Framlyktor Nissan Skyline r32, har du sådana?

Kulpahjul
9 oktober 2013 · 205 Inlägg

Fick en väldigt snäll besiktningsman som sket alla 2or utom att ljusbilden går åt felhåll (vänstertrafik).

Finns den någon i närheten av Västmanland som vill låna ut sina på en efterkontroll mot betalning såklart!
Eller finns det någon mer Nissan modell som har likadana lysen som man kan hitta på skroten kanske?

Tacksam för snabba svar!

Mvh

Trying is the first step towards failure
barenhoff TEAM RADIOACTIVE
9 oktober 2013 · 467 Inlägg

finns inget annat som passar, så antingen konverterar du om dem, eller så ger ja dig rådet att gå in på skyline.se å fråga. finns mkt bra folk där

mvh

Janken Driver
9 oktober 2013 · 2 111 Inlägg

Erick har gjort en kanonguide för konvertering av strålkastarna som många, mig inräknat, har använt.

Regga dig på skyline.se och kolla upp denna (Om du inte redan är medlem). : http://www.skyline.se/forum/viewtopic.p … c95cbca04e

Lycka till! smile

/Janken

Edit: Gudien är visserligen för R33 men bör väl med en smula fantasi gå att applicera på R32 också...

Senast redigerat av Janken (9 oktober 2013)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Thullen
10 oktober 2013 · 1 653 Inlägg

R32 är enkel att modda om du har projektorstrålkastarna.

värm dem så du får bort glaset och kommer åt projektorn.
I projektorn sitter en skärm, det är den som gör ljusbilden.
Ta en bit plåt å klipp till så den är spegelvänd och skruva dit istället för originalskärmen.
Klart, tar 1-2 timmar per strålkastare kanske om man har tummen på rätt ställe, så slipper du byta strålkastare nästa år också smile

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
Kulpahjul
10 oktober 2013 · 205 Inlägg

Har försökt regga mig på sidan men blir inte accepterad..

Har bilen på min sida, kika på lyserna, har ju en månad på mig så är väl bara att pröva! big_smile

Trying is the first step towards failure
Janken Driver
10 oktober 2013 · 2 111 Inlägg

BmW_Tokig skrev:
Har försökt regga mig på sidan men blir inte accepterad..

Har bilen på min sida, kika på lyserna, har ju en månad på mig så är väl bara att pröva! big_smile

Ok, skriv till "Skyracer" här på gorg, han som bossar över skyline.se om jag minns rätt!.

Mvh Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang