En volvo låter bäst med original avgassystem all the way, så köp ett nytt främre del..
Omöjligt att få en gammal volvo att låta gott så vida det inte är en vass liten fyra på 500hk och screampipe
Äh
5,2 år sen: [video]http://www.garaget.org/video/19405[/video]
Nu låter väll kanske B234F:en något bättre än B230F eller annan rödblockare, men utan att försöka vara dryg eller dyligt, bara en helt ärlig fråga, tycker du seriöst att det där lät gött?
Yes yes, fyror är icke att underskatta helt & hållet. Men helst ska det ju varvas ett par tusen varv bortom 6000
Jag skulle säga att rad 4 är den enda cylinderkonstalationen som inte går att få ett gott ljud i. Det låter bara helt karaktärslöst och grått. Jag har väl hört någon vältrimmad 200sx som låtit lite ballt på varvstoppet men annars är det ju döden för öronen
Jag skulle säga att rad 4 är den enda cylinderkonstalationen som inte går att få ett gott ljud i. Det låter bara helt karaktärslöst och grått. Jag har väl hört någon vältrimmad 200sx som låtit lite ballt på varvstoppet men annars är det ju döden för öronen
app app app!
Sånt här är pörr:
Men allt är ju relativt. Och annat är ju off topic..