Eftersnack: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 27 APRIL 20.00

Lowmotion fläskpannkaka
28 april 2013 · 856 Inlägg

Låter som om man mest hade oroat sig för bilen... trist

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
hjd Skrotdosan.se
28 april 2013 · 198 Inlägg

Vettemannen skrev:

hjd skrev:
Mörkt var det, och kallt, men jag var lycklig tills jag blev ofrivillig modell på hemvägen, satans dret kameror, åkte ju inte ens fort :p Hur som, sköj träff, hoppas få se massor av bilder och filmer smile

Haha, felinställda kameror då? wink

/Benny

Jupp, måste varit så :p

Projektråd: Direktörn, eller Geschäftsführer om man är haj på tyska, en ny forumtråd med text och bilder och sånt.
Tidigare: Sagan om skrotdosan, en gammal forumtråd med text och bilder och sånt.
Golf_makkan
28 april 2013 · 146 Inlägg

Första gången på barkarby. Riktigt roligt och mkt folk. Men kommer nog inte ta med skylinen igen då det var mkt folk som spyde på bilar och kasta öl glas och rent av pissade mellan bilarna.

Sen till killen som höll på och sladda rakt in i min skyline med sin sketna 740 hoppas du lärde dig en läxa man sladar inte på en trång parkering med mkt bilar ! bara synd att du inte skadades lika mkt som trädet mellan min bil och din. Såna som du ska sitta hemma och snutta på mammas bröst mjölk jävla snor unge !!

_R_
28 april 2013 · 132 Inlägg

helt galen träff som vanligt, tkr ändå det va en relativt lugn träff mot vad det brukar kunna vara. alltså bråk/fylle mässigt.

sjukt trist när det släcks ner. Och trist med dom som ställer vanliga svensson bilar på ikea parkeringen, det är ju där man går för att kolla på bilar även om det är fullt på alla andra parkeringar också, men ikea är ju ändå main så att säga. Har man en "vanlig" bil kan man väl parkera och gå från någon av sidoparkeringarna.

peace!

Uttelito Kung
28 april 2013 · 603 Inlägg

Bor precis bredvid barkarby så var tvungen att gå ner och kolla smile

Massor med fulla fjortisar och bönder och folk som tycker att deras rostiga volvo ska ta upp 3 - 4 platser, samt att folk sprang ut mellan bilar härjade helt utan någon form av respekt.

Många fina bilar, mycket bränt gummi (och minst lika många brända mäniskor!) och bra drag smile

För övrigt visste jag inte om denna träff utan var påväg hem från örebro runt 19 tiden, så jag körde väl enligt hastighetsbegränsningen wink om någon såg en vit volvo v70n med tonade rutor dra förbi på motorvägen så var det jag, hade bråttom att hämta frugan smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
glassbilen
28 april 2013 · 3 Inlägg

skön kväll me härliga bilar o gött stämning! skulle gärna vilja se lite bilder big_smile

Volkswagen Golf vr6 syncro "blue245" (1996)
Super_motard good riddance... fuck you!
28 april 2013 · 36 Inlägg

Longben skrev:
Ja va där å poppade lite med röda bussen. Japp de va massa folk. Japp de va säkert stök å bök. Japp de va de ena med de tredje.

Men vad förväntas igentligen av en sådan här tillställning ? Tända ljus fikabröd å poliser i varje hörn som säger ajja bajja ?

Se de för va de är en  uppslutning av en massa folk som ses på en parkering. Ställa krav på ljus ute ? De är inte elmia direkt. Å tyvär är de 10000 st som kommer till en plats har inte alla råd med fet supran delux. De blir lixom lite run what you brung. Hade ja moppe skulle ja varit där å kollat fan va ballt hade ja tänk.
18 år å micra som första bil ? Japp ja hade stått där å brölat ur min musik.

De är en jävla massa folk som ska träffad på samma plats å då blir de såhär. Att de inte blir värre är bara helt otroligt. Sen å klaga på polisen... Va tänkte ni då ? Kom inte dit så blir de inga problem = inge gnäll. Dom gör va dom kan å anser va bäst just då.

Alla som var där ska ha stort cred arrangörer ,raggare muppar, fjortisar, suprakillar, neonmuppar.
Utan er blev de ingen träff.

Stårt cred till er som styrde upp träffen. De är bara å inse bil intresset är så sjukt stort i sverige. Å alla ska vara väkommna.
Hoppas på en dunderskön sommar med massa träffar utan tjafs å bråk. Dom enda vi kan skylla på är oss. De är vi som gör stämningen. Håll en god ton skratta istället för å kolla snett osv så blir 2013 en grym sommar.

/longben

Jävligt bra skrivet!

Volvo 360 "Citronen" (1988)
JPLPHOTO
28 april 2013 · 89 Inlägg

Bilder ligger nu uppe på

https://www.facebook.com/media/set/?set … amp;type=1

Ligger även ett album med bilder här på min garagetsida.

Spelis
28 april 2013 · 1 926 Inlägg

Jävligt mkt folk och bra drag, men att folk drog bottgas mellan "burngatan" vid max bort mot bauhaus mellan allt folk som gick över vägen var inte det smartaste kanske.

Var det något bus efter träffen? Vi drog iväg o käkade en sväng sen när vi kom tillbaka hade det tömts rejält på Barkaby, antar att vi missade något roligt.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 042 Inlägg

Spelis skrev:
Jävligt mkt folk och bra drag, men att folk drog bottgas mellan "burngatan" vid max bort mot bauhaus mellan allt folk som gick över vägen var inte det smartaste kanske.

Var det något bus efter träffen? Vi drog iväg o käkade en sväng sen när vi kom tillbaka hade det tömts rejält på Barkaby, antar att vi missade något roligt.

Nu är jag lite undrande igen.....men vad betyder "bottgas"?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
EliasDahlberg
28 april 2013 · 79 Inlägg

Om någon fick bild på min passat mottages dom gärna! smile

In och droppa en kommentar eller betyg ;D
BlauMes
28 april 2013 · 1 801 Inlägg

Bild på min 9-3a sökes :-)

Sen får gärna killen som satt i Saaben på vägen hem på E4an skicka videon till mig big_smile

Saab 9-3 (2008)
_2Furious_ Drifting Streetrace
28 april 2013 · 225 Inlägg
Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
wama
28 april 2013 · 991 Inlägg

Det verkar som att vi alla är trötta på sketna 740 och typerna som åker dom och som förstör och inte respekterar andra människor och deras bilar. Fortsätter det så här på kommande träffar så tar jag iallafall inte med mig min bil...skulle bara oroa mig för att nån packa idiot ska repa den, pissa på den eller spy på den!

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 042 Inlägg

wama skrev:
Det verkar som att vi alla är trötta på sketna 740 och typerna som åker dom och som förstör och inte respekterar andra människor och deras bilar. Fortsätter det så här på kommande träffar så tar jag iallafall inte med mig min bil...skulle bara oroa mig för att nån packa idiot ska repa den, pissa på den eller spy på den!

Det kan vara en del typer i 740-bilar som ställer till det men jag tror att det förekommer i samband med flera andra bilmärken oxå. Det är den där svansen med "Wannabes" som dyker upp lite varstans på träffar. Dom förstör både för oss som sätter bilen först på träffarna och för sig själva när dom ska uppträda som dom gör. Nerskräpning och fylla hör inte hemma på bilträffar. Okay, ta en öl eller två skadar inte men när det blir råsupa så passar det liksom inte in. Då vinglar dom lätt in i bilarna och repar dom eller så spyr dom ner bilarna.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Maruchinu Drifters With Attitude
28 april 2013 · 263 Inlägg

wama skrev:
Det verkar som att vi alla är trötta på sketna 740 och typerna som åker dom och som förstör och inte respekterar andra människor och deras bilar. Fortsätter det så här på kommande träffar så tar jag iallafall inte med mig min bil...skulle bara oroa mig för att nån packa idiot ska repa den, pissa på den eller spy på den!

Jag åker själv 740 fast jag håller fullständigt med dig. Sen har väl jag lagt ner lite mer kärlek på min..
Förra året fick jag min bakskärm grovt repad ner till plåten då hade jag haft bilen ute 2dagar med ny lack..
Kommer aldrig gå att få bort folket..

oskartheman
28 april 2013 · 53 Inlägg

Lite däckrök ifrån kvällen!

http://www.garaget.org/video/135910

_2Furious_ Drifting Streetrace
28 april 2013 · 225 Inlägg

Problemet är ju att många av dom tror att bilträff = burna sönder däck! I mina ögon är bilträff där man träffas,snackar skit, utbyter ideer och har det trevligt. Till höst när nästa går av stapeln kan man inte fixa en speciell plats där dom får leka av sina skitdäck ist för och köra fort bland folket burna ock skvätta grus, gummi mm på bakomvarande bilar? Jag tycker det är inte så säkert ihuvudtaget att burna bland folk. En tjejkompis berättade att hon en gång stod bredvid en som burna och fick stor gummibit uppsprätt i ansiktet! Gummit är ju inte direkt kallt när det kommer flygandes.Eller måste arrangörerna offra sin egen tid o sortera upp vart folk får stå? Trodde vi alla hade mer respekt för varandra.

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
fluppidupp ...
28 april 2013 · 757 Inlägg

har sagt att om jag blir oljeschejk någon gång så ska jag köpa upp alla volvo 740 och pressa dom smile

Mallle Marx Engineering
28 april 2013 · 55 Inlägg

känns som att hälften av alla som är där inte vet varför dom är där :p

MarX Engineering
Sponsorer:
www.infosite.se
Volvo 945 tdic "R-design by Marx engineering" (1991)
Chevrolet Silverado 2500hd "Duramax" (2005)
Volvo 940 T5 "Stolpskott engeneering" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang