Angående: Samling och Cruising för att hedra Paul Walker i Nacka idag 1:a December Kl:20:00

AndreAron
1 december 2013 · 222 Inlägg

Paul Walker har lämnat oss. Det minsta vi kan göra är att hedra honom med en cruising. Ta med din japs, jänkare, beemer, lastbil ja vad som helst. Ikväll är vi samma gäng, delar samma förlust. Och ta med ljus och marshler smile

Vi samlas vid en stor parkering vid vattnet för att hålla en tyst minut, sedan cruising in mot stan!!

Adress: Augustendalsvägen 40, 131 52 Nacka
Tid: 20:00

https://www.facebook.com/events/1399773193595940/

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." -Jeremy Clarkson
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 december 2013 · 14 056 Inlägg

AndreAron skrev:
Paul Walker har lämnat oss. Det minsta vi kan göra är att hedra honom med en cruising. Ta med din japs, jänkare, beemer, lastbil ja vad som helst. Ikväll är vi samma gäng, delar samma förlust. Och ta med ljus och marshler smile

Vi samlas vid en stor parkering vid vattnet för att hålla en tyst minut, sedan cruising in mot stan!!

Adress: Augustendalsvägen 40, 131 52 Nacka
Tid: 20:00

https://www.facebook.com/events/1399773193595940/

Kul att du kan säga "samma gäng, delar samma förlust", det var fint sagt. Hoppas ni blir många att hedra Paul Walker, han ser er nog från himlen.

R.I.P Paul!!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Doc_152
1 december 2013 · 111 Inlägg

Blir nog ett stort antal sunkiga vinterbilar med tanke på datumet, men det är ju tanken som räknas.

Jag dyker iaf upp i bruksbilen.

RIP Paul Walker

Jetti
1 december 2013 · 99 Inlägg

Borde vi inte utföra en ny samling i slutet av nästa vecka då många lär ha missat denna träff då den kom med så kort varsel och finns säkert fler där ute som vill hedra paul.

Det är vad jag tror, vad tycker ni andra?

Nissan 200sx s14a "Damson Purple" (1997)
Maickel_88
2 december 2013 · 68 Inlägg

Jetti skrev:
Borde vi inte utföra en ny samling i slutet av nästa vecka då många lär ha missat denna träff då den kom med så kort varsel och finns säkert fler där ute som vill hedra paul.

Det är vad jag tror, vad tycker ni andra?

Håller me !

Blyga killar får inte vackra tjejer !!
Lowpass
2 december 2013 · 1 224 Inlägg

Jetti skrev:
Borde vi inte utföra en ny samling i slutet av nästa vecka då många lär ha missat denna träff då den kom med så kort varsel och finns säkert fler där ute som vill hedra paul.

Det är vad jag tror, vad tycker ni andra?

Tycker jag också!

i-vtec Do you?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang