Angående: BMW träffen för Norrland 2013.

Maiz
13 april 2013 · 60 Inlägg

Är det drifting samma kväll på Mittsverigebanan? Vilken tid börjar den och är det tävling eller mer träning, får alla som vill köra?

Behandla andra som du själv vill bli behandlad =D
BMW 330Ci M "M-sport 2" (2001)
BMW 525IM (1993)
Darkus
13 april 2013 ·

Vet inte vilken tid det börjar. Det är tävling så inga glada amatörer som oss. wink

Maiz skrev:
Är det drifting samma kväll på Mittsverigebanan? Vilken tid börjar den och är det tävling eller mer träning, får alla som vill köra?

Darkus
14 april 2013 ·

Uurk..fått papper på att ja ska in på operation i mitten av nästa månad. Inte med i planerna men det ska väl gå bra det å. Få läka fort.

Tomten Tomten
14 maj 2013 · 1 065 Inlägg

Droppar på några som kommer.

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Maiz
14 maj 2013 · 60 Inlägg

Darkus..tack för svar! Aha, men om jag kommer upp så blir det LÄTT att dra och kolla på driftingen smile
Hoppas allt blir som det ska nu så min bil är körbar ( bakaxel slut, hardyskiva ska bytas, alla bromsskivor, fjädring måste bytas )

Behandla andra som du själv vill bli behandlad =D
BMW 525IM (1993)
BMW 330Ci M "M-sport 2" (2001)
J3n5
14 maj 2013 · 792 Inlägg

Börjar dra ihop sig smile meguiars ultimate wax kit beställt!

Mazda Miata "Turbo" (1991)
Ekis!
15 maj 2013 · 1 210 Inlägg

Hoppas hinna byta bakfjädrar på E39 innan, annars blir de 200kg cementsäckar i bagaget till träffen.. tongue

christians
15 maj 2013 · 15 Inlägg

Synd det är så långt sad

Ingen Ford på denna gård.
BMW GT "530d GT" (2011)
Darkus
17 maj 2013 ·

Blir greAAAT. Vi hoppas på fint väder nu å.  Åker in till Uppsala på Måndag morron. Håll tummarna.

Darkus
19 maj 2013 ·

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1967658
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1967657

Hadde gärna vilja haft på min egen hylla. Men så många fina bmw bilar som kommer så kommer ja int ha en jäddra tjans. Men nästa år då jäddrar.

Darkus
22 maj 2013 ·

På benen igen då.
Nothing can stop us now smile Int ens King Kong.

Pratat med försäljare för Hitachi powertools idag. Dom skull fixa lite tröjor till priserna. Ska prata lite med Stihl och Stiga försäljarna imorrn få se om dom kan ge bort nå. Mejlade Jouni på Motornord så han ska fixa lite priser som jag ska åka förbi att hämta på vägen upp. Ska göra ett litet program med tider som vi ska försöka hålla alldeles strax.

Tror vi blir lite mer bilar än det var tänkt från början. Så den plats som Högakusten Hotellet tänke att vi skulla ställa oss på blir nog lite för liten. Så vi får helt enkelt ta över hela jäddra hotell parkeringen. Jag kommer ta emot er i början på parkeringen å berätta mer.

Få dra med mej släpvagn efter min låga bil hela vägen upp för att få med mej allt. Få hoppas dom inte har nå poliskontroller på vägen upp för det kommer gå undan smile

Och jag hoppas inte nån är kamera skygg. För det kommer tas bilder,kommer att filmas och Tidningen Allehanda kommer och vara där å göra reportage.

Senast redigerat av Darkus (22 maj 2013)

Tomten Tomten
22 maj 2013 · 1 065 Inlägg

Jag hoppas min 8a blir klar snart så jag hinner åka lite innan träffen.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
23 maj 2013 · 5 753 Inlägg

Jag kommer också!


Om ni har planerat att åka ut på nå äventyr hoppas jag att ni lägger en slinga på bra vägar då jag har ganska begränsad framkomlighet med mina ca 2-3cm markfrigång smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Darkus
23 maj 2013 ·

Oroa dej int för det du Glenne. Jag kör lågt jag åxå. Därför jag var upp i vintras och prövade vägar och kom på att det inte blir nå stora äventyr efter  jag hamnat på vägar där knappt min bruksbil tog sej fram utan att slå i under.

Det blir bort till bilmuseumet och tillbaka.

_Glenne_ skrev:
Jag kommer också!


Om ni har planerat att åka ut på nå äventyr hoppas jag att ni lägger en slinga på bra vägar då jag har ganska begränsad framkomlighet med mina ca 2-3cm markfrigång smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
23 maj 2013 · 5 753 Inlägg

Darkus skrev:
Oroa dej int för det du Glenne. Jag kör lågt jag åxå. Därför jag var upp i vintras och prövade vägar och kom på att det inte blir nå stora äventyr efter  jag hamnat på vägar där knappt min bruksbil tog sej fram utan att slå i under.

Det blir bort till bilmuseumet och tillbaka.

_Glenne_ skrev:
Jag kommer också!


Om ni har planerat att åka ut på nå äventyr hoppas jag att ni lägger en slinga på bra vägar då jag har ganska begränsad framkomlighet med mina ca 2-3cm markfrigång smile

Låter ju bra smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Darkus
29 maj 2013 ·

Kommer med tråkiga nyheter. Firman som jag jobbat åt har inte gått så bra så jag har blivit permitared. Jag måste titta efter ett nytt jobb så ja int blir arbetslös.
Jag måste spara alla slantar jag kan nu utifall jag blir arbetslös. Så därför ställer jag in träffen. Tyvärr.

Nån som vill köpa 3 pokaler??

_Jonex_ Byggare Behm
3 juni 2013 · 562 Inlägg

Det var inni h-vete tråkigt.. men det är fullt förståeligt.

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
F-Tar
24 juni 2013 · 1 335 Inlägg

Borde ju ta träffen nästa helg istället big_smile Jag har lite mek som ja skjutit på nog många helger nu sad

B5 #001
BMW 325 tds "E36" (1997)
BMW Alpina B5 "001" (2005)
eastmotorsport -sommar ska de va....
24 juni 2013 · 4 524 Inlägg

Men jäklar vad synd sad Tråkigt efter allt jobb du lagt på träffen. Hoppas det löser sig bra med jobbet ändå.  // Urb.

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Ekis!
24 juni 2013 · 1 210 Inlägg

Vi är ett gäng som via facebookgruppen bestämt att köra en träff endå!  Ingen utställning utan mera som en liten spontan träff med fika/ mat om så vill och träffas för att kika lite på varandras bilar.. Efter så tänkte vi samåka ner till Mittsverige banan för att kika på drifting..  Även så har vi blivit bjudna till grillning på kvällen av Sundsvallsgatbilar..   
Kika gärna förbi ni som vill vid Hotell Högakusten som sagt!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang