Release: Garaget 10.4

Hubenette
1 februari 2013 · 17 Inlägg

varför har ni slutat sålt tröjor och så? smile

BlownT23
1 februari 2013 · 640 Inlägg

chrizz skrev:

BlownT23 skrev:
Är det bara jag eller tar det längre tid för sidorna att ladda upp. Verkar som det är reklamen som stör på nå´t vis och laddas upp sist på sidorna. Använder IE8.

Annonserna laddas in på ett nytt sätt som jag också skrev i första inlägget, men om inte annat så ska det vara snabbare nu. Tidigare kunde en annons hindra sidan från att laddas, men det händer inte längre, utan de kommer in på sidan efter att sidan redan är "ritad" på skärmen.

Mvh

PS. Uppdatera din webbläsare, IE8 är för gammalt :-)

Kör med Google Chrome nu och det funkar bättre. Mera fart i den webbläsaren.smile

Ford Kustom "Lady Bondo" (1946)
MeloveGolf Vw trimmare
2 februari 2013 · 2 995 Inlägg

Chrizz ett snabbt förslag. Skulle du kan flytta ut noteringen i titeln helt till vänster?

Så det blir: (1) Garaget.org   istället för:  |Garaget.org (1) 

När man kör många flikar (vilket man alltid gör) så ser man inte om nått nytt hänt.

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Tdi2
3 februari 2013 · 3 Inlägg

fixa så att man kan surfa i mobilen via tapatalk!!!!

Volkswagen Golf Tdi "Golf" (2011)
PatrikB92 Med-lem
5 februari 2013 · 341 Inlägg

Som någon tidigare har nämnt så skulle det vara smidigt om menyraden stannade kvar högst upp på sidan när man scrollar ner smile Annars en toppen sida!

Kör: Passat 3BG 1.8T -05
-MATS- VWetgirig hobbymekare
5 februari 2013 · 1 917 Inlägg

PatrikB92 skrev:
Som någon tidigare har nämnt så skulle det vara smidigt om menyraden stannade kvar högst upp på sidan när man scrollar ner smile Annars en toppen sida!

Mycket bra förslag! smile

Mina projekt: Patinerad VW typ 1 1955 -- Resto-looker VW typ 117 1957 - - BigBlock Edsel 1959 - - Cabbad VW typ3 1968
.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
DJ-SAAB
5 februari 2013 · 274 Inlägg

PatrikB92 skrev:
Som någon tidigare har nämnt så skulle det vara smidigt om menyraden stannade kvar högst upp på sidan när man scrollar ner smile Annars en toppen sida!

Vilken meny följer med? när man scrollar. Jag upplever inte nåt som följer med när jag scrollar.

I'm with you till the end of the line
Putteliten
5 februari 2013 · 9 078 Inlägg

Marcus017 skrev:

PatrikB92 skrev:
Som någon tidigare har nämnt så skulle det vara smidigt om menyraden stannade kvar högst upp på sidan när man scrollar ner smile Annars en toppen sida!

Vilken meny följer med? när man scrollar. Jag upplever inte nåt som följer med när jag scrollar.

Jag förstår inte heller vad ni pratar om. Är det för att en annan är gammalmodig och fortfarande kör IE eller?

Lillalilja
5 februari 2013 · 529 Inlägg

Marcus017 skrev:

PatrikB92 skrev:
Som någon tidigare har nämnt så skulle det vara smidigt om menyraden stannade kvar högst upp på sidan när man scrollar ner smile Annars en toppen sida!

Vilken meny följer med? när man scrollar. Jag upplever inte nåt som följer med när jag scrollar.

Putteliten skrev:

Marcus017 skrev:

PatrikB92 skrev:
Som någon tidigare har nämnt så skulle det vara smidigt om menyraden stannade kvar högst upp på sidan när man scrollar ner smile Annars en toppen sida!

Vilken meny följer med? när man scrollar. Jag upplever inte nåt som följer med när jag scrollar.

Jag förstår inte heller vad ni pratar om. Är det för att en annan är gammalmodig och fortfarande kör IE eller?

Det är ingen meny  som följer med, dock skulle det vara önskvärt om den översta där bla. nya händelser visas skulle följa med när man scrollar ner på sidan.

Detta önskar även jag, samt en knapp för att citera flera.

Jeremy Clarkson "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Stackarn
5 februari 2013 · 1 200 Inlägg

Kan inte förstå hur vi tagit oss ända till 2013 utan en knapp för multicitat...

DJ-SAAB
5 februari 2013 · 274 Inlägg

Lillalilja skrev:

Marcus017 skrev:

PatrikB92 skrev:
Som någon tidigare har nämnt så skulle det vara smidigt om menyraden stannade kvar högst upp på sidan när man scrollar ner smile Annars en toppen sida!

Vilken meny följer med? när man scrollar. Jag upplever inte nåt som följer med när jag scrollar.

Putteliten skrev:

Marcus017 skrev:

Vilken meny följer med? när man scrollar. Jag upplever inte nåt som följer med när jag scrollar.

Jag förstår inte heller vad ni pratar om. Är det för att en annan är gammalmodig och fortfarande kör IE eller?

Det är ingen meny  som följer med, dock skulle det vara önskvärt om den översta där bla. nya händelser visas skulle följa med när man scrollar ner på sidan.

Detta önskar även jag, samt en knapp för att citera flera.

Jaha okej ja då förstår jag smile

I'm with you till the end of the line
PerJonasson
5 februari 2013 · 156 Inlägg

Vilket tjöt det var om för ljust, tycker det blev betydligt fräschare och om det är så fruktansvärt jobbigt så har ni väll skärminställningar att ställa in? Facebook är ju ljusare än vad den här är?..

Skit bra update och en jäkla massa bra förslag folk kommer med!
Hoppas ni jobbar förfullt wink

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
6 februari 2013 · 14 056 Inlägg

PerJonasson skrev:
Vilket tjöt det var om för ljust, tycker det blev betydligt fräschare och om det är så fruktansvärt jobbigt så har ni väll skärminställningar att ställa in? Facebook är ju ljusare än vad den här är?..

Skit bra update och en jäkla massa bra förslag folk kommer med!
Hoppas ni jobbar förfullt wink

Vet inte för jag har inte facebook!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
PerJonasson
6 februari 2013 · 156 Inlägg

Vettemannen skrev:
Vet inte för jag har inte facebook!!

/Benny

Google, det är bra mycket ljusare eller iallafall minst lika ljust som garaget är..

Senast redigerat av PerJonasson (6 februari 2013)

TimF mår bäst bakom ratten
6 februari 2013 · 89 Inlägg

Gillar att ni gör sidan mobilanpassad, då jag inte kan kolla på videos i nuläget på min telefon av någon anledning. vet inte om det beror på min telefon (Windows Phone 7) eller hemsidan, någon som kan tänka sig veta vad detta beror på?

Mvh / T.F

.
BMW 325i "Pickels" (1991)
MeloveGolf Vw trimmare
6 februari 2013 · 2 995 Inlägg

TimF skrev:
Gillar att ni gör sidan mobilanpassad, då jag inte kan kolla på videos i nuläget på min telefon av någon anledning. vet inte om det beror på min telefon (Windows Phone 7) eller hemsidan, någon som kan tänka sig veta vad detta beror på?

Mvh / T.F

kan ju bero på inbäddningen ser du ingen länk du trycka på och komma till youtube/app?

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
TimF mår bäst bakom ratten
7 februari 2013 · 89 Inlägg

MeloveGolf skrev:

TimF skrev:
Gillar att ni gör sidan mobilanpassad, då jag inte kan kolla på videos i nuläget på min telefon av någon anledning. vet inte om det beror på min telefon (Windows Phone 7) eller hemsidan, någon som kan tänka sig veta vad detta beror på?

Mvh / T.F

kan ju bero på inbäddningen ser du ingen länk du trycka på och komma till youtube/app?

Nix ingen länk ingen app

.
BMW 325i "Pickels" (1991)
Baeckomberga
7 februari 2013 · 19 Inlägg

TimF skrev:
Nix ingen länk ingen app

Chansar på att en del videor använder en flashspelare som inte fungerar på mobiltelefoner. Youtube videor brukar fungera bra ändå, men de videor som laddats upp på annan sida går ej att se via telefonen som det är nu. Jag har också en WP7, vet dock ej om det fungerar annorlunda på något annat mobilOS.

Förhoppningsvis kommer det att fungera när det kommit en mobilanpassad sida, annars får man hålla sig tills man har tid att sätta sig vid datorn hemma. big_smile

Mvh Mathias

chrizz Administratör
7 februari 2013 · 11 783 Inlägg

Baeckomberga skrev:

TimF skrev:
Nix ingen länk ingen app

Chansar på att en del videor använder en flashspelare som inte fungerar på mobiltelefoner. Youtube videor brukar fungera bra ändå, men de videor som laddats upp på annan sida går ej att se via telefonen som det är nu. Jag har också en WP7, vet dock ej om det fungerar annorlunda på något annat mobilOS.

Förhoppningsvis kommer det att fungera när det kommit en mobilanpassad sida, annars får man hålla sig tills man har tid att sätta sig vid datorn hemma. big_smile

Mvh Mathias

Det är upp till den som hostar videon om det kommer fungera i mobilen eller inte, dvs Youtube, Vimeo eller vem det nu är som hostar videon ifråga. Vi kan inte påverka detta alltså, och mobilsajten har ingenting med det här att göra alls.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Baeckomberga
7 februari 2013 · 19 Inlägg

chrizz skrev:
Vi kan inte påverka detta alltså, och mobilsajten har ingenting med det här att göra alls.

Mvh

Då får det bli alternativ #2 då! smile

Mvh Mathias

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang