Angående: BMW träffen för Norrland 2013.

Darkus
26 februari 2013 ·

Gjort det i worddokument. Men vet inte riktigt hur och vart jag ska lägga ut det. Annars får ni helt enkelt skicka ett mejl till mej på dickjoakim@hotmail.com så skickar jag det. 

Tomten skrev:

Darkus skrev:
Har inge pdf i min skrot laptop och har tyvärr ingen aning om hur man gör en sån.hmm
Ska höra med en kompis om ho kan hjälpa mej med det.  35 anmälda  så länge på facebook.

Tomten skrev:
Hoppas det kommer lite folk.

Darkus kan du inte slänga upp en PDF med träff info osv så man kan sätt ut.
Jag kan slänga upp några i sundsvall för locka lite folk.

gör en i word eller dyl så fixar jag pdf biten

Tomten Tomten
26 februari 2013 · 1 065 Inlägg

Darkus skrev:
Gjort det i worddokument. Men vet inte riktigt hur och vart jag ska lägga ut det. Annars får ni helt enkelt skicka ett mejl till mej på dickjoakim@hotmail.com så skickar jag det. 

Tomten skrev:

Darkus skrev:
Har inge pdf i min skrot laptop och har tyvärr ingen aning om hur man gör en sån.hmm
Ska höra med en kompis om ho kan hjälpa mej med det.  35 anmälda  så länge på facebook.

gör en i word eller dyl så fixar jag pdf biten

Mailat så kan jag fixa det som pdf

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Darkus
26 februari 2013 ·

skickat tillbaka. Är ingen design kung precis eller nått sånt. Men det står vad som behövs stå...tro ja

Tomten Tomten
27 februari 2013 · 1 065 Inlägg

texten är väll bra dock jobbiga länkar.
Sen skulle det vara kanon med lite bilder på vad som erbjuds, Typ nå bilar o kanske nån logga?

Man vill ju att folk ska bli lockade att läsa den när dom ser lappen.

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Darkus
27 februari 2013 ·

Ska kolla på det Tomten.  Får proffs hjälp med det imorrn.   
Måst bjuda lite bilar nu.
Bokat hotell nu. Kommer upp dit den 23 mars. Hotellet ställer upp mej guide så ja vi kan gnessa runt å titta lite. Få se om jag kan hitta på nå mer.

Senast redigerat av Darkus (27 februari 2013)

Darkus
28 februari 2013 ·

"Proffshjälpen" verkar ta tid på sej Tomten. HHhhmm..

Darkus
3 mars 2013 ·

429 sidor med bmw bilar är jäddra mycket å glotta igenom å kolla om dom är aktiva å bjuda. Önskar det fanns nå bättre sätt.

Darkus
6 mars 2013 ·

Var in på facebook å få se att 42 st bilar har anmält sej. Greaaaat. smile

Maiz
6 mars 2013 · 60 Inlägg

Hej, jag vågar ej boka att jag kommer, har hus däruppe..men jag har sridit ordet till några kompisar som kör BMW i Västernorrland smile Om jag är uppe då så kommer jag! smile

Behandla andra som du själv vill bli behandlad =D
BMW 330Ci M "M-sport 2" (2001)
BMW 525IM (1993)
Maiz
6 mars 2013 · 60 Inlägg

*spridit ordet

Behandla andra som du själv vill bli behandlad =D
BMW 525IM (1993)
BMW 330Ci M "M-sport 2" (2001)
Darkus
6 mars 2013 ·

Tackar så mycket Maiz. Ni är alla välkomna.

Maiz skrev:
*spridit ordet

Darkus
16 mars 2013 ·

Någon som vill ha reklam blad på bmw träffen som dom kan dela ut till vänner?? Hör av er till mej i så fall.
Tomten har hjälpt mej å fixa till en PDF fil som man kan skriva ut.
Tack så mycket Tomten

Darkus
28 mars 2013 ·

När alla andra åker neråt till Jönköping på påsken, så åker jag uppåt å träffar folk och företag å planerar bmw träffen.

Ska bli skönt det å. Behöver turista lite å åk iväg lite.
Käka lite påskmidda, ta nån kall "Norrlands guld" och bara vara mej själv smile

GLAD PÅSK PÅ ER. Hoppas ni alla får en trevlig påsk.

J3n5
30 mars 2013 · 792 Inlägg

Fick just veta att man har ledigvecka då träffen är! Då har man tid att putsa smile)

Mazda Miata "Turbo" (1991)
Darkus
30 mars 2013 ·

smile Är upp vid hotellet nu. Gnessar runt å tittar vad vi kan hitta på mer. Vi kommer tyvärr inte få husvagns parkering men vi få stå längst fram. Där finns plats så vi klarar oss. Men är lite skeptisk på vad vi ska hitta på mer. Om vi ska en liten tur runt området. Jag var till ett bilmuseum vid en bildemontering. Det kan ju vara trevligt att åka dit. Men sen var det dåligt med stiliga vägar. Iaff där jag åkte.
Så fall ska vi kanske bara åka till museumet å glotta lite å snacka skit sen åka tillbaka till hotellet å ta prisutdelningen.

Eller är det någon som har nå bättre förslag?
hmm

Senast redigerat av Darkus (30 mars 2013)

Darkus
9 april 2013 ·

Fick ett telefonsamtal nyss från en äldre herre.

Visar sej att han hört att jag arrangerar en bmw träff. Visa sej att det är en gubbe som varit med i BMw klubben i över 20 år och arrangerat träffar här i Dalarna många gånger. Så prata han även om en annan äldre herre som jag träffat men inte vetat vilken det varit. Han har jobbit på BMw här i Falun sen unga år..sen vart han verkstads chef här på BMW i Borlänge.
Sen startade han en egen BMW verkstad och varit verksam i många år. Väldigt välkänd här i Dalarna för att vara DEN bmw verkstaden man ska lämna in sin bil till. För gubben är för jävlig på bmw bilar.

Dom gubbarna ville ialla fall anmäla sej till träffen och kommer upp.
Få se vilka bilar dom kommer upp i. Vet att dom har några riktigt fina gamla klenoder. Men även några nya fina bilar.

Så han babbla å babbla så jag kom fn inte uppför trappan här hemma.

Senast redigerat av Darkus (9 april 2013)

Darkus
9 april 2013 ·

https://www1.garaget.org/gallery/images/137/136564/136564-60ef124bdadf10760e1637af2fbc712f.jpg

_Jonex_ Byggare Behm
9 april 2013 · 562 Inlägg

Bra initiativ ! Själv fundrar jag på om min 740 platsar där, så jäkla fin är den inte.. Men förmodligen kommer inte allför många E38 or , så kanske för den sakens skull.

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
Darkus
10 april 2013 ·

Alla bmw bilar är ju välkomna. Min är väl ingen pärla heller. Med repor  och rost. Siktar inte på första pris precis.
Roliga är ju å komma dit å se dom andra bilarna å kanske lära känna lite folk, fika eller äta gött å njuta av en underbar dag. Sen är det ju drifting på mittsverige banan som jag tänkte åka å kolla på iaff efter träffen som inte är så långt därifrån.

_Jonex_ skrev:
Bra initiativ ! Själv fundrar jag på om min 740 platsar där, så jäkla fin är den inte.. Men förmodligen kommer inte allför många E38 or , så kanske för den sakens skull.

Darkus
10 april 2013 ·

En liten reklam snutt åxå smile

Vill göra reklam för forumet Bimmerpower.org för er BMW entusiaster. Som Autopower..fast bättre smile  http://www.bimmerpower.org/index.php
Drivs att ett riktig skön herre med namnet Alain som är en riktig bmw entusiast.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang