Angående: Bilträff Borlänge 31 Augusti

Putte318
21 augusti 2013 · 153 Inlägg

Jag kommer

Volvo S60 (2002)
Dodge Dart (1963)
CorvettePepe
22 augusti 2013 · 4 Inlägg

Jag kommer förbi om det är ok med en Corvette från 2002!!

Chevrolet Corvette C5 Z06 "Fightmobile" (2002)
Darkus
23 augusti 2013 ·

Gå bra hä. tongue 

CorvettePepe skrev:
Jag kommer förbi om det är ok med en Corvette från 2002!!

MELarsson
25 augusti 2013 · 3 Inlägg

Kommer eventuellt förbi om man är välkommen med en Volkswagen Golf GTI -05.

Darkus
25 augusti 2013 ·

Alla bilar välkomna.  Enda kravet ja har är att alkoholen lämnas hemma och inge buskörning bland bilar.   
Blir lite som ett test det här om folk kan bete sej å följa regler annars blir det ingen träff nr 2. Meningen är att jag ska filma det här eventet och visa upp det för eventuella sponsorer och fixa nått bra ställe att ha en träff nr 2 på med sponsorer. Men missköts det så lägger jag ner det. Några som kände sej utanför för att inte dom fick komma med sina rollade skrotbilar och epor..så dom får väl komma dom åxå då. Sen återstår ju å se om dom kan bete sej eller om dom väljer att förstöra för andra och försöka impa på sina kompisar istället.

MELarsson skrev:
Kommer eventuellt förbi om man är välkommen med en Volkswagen Golf GTI -05.

Senast redigerat av Darkus (25 augusti 2013)

Lowmotion fläskpannkaka
25 augusti 2013 · 856 Inlägg

Funderar på att kika ner faktiskt om man är välkommen?  :-)

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
Darkus
25 augusti 2013 ·

Självklart. cool Så har ju BRL Streetmeet på dagen där åxå. Så du kan ju dema eller spela skiten ur dom där först. Sen komma på träffen på kvällen.

Lowmotion skrev:
Funderar på att kika ner faktiskt om man är välkommen?  :-)

Lowmotion fläskpannkaka
25 augusti 2013 · 856 Inlägg

Darkus skrev:
Självklart. cool Så har ju BRL Streetmeet på dagen där åxå. Så du kan ju dema eller spela skiten ur dom där först. Sen komma på träffen på kvällen.

Lowmotion skrev:
Funderar på att kika ner faktiskt om man är välkommen?  :-)

Ska bara skaffa stereo först då :-) det är mitt vinter projekt att bygga ljud :-)

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
MELarsson
25 augusti 2013 · 3 Inlägg

Darkus skrev:
Alla bilar välkomna.  Enda kravet ja har är att alkoholen lämnas hemma och inge buskörning bland bilar.   
Blir lite som ett test det här om folk kan bete sej å följa regler annars blir det ingen träff nr 2. Meningen är att jag ska filma det här eventet och visa upp det för eventuella sponsorer och fixa nått bra ställe att ha en träff nr 2 på med sponsorer. Men missköts det så lägger jag ner det. Några som kände sej utanför för att inte dom fick komma med sina rollade skrotbilar och epor..så dom får väl komma dom åxå då. Sen återstår ju å se om dom kan bete sej eller om dom väljer att förstöra för andra och försöka impa på sina kompisar istället.

MELarsson skrev:
Kommer eventuellt förbi om man är välkommen med en Volkswagen Golf GTI -05.

Håller helt med dig! Syns på lördag! smile

Tyfors Svetsare
25 augusti 2013 · 1 150 Inlägg

vi kommer nog över fast inte me mantan då den ska stå klar te vårn smile inte alls samma färg som nu wink

åker passat inge å se men blir nog möe annat å se smile

(Bara fantasin sätter gränserna)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
BMW E39 (2003)
Ejan
26 augusti 2013 · 648 Inlägg

Kikar nog förbi en snabbis för att sen dra vidare till Gävle och skogen-racingträffen

Lowmotion fläskpannkaka
26 augusti 2013 · 856 Inlägg

Insåg att det krockade med street meet på Sundsvall raceway.. attans

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
Djo
26 augusti 2013 · 10 157 Inlägg

Darkus skrev:
Alla bilar välkomna.  Enda kravet ja har är att alkoholen lämnas hemma och inge buskörning bland bilar.   
Blir lite som ett test det här om folk kan bete sej å följa regler annars blir det ingen träff nr 2. Meningen är att jag ska filma det här eventet och visa upp det för eventuella sponsorer och fixa nått bra ställe att ha en träff nr 2 på med sponsorer. Men missköts det så lägger jag ner det. Några som kände sej utanför för att inte dom fick komma med sina rollade skrotbilar och epor..så dom får väl komma dom åxå då. Sen återstår ju å se om dom kan bete sej eller om dom väljer att förstöra för andra och försöka impa på sina kompisar istället.

MELarsson skrev:
Kommer eventuellt förbi om man är välkommen med en Volkswagen Golf GTI -05.

Som jag tycker spelar inte så stor roll vad du åker i så länge du kan bete dig och är rädd om andras grejer hoppas på en trevlig dag/kväll i Borlänge smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Majk_ Öhh
26 augusti 2013 · 272 Inlägg

Fan, det kom att krocka med en kräftskiva sad Får se om jag hinner komma...

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
Djo
26 augusti 2013 · 10 157 Inlägg

Majk_ skrev:
Fan, det kom att krocka med en kräftskiva sad Får se om jag hinner komma...

Ta med kräftskivan till Borlänge och ha den på träffen då vetja wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Orange_Dragon
26 augusti 2013 · 392 Inlägg

Kommer nog förbi å kikar lite.
Drar kanske med mig kusinen och hans nybyggda Nova också.
Hoppas på lika fint väder som det var nu i helgen, då kan det nog bli mycket bilar smile

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
Majk_ Öhh
26 augusti 2013 · 272 Inlägg

Djo skrev:

Majk_ skrev:
Fan, det kom att krocka med en kräftskiva sad Får se om jag hinner komma...

Ta med kräftskivan till Borlänge och ha den på träffen då vetja wink

Man skulle ju lämna alkoholen hemma och en kräftskiva är ju ingen kräftskiva utan snaps wink

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
Djo
26 augusti 2013 · 10 157 Inlägg

Majk_ skrev:

Djo skrev:

Majk_ skrev:
Fan, det kom att krocka med en kräftskiva sad Får se om jag hinner komma...

Ta med kräftskivan till Borlänge och ha den på träffen då vetja wink

Man skulle ju lämna alkoholen hemma och en kräftskiva är ju ingen kräftskiva utan snaps wink

Ja om du tycker det så hoppas du får det trevligt smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Bajen_Adde
26 augusti 2013 · 20 Inlägg

NordicR har sammankomst i Dalarna under lördagen så kommer troligen komma en del fina Volvo R bilar!

Jag kommer med största sannolikhet att komma dit en sväng smile

RoLi
26 augusti 2013 · 68 Inlägg

Bajen_Adde skrev:
NordicR har sammankomst i Dalarna under lördagen så kommer troligen komma en del fina Volvo R bilar!

Jag kommer med största sannolikhet att komma dit en sväng smile

Helt korrekt Andreas!
Tidpunkten ligger dock fortfarande lite svävande, men räkna med ett gäng gamla volvos i bra tid innan solen gått ner smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang