det svårt att få någon märkbar camber. Men du bygger trots allt såsom du vill ha det, så lycka till med bygget
Btw så tror jag den b5an du länkade kör med 11" bakStance är ett begrepp man använder för bra fitment och det är jag med på.
Kör inte quattro men ska nog lyckas bygga lite cmber ska jag lova dig
Gula toningen var bara för skoj skull å det ryker nu när den ska besiktigas, stickerbomb kommer det heller inte bli något utav utan den ska folieras helt, med vad håller jag lite hemligt just nu
Ja för då har du ju stel axel, vilket är en mardröm cambermässigt, ja det låter helt klart bättre! Håll dig så OEM som möjligt ![]()

allt går om man vill
kommer bli grymt när den får på nya fälgar !

Snygga fälgar, grymt djup på dom. ![]()

Lina- skrev:
Snygga fälgar, grymt djup på dom.
Tack, dom är riktigt fina, grymt nöjd ![]()

DHL kom precis med ett paket till mig ![]()

Vad kan det var i detta tro?..
NICE!
I paketet fanns det..
Sportluftfilter med adapter till LMM
Bakrutespoiler
Chrome cupspeglar, elstyrda med adapterplattor (osäker på om dom kommer användas)
Och allt som behövs för att bygga om till singeltorkare ![]()

Hmm, undra hur man gör med singeltorkar grejerna.. Löser vä sig dock när man plockar bort det andra.

Lite dåligt drag i tråden just nu men jag beställde hem en skärmvals igår och har bokat en besiktningstid.
Ska beställa 215/35 18 däck och en rulle med den vinylen jag ska ha så fort jag får lön!
Slänger upp en bonus bild på fälgarna sålänge.
0.009308