Golf MK4 GTI BSR stance bygge ?

en återblick från min gamla mk4 fast detta är en gol mk4 gti jag har nu.. låt oss se vad som kommer hända med den här då i framtiden :D
  • 26 Följare
  • 12 228 Visningar
  • Uppdaterades senast 24 januari 2014
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
26 september 2013 · 2 322 Inlägg

Ja tja igen.. åter igen så   köper man sig en förbannade  mk4.. de flesta som vet vem jag är borde nog förstå att jag är  relativt svag för mk4or förmodligen.. men denna gång vart det en  golf mk4 gti med bsr steg 1  samt bsr luftfilter och  bsr avgassystem i..

vill ni veta mer om bilen så gå in på info så står det mer där om den



Det som redan finns på bilen är  coilovers och    mina gamla  brock b1 fälgar på.

Ja det som förmodligen kommer hända med bilen är:

* full wrapping av hel bil (foliering) färg hemligt.
*camber ..  -3 grader bak plus  topplagrings camber fram  på -3 grader
* heltoning   runtom inkl framrutorna ( proffs toning  åker på)
* fälgar..  vill helst byta mina  b1 fälgar mot  9 breda fälgar så  ä det någon som är sugen på att byta så  hojta till  kan eventuellt  lägga en slant emellan.
*sido kjolar åker på


jaaaa vi börjar med det men allt  lär komma till vintern förmodligen.

PatrikB92 Med-lem
26 september 2013 · 341 Inlägg

Lätt att man följer detta! big_smile

Kör: Passat 3BG 1.8T -05
Ludd3s
26 september 2013 · 241 Inlägg

Japp! Följes wink

Senast redigerat av Ludd3s (26 september 2013)

Markus1987
26 september 2013 · 498 Inlägg

Jo men detta måste man ju spana in på också big_smile

_DamnIt R1 driver!
27 september 2013 · 5 128 Inlägg

Det höll ju länge att strunta i en tråd. wink Men självklart hänger jag med! smile

HeroiX
27 september 2013 · 310 Inlägg

Ingen tvekan om att denna tråd kommer prenumereras på! big_smile

BMW 523ia (1998)
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
27 september 2013 · 2 322 Inlägg

_DamnIt skrev:
Det höll ju länge att strunta i en tråd. wink Men självklart hänger jag med! smile

hehe ja ja tänkte..  fan  jag startar en så har jag en till vintern så vet de flesta att det kommer hända något framöver.. förr el senare. big_smile

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
27 september 2013 · 2 322 Inlägg

det kommer intehända de närmsta månaderna då jag inväntar på en  lokal.  men  så fort  jag har en så jävla drar i igång till något skoj  med den.. återstår att se vad det kommer bli  med denna big_smile

_DamnIt R1 driver!
27 september 2013 · 5 128 Inlägg

mingan77 skrev:

_DamnIt skrev:
Det höll ju länge att strunta i en tråd. wink Men självklart hänger jag med! smile

hehe ja ja tänkte..  fan  jag startar en så har jag en till vintern så vet de flesta att det kommer hända något framöver.. förr el senare. big_smile

Det är klokt! Vi är många som vill se vad du ska gööööööra juuuueeeeeeeee! smile

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
27 september 2013 · 2 322 Inlägg

_DamnIt skrev:

mingan77 skrev:

_DamnIt skrev:
Det höll ju länge att strunta i en tråd. wink Men självklart hänger jag med! smile

hehe ja ja tänkte..  fan  jag startar en så har jag en till vintern så vet de flesta att det kommer hända något framöver.. förr el senare. big_smile

Det är klokt! Vi är många som vill se vad du ska gööööööra juuuueeeeeeeee! smile

njaa det vet jag inget om men dom som vill följa  så  får de vänta ett tag iaf big_smile

Viinikka92
28 september 2013 · 363 Inlägg

Läser denna med, undra om man vågar lägga ut en på Hondan.. tongue

Honda Civic (1992)
Honda Civic ED "JDM" (1988)
Neo666
29 september 2013 · 474 Inlägg

Kommer följas smile låter lovande smile

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
29 september 2013 · 2 322 Inlägg

Neo666 skrev:
Kommer följas smile låter lovande smile

så du hittade hit med big_smile ja vi får väl se vad som kommer hända med den och vad det blir för färg big_smile  du får väl hjälpa till lite  när du har lite fritid  om du vill big_smile  dvs när den dagen  börjas wrappa big_smile

Neo666
29 september 2013 · 474 Inlägg

mingan77 skrev:

Neo666 skrev:
Kommer följas smile låter lovande smile

så du hittade hit med big_smile ja vi får väl se vad som kommer hända med den och vad det blir för färg big_smile  du får väl hjälpa till lite  när du har lite fritid  om du vill big_smile  dvs när den dagen  börjas wrappa big_smile

haha ja självklart smile kan hjälpa till väl om det behövs smile

den kommer bli grym , ska börja med min kanske också wink

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
30 september 2013 · 2 322 Inlägg

Neo666 skrev:

mingan77 skrev:

Neo666 skrev:
Kommer följas smile låter lovande smile

så du hittade hit med big_smile ja vi får väl se vad som kommer hända med den och vad det blir för färg big_smile  du får väl hjälpa till lite  när du har lite fritid  om du vill big_smile  dvs när den dagen  börjas wrappa big_smile

haha ja självklart smile kan hjälpa till väl om det behövs smile

den kommer bli grym , ska börja med min kanske också wink

Sen ska de montera en jävla massa camber på med

Neo666
30 september 2013 · 474 Inlägg

mingan77 skrev:

Neo666 skrev:

mingan77 skrev:

så du hittade hit med big_smile ja vi får väl se vad som kommer hända med den och vad det blir för färg big_smile  du får väl hjälpa till lite  när du har lite fritid  om du vill big_smile  dvs när den dagen  börjas wrappa big_smile

haha ja självklart smile kan hjälpa till väl om det behövs smile

den kommer bli grym , ska börja med min kanske också wink

Sen ska de montera en jävla massa camber på med

sweet med cambeer wink

blir den low and slowe ? wink

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
1 oktober 2013 · 2 322 Inlägg

Neo666 skrev:

mingan77 skrev:

Neo666 skrev:

haha ja självklart smile kan hjälpa till väl om det behövs smile

den kommer bli grym , ska börja med min kanske också wink

Sen ska de montera en jävla massa camber på med

sweet med cambeer wink

blir den low and slowe ? wink

slow vet jag inte men  förmodligen lägre.. kolla min gamla  svarta golf mk4 den var low and slow..

Markus1987
1 oktober 2013 · 498 Inlägg

Ja nu är det ju ändå en GTI så inte allt för slö är den tongue Har funtat själv nu på att lämna in bilen för uppgradering, blir nog isåfall RevoTechnik Steg 2 ifrån Stertman...

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
1 oktober 2013 · 2 322 Inlägg

Markus1987 skrev:
Ja nu är det ju ändå en GTI så inte allt för slö är den tongue Har funtat själv nu på att lämna in bilen för uppgradering, blir nog isåfall RevoTechnik Steg 2 ifrån Stertman...

gör de .. snabbare och mindre bränsle förbrukning..    vi kör 30 min  varje dag ( jobb) och vi tankar i 10L och kommer   nästan 20 mil..  ungefär 18 mil på 10L det är inte fy skam för en gti med  bsr steg 1 med 193 hk, ska nog lägga i  IC i den med  nästa år.. lutar åt det

Markus1987
1 oktober 2013 · 498 Inlägg

mingan77 skrev:

Markus1987 skrev:
Ja nu är det ju ändå en GTI så inte allt för slö är den tongue Har funtat själv nu på att lämna in bilen för uppgradering, blir nog isåfall RevoTechnik Steg 2 ifrån Stertman...

gör de .. snabbare och mindre bränsle förbrukning..    vi kör 30 min  varje dag ( jobb) och vi tankar i 10L och kommer   nästan 20 mil..  ungefär 18 mil på 10L det är inte fy skam för en gti med  bsr steg 1 med 193 hk, ska nog lägga i  IC i den med  nästa år.. lutar åt det

Blir det FMIC eller bara förbättrad IC på original plats?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang