Borlänge meet 2014

Darkus
5 januari 2014 ·

Deras grej är ju att köra bara på entusiast bilar inom Dalarna tyvärr. Finns ju mycket bilar utifrån landet som borde kunnas visas upp åxå tycker jag men jag är tyvärr inte med och bestämmer där.

Det enda som dom gått ut med än är Hotrod showen är den 3-4 Maj på Romme travbana i Borlänge. Jag spelade in liten film därifrån förra året.  http://www.youtube.com/watch?v=VrP177uwsN0

Lowmotion skrev:

BraBanan skrev:
Skrev på facebook att ja kommer, men jag skriver det här med wink
någon som vet vart jag kan få kontakt med dem som arrangerar på Romme samma helg? hörde att de ville ha lite mer japanska bilar där.

Pma gärna om info om Romme, hela Shotmonkey klanen är bara japs så...
www.facebook.com/shotmonkey

Jaserru Blästermäster
7 januari 2014 · 112 Inlägg

Helt klart intresserad av att komma upp på träffen. Vilken bil det blir vet jag inte . Får jag råd att plocka ut MkIII:an så blir det nog den.  smile

Lowmotion fläskpannkaka
8 januari 2014 · 856 Inlägg

Ska kolla med killarna i sthlm (s) low också.  Trist med Romme att de är så inskränkta :-(

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
Darkus
8 januari 2014 ·

Har du rätt i. Har en del att säga dom 2 gubbarna om dom int håller vad dom lovade i år. mad
Nog om det.
Det vore ju trevligt om dom kunna komma. Jag va på deras utställning i Arlanda stad förra året. Den var ju helt jäddra underbar. Nå bättre tillställning har jag faktist inte varit på. Inte mest bilar kanske men helt klart skön stämning.cool


D

Lowmotion skrev:
Ska kolla med killarna i sthlm (s) low också.  Trist med Romme att de är så inskränkta :-(

Perzzon90
8 januari 2014 · 341 Inlägg

dyker troligen upp med corvetten smile vill isåfall så på avspärrat område smile

Darkus
9 januari 2014 ·

Du ä välkommen. smile Fixat

Perzzon90 skrev:
dyker troligen upp med corvetten smile vill isåfall så på avspärrat område smile

Perzzon90
9 januari 2014 · 341 Inlägg

Darkus skrev:
Du ä välkommen. smile Fixat

Perzzon90 skrev:
dyker troligen upp med corvetten smile vill isåfall så på avspärrat område smile

kommer nog med bmwn också så har gärna en plats åt den med:)

OphanWitehall
16 januari 2014 · 1 335 Inlägg

Jag kommer med en bil och vill stå på "fina" området då jag är på tok för rädd om min bil smile

Edd0z Junior.
16 januari 2014 · 292 Inlägg

Dyker upp med en av cooprarna, tar gärna en plats i det avspärrade området!

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.
Atenza Never drive faster than your angel can fly
16 januari 2014 · 338 Inlägg

Dyker nog troligtvis upp med.

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
_Pingu_
17 januari 2014 · 42 Inlägg

Kommer med s10:an och för lite oväsen, kan kolla om jag får med mig några fler fina pickisar :-)

Chevrolet s10 "Low and loud" (1998)
Darkus
17 januari 2014 ·

Ni är mer än välkomna.

Darkus
29 januari 2014 ·

Jag fick förfrågan om att ordna några euro/japs bilar till Hotrod showen åxå den 3-4 Maj . Satt i möte med dom i Måndags. Kan vara värt att besöka för det kommer vara en händelserik dag där vill jag lova.

simonfalun Mångfifflare
11 februari 2014 · 299 Inlägg

Jag kommer förbi ifall ingenting oförutsett händer, dock är jag kluven på vilket område.
Jag är rädd om min bil men det är knappast någon utställningsgrej, men samtidigt känns det som att folk kommer se det som "fritt fram" att svina på "vanliga ytan"?

Land Rover Discovery I "Grumpy" (1991)
BMW 525iT "E61" (2005)
Darkus
11 februari 2014 ·

Inget svineri på Borlänge träffen för då jävlar ta ja dom i pipskägge å stoppar in dom i min inplastade baklucka å kör ut dom i skogen. roll

Jag är alltid rädd om min bil men aldrig ställt den innanför nå inhängnad. Även fast jag varit på träffar där det varit buskörning och fylla. Man väljer ju själv var man ställer bilen. Jag har klarat mej kanske för jag ställer aldrig min bil mitt i där det är mest folk och bilar. Utan lite på sidan om.

Senast redigerat av Darkus (11 februari 2014)

SweDrixx
12 februari 2014 · 16 Inlägg

Dyker upp om vädret tillåter, ska försöka få med mig lite folk här nerifrån Köpingstrakten med smile

//Andersson
Djo
12 februari 2014 · 10 157 Inlägg

Darkus skrev:
Inget svineri på Borlänge träffen för då jävlar ta ja dom i pipskägge å stoppar in dom i min inplastade baklucka å kör ut dom i skogen. roll

Jag är alltid rädd om min bil men aldrig ställt den innanför nå inhängnad. Även fast jag varit på träffar där det varit buskörning och fylla. Man väljer ju själv var man ställer bilen. Jag har klarat mej kanske för jag ställer aldrig min bil mitt i där det är mest folk och bilar. Utan lite på sidan om.

Hoppas du håller vad du lovar skulle få ett gott skratt då haha lolwink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Darkus
12 februari 2014 ·

Bra hä smile

SweDrixx skrev:
Dyker upp om vädret tillåter, ska försöka få med mig lite folk här nerifrån Köpingstrakten med smile

Darkus
12 februari 2014 ·

Ingen slår mej i storlek så enda tjansen dom har är om dom springer iväg. cool

Djo skrev:

Darkus skrev:
Inget svineri på Borlänge träffen för då jävlar ta ja dom i pipskägge å stoppar in dom i min inplastade baklucka å kör ut dom i skogen. roll

Jag är alltid rädd om min bil men aldrig ställt den innanför nå inhängnad. Även fast jag varit på träffar där det varit buskörning och fylla. Man väljer ju själv var man ställer bilen. Jag har klarat mej kanske för jag ställer aldrig min bil mitt i där det är mest folk och bilar. Utan lite på sidan om.

Hoppas du håller vad du lovar skulle få ett gott skratt då haha lolwink

Djo
12 februari 2014 · 10 157 Inlägg

Haha ser fram imot att se stök folk bli in slängda i en e34 skuff nuja men hoppas på en rolig träff utan stök och bök trots allt big_smile

Darkus skrev:
Ingen slår mej i storlek så enda tjansen dom har är om dom springer iväg. cool

Djo skrev:

Darkus skrev:
Inget svineri på Borlänge träffen för då jävlar ta ja dom i pipskägge å stoppar in dom i min inplastade baklucka å kör ut dom i skogen. roll

Jag är alltid rädd om min bil men aldrig ställt den innanför nå inhängnad. Även fast jag varit på träffar där det varit buskörning och fylla. Man väljer ju själv var man ställer bilen. Jag har klarat mej kanske för jag ställer aldrig min bil mitt i där det är mest folk och bilar. Utan lite på sidan om.

Hoppas du håller vad du lovar skulle få ett gott skratt då haha lolwink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang