Eftersnack: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 27 APRIL 20.00

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
28 april 2013 · 5 753 Inlägg

Jetti skrev:
Det var kul att man påvägen dit kom så långt som 10 min från barkarby så havererade bilen  Men aja, next time!

Jag kom inte änns dit, kom till söderhamn så fick jag turboras smile

http://www.youtube.com/watch?v=PSppeEAGpkk


Lämnade bilen i söderhamn och så tog jag och han som åkte med och hoppade in i en annan kompis bil och åkte med han ner och tog med oss 9-5an på vägen hem smile




Annars tyckte jag det var riktigt kul, ångrar inte att jag åkte ca 80 mil tur & retur, mycket folk, mycket bilar och bra drag smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Jetti
28 april 2013 · 99 Inlägg

Bassgasm skrev:

Jetti skrev:
Det var kul att man påvägen dit kom så långt som 10 min från barkarby så havererade bilen  Men aja, next time!

-----------------------------------
hur gick de med bilen????

pappis ... i audi cabben.

Åt helvete rent ut sagt :-D En Vattenslang som lossnade så allt vatten rann ur på rekord tid i princip så toppen hann bli för varm så nu blire o hinka ur motorn och byta topplockspackning alt. plana om det behövs..... :-)

Men humöret är på topp iaf big_smile

Nissan 200sx s14a "Damson Purple" (1997)
jliskyline Team Midnight Racing
28 april 2013 · 137 Inlägg

Grym första träff som vanligt.Mycket folk och inte så jävla mycket fylla som jag kunde se.

T.M.R Team Midnight Racing
TVR Tuscan "Factory Red Rose" (2001)
Drofy
28 april 2013 · 53 Inlägg

Blev en rätt lyckad kväll med bra väder dock bara 4+ vid halv 12. Ang alkohol så anser jag att det inte ska förekomma vid sådana träffar pga folk som inte kan behärska de samt risken att bli påkörd eller gå in i någons bil.
Stod en stund nere vid "sladd rutan" eller va man skulle kunna kalla de och irriterade mig på en person som öppna bakdörren på varje bil som gled förbi, bad denna person att sluta men fick mordhot som svar. Tråkigt att sådant folk kommer till fina träffar. Hoppas ni andra som tog er dit hade lika roligt som jag och mina vänner smile

exzar
28 april 2013 · 30 Inlägg

Enda sakerna jag kan se ner på är väll att folk skulle göra ringar och "drifta" om man nu kan kalla det så vid max, Samt alla jävla fjortisfyllon , va så jävla nära på att få spya på bilen så de är sjukt..
annars var de väll en helt okej start på året.

egrandin
28 april 2013 · 1 Inlägg

Kom hela vägen till avfarten i Barkarby innan bilen började gå ojämnt på tomgången, det började ryka ur motorn och bilen började dö. Så köerna + rödlysena förstörde vår kväll, och vi fick vända tillbaka hem sad Fast det får vi ta igen i sommar, det kommer ju fler bilträffar i Stockholmsområdet smile

Inte min bil för övrigt haha, utan min sambos.

arson
28 april 2013 · 55 Inlägg

Låter som vanligt? Årliga stormötet mellan bönder och white trash i bilkretsar...

Känns inte som att man missade något, även om det vore kul med bilder på fina bilar. Så verkställ! smile

//Mattias
Kia Stinger "GT 3.3TT" (2018)
VLN denkz
28 april 2013 · 323 Inlägg

Missade detta, men av kommentarerna att dömma så hade jag bara gått och oroat mig för min bil om folk inte kan bete sig.

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 007 Inlägg

hjd skrev:
Mörkt var det, och kallt, men jag var lycklig tills jag blev ofrivillig modell på hemvägen, satans dret kameror, åkte ju inte ens fort :p Hur som, sköj träff, hoppas få se massor av bilder och filmer smile

Haha, felinställda kameror då? wink

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
lucather
28 april 2013 · 112 Inlägg

Helt galet med de som skulle drifta runt utanför Max mitt i folkmängden. Ett litet missöde och folk kunde ha dött. Jag hoppas det var någon som filmade bilarna som tar sitt ansvar och skickar filmen till polisen så att detta inte händer fler gånger. Hellre att någon får sitta en månad i fängelse än att tio personer får resten av sitt liv i rullstol.

27 MHz lever igen! Järfälla CB Meeting på kanal 19FM
R8N CB SHOP http://cbshop.se / www.facebook.com/r8n.cbshop.se
Chevrolet C10 "Råttan" (1966)
Chevrolet Caprice Brougham LS "Lille Skutt" (1989)
Volvo TGB13 "Stridsmaskinen" (1975)
Longben
28 april 2013 · 82 Inlägg

Ja va där å poppade lite med röda bussen. Japp de va massa folk. Japp de va säkert stök å bök. Japp de va de ena med de tredje.

Men vad förväntas igentligen av en sådan här tillställning ? Tända ljus fikabröd å poliser i varje hörn som säger ajja bajja ?

Se de för va de är en  uppslutning av en massa folk som ses på en parkering. Ställa krav på ljus ute ? De är inte elmia direkt. Å tyvär är de 10000 st som kommer till en plats har inte alla råd med fet supran delux. De blir lixom lite run what you brung. Hade ja moppe skulle ja varit där å kollat fan va ballt hade ja tänk.
18 år å micra som första bil ? Japp ja hade stått där å brölat ur min musik.

De är en jävla massa folk som ska träffad på samma plats å då blir de såhär. Att de inte blir värre är bara helt otroligt. Sen å klaga på polisen... Va tänkte ni då ? Kom inte dit så blir de inga problem = inge gnäll. Dom gör va dom kan å anser va bäst just då.

Alla som var där ska ha stort cred arrangörer ,raggare muppar, fjortisar, suprakillar, neonmuppar.
Utan er blev de ingen träff.

Stårt cred till er som styrde upp träffen. De är bara å inse bil intresset är så sjukt stort i sverige. Å alla ska vara väkommna.
Hoppas på en dunderskön sommar med massa träffar utan tjafs å bråk. Dom enda vi kan skylla på är oss. De är vi som gör stämningen. Håll en god ton skratta istället för å kolla snett osv så blir 2013 en grym sommar.

/longben

Audi Rs6 80gte quattro "EL TORO FURIOSO" (1986)
lucather
28 april 2013 · 112 Inlägg

http://blåljus.se/display.asp?newsID=10525&visa=bilder&mapp=public_pictures/130428_kista

27 MHz lever igen! Järfälla CB Meeting på kanal 19FM
R8N CB SHOP http://cbshop.se / www.facebook.com/r8n.cbshop.se
Chevrolet Caprice Brougham LS "Lille Skutt" (1989)
Chevrolet C10 "Råttan" (1966)
Volvo TGB13 "Stridsmaskinen" (1975)
_Tony_ ???
28 april 2013 · 661 Inlägg

lucather skrev:
Helt galet med de som skulle drifta runt utanför Max mitt i folkmängden. Ett litet missöde och folk kunde ha dött. Jag hoppas det var någon som filmade bilarna som tar sitt ansvar och skickar filmen till polisen så att detta inte händer fler gånger. Hellre att någon får sitta en månad i fängelse än att tio personer får resten av sitt liv i rullstol.

På sätt och vis håller jag med dig samtidigt som inte,

Visst det är skitdumt att sladda runt mitt i en folksamligt.

MEN tycker det är MINST lika dumt att stå där, står man mitt i ringen eller där man riskerar att bli träffad OM nånting går snätt tycker jag nog man får skylla sig lite själv.
Ställer man sig där och är det minsta lilla funtad så vet man att DET KAN skita sig för den som kör och man kan bli påkörd, då har man själv ett val att gå bort, eller göra som många andra och inta en högre punkt som man ser på från håll..

Men absolut att det skulle vara bättre med avspärrningar alt. inhängnat så man kan kolla utan risken att bli påkörd.

Longben
28 april 2013 · 82 Inlägg

lucather skrev:
http://blåljus.se/display.asp?newsID=10525&visa=bilder&mapp=public_pictures/130428_kista

Hade dom kört i 120kmh skulle de varit sopor av dom bilarna. Snarar 50kmh

Audi Rs6 80gte quattro "EL TORO FURIOSO" (1986)
lucather
28 april 2013 · 112 Inlägg

Folk är dåliga på att tänka efter före det händer något. Det är inte värt risken när det väl händer en olycka. Att folk står och tittar på är dumt men ansvaret för om något skulle hända ligger 100% på bilföraren.

Själv valde jag att gå en bit bort och ställa mig bakom en vägbarriär för min egen säkerhet. Så ballt är det inte att titta på någon som sladdar att det är värt risken att bli påkörd. Finns ju roligare saker att göra resten av livet än att sitta i rullstol.

27 MHz lever igen! Järfälla CB Meeting på kanal 19FM
R8N CB SHOP http://cbshop.se / www.facebook.com/r8n.cbshop.se
Volvo TGB13 "Stridsmaskinen" (1975)
Chevrolet C10 "Råttan" (1966)
Chevrolet Caprice Brougham LS "Lille Skutt" (1989)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 007 Inlägg

lucather skrev:
Folk är dåliga på att tänka efter före det händer något. Det är inte värt risken när det väl händer en olycka. Att folk står och tittar på är dumt men ansvaret för om något skulle hända ligger 100% på bilföraren.
Själv valde jag att gå en bit bort och ställa mig bakom en vägbarriär för min egen säkerhet. Så ballt är det inte att titta på någon som sladdar att det är värt risken att bli påkörd. Finns ju roligare saker att göra resten av livet än att sitta i rullstol.

Visst är det så men det är liksom inte värt risken att hamna i rullstol eller att dö.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
_Tony_ ???
28 april 2013 · 661 Inlägg

lucather skrev:
Folk är dåliga på att tänka efter före det händer något. Det är inte värt risken när det väl händer en olycka. Att folk står och tittar på är dumt men ansvaret för om något skulle hända ligger 100% på bilföraren.

Själv valde jag att gå en bit bort och ställa mig bakom en vägbarriär för min egen säkerhet. Så ballt är det inte att titta på någon som sladdar att det är värt risken att bli påkörd. Finns ju roligare saker att göra resten av livet än att sitta i rullstol.

Absolut, själv stog jag uppe vid macken när jag kollade just för att jag inte ville bli påkörd.

Visst hamnar säkert 100% på bilföraren om nånting skulle hända men jag kan fortfarande inte sluta tycka att man får skylla sig själv om man nu är så dum att man itne tror nånting händer :p

däremot att dra på i 100 blås ut från "ringen" är ju bara sinnessjukt.

loow Jävel
28 april 2013 · 2 018 Inlägg

Kanonträff, bättre än vanligt!
Schysst med DJ o grejer.

Angående den stora "fula" pickisen som börnade framför den fina mercan, så stog jag precis bredvid när de hände.. efter ca 1 minut så ställer sig ju mercan o börnar och då får ju s60in bakom den samma problem.

Man ska nog inte gnälla så mycket på andra om man gör exakt samma sak själv.

You got to risk it, to get the biscuit :)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 007 Inlägg

loow skrev:
Kanonträff, bättre än vanligt!
Schysst med DJ o grejer.

Angående den stora "fula" pickisen som börnade framför den fina mercan, så stog jag precis bredvid när de hände.. efter ca 1 minut så ställer sig ju mercan o börnar och då får ju s60in bakom den samma problem.

Man ska nog inte gnälla så mycket på andra om man gör exakt samma sak själv.

Att man ställer sig och börnar när man har bilar bakom. Vad tänker man med då? Den del man skiter med kanske!!!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Volvoniss
28 april 2013 · 227 Inlägg

Mkt bilar och mkt idioter... fattar inte hur lite insikt folk har!! Skrämmande ju! bmwn står o toksnurrar och dessa idioter springer bokstavligen dit för att ställa sig bredvid! Ett under att ingen blev nedmejad! Nää, hoppas att dessa lirare som beter sig sådär blir av med lappen!
hade räckt med lite mer grus vid kanten av filen än vad som finns på körfilen för att bilen ska tappa kontrollen och snurra in sig bland alla som står där! fan tänker ni med???

Förövrigt fanns det snygga bilar! dock lite kall kväll men drog hem tidigt pga alla idioter som ska leka allan ballan!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang