Release: Garaget 10.4

chrizz Administratör
28 januari 2013 · 11 783 Inlägg

Klart det funkar, men hur snyggt är det? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
thelaughingmadman
28 januari 2013 · 711 Inlägg

chrizz skrev:
Klart det funkar, men hur snyggt är det? smile

Snyggare än en sajt på hoppstylta smile

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
Budda80
28 januari 2013 · 165 Inlägg

Tycker faktiskt det var bättre när det var svart istället för vitt. Och reklamen längst upp är lite irreterande med tycker jag. Men det är ju min högst personliga åsikt

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Hamilton
28 januari 2013 · 8 864 Inlägg

Skulle kanske bli snyggare om man flyttar upp reklamen några pixlar så den är i mitten även med IE9?
http://i49.tinypic.com/25ip1fl.png


Mvh
Hamilton

Senast redigerat av Hamilton (28 januari 2013)

Fotograf på tierpidag.se
Putteliten
28 januari 2013 · 9 077 Inlägg

Är det bara jag som som råkat ut för att när man sitter och läser inlägg i forumet plötsligt hamnar på en reklamsida och ibland porrsida? Har hänt flera gånger nu, kör IOS 5 och 6 och även IE8.

chrizz Administratör
28 januari 2013 · 11 783 Inlägg

Putteliten skrev:
Är det bara jag som som råkat ut för att när man sitter och läser inlägg i forumet plötsligt hamnar på en reklamsida och ibland porrsida? Har hänt flera gånger nu, kör IOS 5 och 6 och även IE8.

Om du har möjlighet, försök vara uppmärksam på vilken Google-annons som visas när det sker. Google-annonsen i forumet är under menyn, en text-annons.

Samt vilken tråd du är inne på när det sker. Det kan vara en länk i forumet som nån skrivit, eller en bild eller liknande som gör saker det inte ska.

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Putteliten
28 januari 2013 · 9 077 Inlägg

chrizz skrev:

Putteliten skrev:
Är det bara jag som som råkat ut för att när man sitter och läser inlägg i forumet plötsligt hamnar på en reklamsida och ibland porrsida? Har hänt flera gånger nu, kör IOS 5 och 6 och även IE8.

Om du har möjlighet, försök vara uppmärksam på vilken Google-annons som visas när det sker. Google-annonsen i forumet är under menyn, en text-annons.

Samt vilken tråd du är inne på när det sker. Det kan vara en länk i forumet som nån skrivit, eller en bild eller liknande som gör saker det inte ska.

mvh

Okej, ja håller lite koll på det.....

SsRs-RacinG Jänke och volvo fantast
29 januari 2013 · 176 Inlägg

äntligen bättre för telefonen! har saknats länge !

Volvo S40 T5 "Polestar" (2004)
Volvo 855 T-5R "Oliven" (1995)
Chevrolet Camaro "ss rs" (1972)
amoreex
29 januari 2013 · 2 712 Inlägg

Snälla reklamen högs uppe är verkligen hemskt... kan den inte läggas på sidan eller något istället?

För ibland är de reklam och ibland inte, så den hoppar bara dit.. sjukt irriterande!

Plötsliga stoppet är det som dödar..
Saab 9-3 SC "Biopower" (2008)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
29 januari 2013 · 14 048 Inlägg

amoreex skrev:
Snälla reklamen högs uppe är verkligen hemskt... kan den inte läggas på sidan eller något istället?
För ibland är de reklam och ibland inte, så den hoppar bara dit.. sjukt irriterande!

Där kan jag hålla med, det är lite irriterande ibland.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
trippelturbo Trucker
29 januari 2013 · 2 710 Inlägg

Också märkt en del negativa skillnader efter uppgraderingen. Vad är det som händer?? Känns som att ngt gått väldig snett..

Fart missbrukare
NoFantasy Garaget Anhängare!
29 januari 2013 · 2 068 Inlägg

http://www.downloadfileshere.com/download/1/91000/DRIVE

Den blir jag också! skickad till den där sidan! tycker inte det är så trevligt när man skriver på ett forum. gjort ett långt inlägg sen helt plötsligt skickas man iväg!

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
Volvo 740 (1988)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
29 januari 2013 · 14 048 Inlägg

NoFantasy skrev:
http://www.downloadfileshere.com/download/1/91000/DRIVE

Den blir jag också! skickad till den där sidan! tycker inte det är så trevligt när man skriver på ett forum. gjort ett långt inlägg sen helt plötsligt skickas man iväg!

Jag har inte råkat ut för detta, inte än ska man väl säga. Men hur hände det? Bara så där eller på nåt speciellt ställe på garaget?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Putteliten
29 januari 2013 · 9 077 Inlägg

Vettemannen skrev:

NoFantasy skrev:
http://www.downloadfileshere.com/download/1/91000/DRIVE

Den blir jag också! skickad till den där sidan! tycker inte det är så trevligt när man skriver på ett forum. gjort ett långt inlägg sen helt plötsligt skickas man iväg!

Jag har inte råkat ut för detta, inte än ska man väl säga. Men hur hände det? Bara så där eller på nåt speciellt ställe på garaget?

/Benny

Jag kollade på en bil, och när jag tryckte på en bild för att förstora den så kom denna sidan istället.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
29 januari 2013 · 14 048 Inlägg

Putteliten skrev:

Vettemannen skrev:

NoFantasy skrev:
http://www.downloadfileshere.com/download/1/91000/DRIVE

Den blir jag också! skickad till den där sidan! tycker inte det är så trevligt när man skriver på ett forum. gjort ett långt inlägg sen helt plötsligt skickas man iväg!

Jag har inte råkat ut för detta, inte än ska man väl säga. Men hur hände det? Bara så där eller på nåt speciellt ställe på garaget?

/Benny

Jag kollade på en bil, och när jag tryckte på en bild för att förstora den så kom denna sidan istället.

Jaa, sånt där är ju inte bra, hoppas att de kommer tillrätta med detta olustiga.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
chrizz Administratör
29 januari 2013 · 11 783 Inlägg

Ni som blir skickade vidare ibland, vilken webbläsare använder ni?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
29 januari 2013 · 11 783 Inlägg

Jag har Googlat lite snabbt och problemet återkommer på fler ställen (inte bara Garaget). Installera ett antivirusprogram och genomsök era datorer, det kan vara ett virus, en trojan eller liknande som installerats.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
29 januari 2013 · 11 783 Inlägg

Uppdatera JAVA också. Det har funnis säkerhetshål i det som mycket väl kunnat öppna för sånt här.

För att summera
1) Installera antivirus och genomsök datorn
2) Uppdatera JAVA

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Putteliten
29 januari 2013 · 9 077 Inlägg

chrizz skrev:
Jag har Googlat lite snabbt och problemet återkommer på fler ställen (inte bara Garaget). Installera ett antivirusprogram och genomsök era datorer, det kan vara ett virus, en trojan eller liknande som installerats.

Kör IE8 på datorn, men blev likadant på iPaden med IOS 5.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang