Inför: Umeå Gatbilars vårträff 11:e maj 2013

Lowmotion fläskpannkaka
29 april 2013 · 856 Inlägg

DeMpA9 skrev:

jennynatalie skrev:
Ska försöka komma upp med ett gäng av oss i Sundsvalls Gatbilar smile

blir de nå karavan aktigt upp då elr ? smile
hänger nog på med m5:an isåfall big_smile

Jag hänger nog på, 90% säkert att det går :-)

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
txi
5 maj 2013 · 264 Inlägg

Du har väl inte missat att föreningen Paradise City Umeå kommer att ha barnaktiviteter under Vårträffen?
Det kommer bla finnas ansiktsmålning, spel och möjligheten att rita teckningar!

Så ta med barnen och gör detta till en familjedag!

Har du facebook?
- klicka gärna i att du kommer!
http://www.facebook.com/events/127269317464390/

k-len Egenföretagare
5 maj 2013 · 223 Inlägg

SKa sundsvalls gatbilar åka såpass tidigt så ni försöker möta upp med öviks gatbilar när de lämnar vid halv 9? Eller blir det kanske tidigt för er?

Lowmotion fläskpannkaka
5 maj 2013 · 856 Inlägg

k-len skrev:
SKa sundsvalls gatbilar åka såpass tidigt så ni försöker möta upp med öviks gatbilar när de lämnar vid halv 9? Eller blir det kanske tidigt för er?

Vet att det surras om det i Sundsvalls gruppen på fb iaf.
:-)

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
jennynatalie
6 maj 2013 · 90 Inlägg

Det skulle va trevligt med att åka i er karavan smile Jag personligen hade tänkt ta med familjen upp, men det är inte riktigt klart än om vi åker.. Och som Lowmotion säger, så surras de om på våran fb sida.

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
stojf
6 maj 2013 · 589 Inlägg

Ser fram emot det här sjukt mycket! Det är ju som startskottet på sommaren! bara synd att man inte har någon bil att ställa ut.. men mycket att se på hoppas vi!

saab turbo!
Skoda octavia rs "RS" (2003)
txi
7 maj 2013 · 264 Inlägg

stojf skrev:
Ser fram emot det här sjukt mycket! Det är ju som startskottet på sommaren! bara synd att man inte har någon bil att ställa ut.. men mycket att se på hoppas vi!

Du är välkommen i vilken bil du än vill, det behöver inte vara utställningsskick på den smile

KRT-BlackPearl
7 maj 2013 · 379 Inlägg

När åker Sundsvalls gate bilar åka uppöver på Lördags morgon?
Kanske ett par bilar från Kramfors som kanske kan hänga på!

k-len Egenföretagare
7 maj 2013 · 223 Inlägg

på facebook verkar det dött med intresse från s-vall tyvär. Många som "kanske ska upp" verkar det som, men ingen som bekräftar något.

Om Inte annat kan ni väll bara åka i lämplig tid för att möta upp öviksfolket? Är det folk från s-vall som kommer så antar jag att de kommer upp lagom till det de med.

stojf
7 maj 2013 · 589 Inlägg

txi skrev:

stojf skrev:
Ser fram emot det här sjukt mycket! Det är ju som startskottet på sommaren! bara synd att man inte har någon bil att ställa ut.. men mycket att se på hoppas vi!

Du är välkommen i vilken bil du än vill, det behöver inte vara utställningsskick på den smile

Självklart, men känns inge roligt att ställa ut en bil som jag själv inte är nöjd med kosmetiskt! hmm så blir att njuta av andras bilar!

saab turbo!
Skoda octavia rs "RS" (2003)
TjabbaHO Hyundai - Ett smartare val!
8 maj 2013 · 41 Inlägg

Ju fler desto bättre!

Hyundai - Ett smartare val
Seat Leon ST "POO" (2014)
Lowmotion fläskpannkaka
8 maj 2013 · 856 Inlägg

k-len skrev:
på facebook verkar det dött med intresse från s-vall tyvär. Många som "kanske ska upp" verkar det som, men ingen som bekräftar något.

Om Inte annat kan ni väll bara åka i lämplig tid för att möta upp öviksfolket? Är det folk från s-vall som kommer så antar jag att de kommer upp lagom till det de med.

Ja jag får liksom inga raka svar... men jag åker till 90% upp. Måste bara fixa lite småsaker först.
Finns det nåt bra ställe i närheten att tvätta bort resdammet på?

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
stojf
8 maj 2013 · 589 Inlägg

okq8 parkvägen umeå har tvätthallar som dom hyr ut för 2kr/minuten så det är ju en ide.

saab turbo!
Skoda octavia rs "RS" (2003)
jennynatalie
8 maj 2013 · 90 Inlägg

Ja tråkigt att det inte är fler som "engagerar" sig. Jag tycker man kan svara på om man ska åka eller inte smile Jag kommer tyvärr inte att åka upp. Åkte på jobb.. sad

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
Lowmotion fläskpannkaka
8 maj 2013 · 856 Inlägg

jennynatalie skrev:
Ja tråkigt att det inte är fler som "engagerar" sig. Jag tycker man kan svara på om man ska åka eller inte smile Jag kommer tyvärr inte att åka upp. Åkte på jobb.. sad

Håller med dig fullständigt.

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
Jurk
9 maj 2013 · 85 Inlägg

Vad jag vet så blir vi iaf 3 bilar som tänkte rulla från kramfors vid halv 8 tiden,  då kanske vi kan haka på ö-viks bilarna ? 

Varifrån utgår ni ? smile skulle va kul om man kunde ses till ex vid parkeringen ovanför Max ?    åsså rullar vi mot umeå vid halv 9 tiden som ni sa ?  smile

eventuella bilar från svall kan väl försöka ses övik me ? smile

Nu får vi hoppas att det blir bättre väder !!  iaf är uppehåll !

Senast redigerat av Jurk (9 maj 2013)

KRT-BlackPearl
9 maj 2013 · 379 Inlägg

Jurk skrev:
Vad jag vet så blir vi iaf 3 bilar som tänkte rulla från kramfors vid halv 8 tiden,  då kanske vi kan haka på ö-viks bilarna ? 

Varifrån utgår ni ? smile skulle va kul om man kunde ses till ex vid parkeringen ovanför Max ?    åsså rullar vi mot umeå vid halv 9 tiden som ni sa ?  smile

eventuella bilar från svall kan väl försöka ses övik me ? smile

Nu får vi hoppas att det blir bättre väder !!  iaf är uppehåll !

Ska vi mötas i Lunde då Jurk:)

k-len Egenföretagare
9 maj 2013 · 223 Inlägg

Tror övik samlas på andra sidan rondellen från Max. På parkeringen nedanför paradiset.

jennynatalie
9 maj 2013 · 90 Inlägg

Hoppas ni får härligt väder! smile Kör lugnt, och så hoppas jag få se lite bilder smile

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang