Mekonomen E-handel

turbokill
15 maj 2014 · 347 Inlägg

sammy91 skrev:

turbokill skrev:

sammy91 skrev:
har ett par saker,
http://www.mekonomen.se/bil/bilvard-och … l-pa7561sv
Produkt bilden är missvisande då den inte är samma som man får i handen.
Uppfattas som 10L ren färg + härdare. Men blir ju utspädd med 5L istället. Så kände mig lite lurad när jag köpte den.

och en sak jag stör mig ang hemsidan , om man klickar backa tillbaka från en vald bil del.
Så hamnar man på förstasidan där man ska skriva in sitt reg nr. När det borde vara reservdels listan som den ska återvända till.

Hej,

Tack för din kommentar!

Den första grejen du tog på angående färgen skall jag föra vidare och se vad jag kan göra åt - återkommer!

Gällande den andra delen du tog upp är jag inte riktigt med på vad du menar. Försvinner regnumret från sidan när du backar?

//Ludvig

okej! nej nummret står kvar men irriterande att man måste trycka "reservdelar" igen efter varje gång man vill kolla på en annan pryl.

Nu förstår jag vad du menar, tyvärr är detta inget jag kan råda över mer än att föra åsikten vidare.

Gällande färgen du nämnde tidigare har vi korrigerat produkttexten lite. Svaret jag fick angående bilden är att vi använder samma som Hagmans själva använder i deras produktkatalog.

//Ludvig

Mercedes W124 300TDT "vroom vroom" (1995)
kam3l
18 mars 2015 · 4 Inlägg

Jag kanske går lite OT. Men jag skickade ett mail till er kundtjänst angående en grej som inte alls var relaterad till e-shoppen, utan det rör er som organisation. Kan du ge mig en fingervisning om det Ludvig?

Seat Leon Sport - Största kärleken i livet
Nissan Cherry på bilden
www.fyrahjul.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang