Borlänge meet 2014

Putte318
28 februari 2014 · 153 Inlägg

Kommer helt klart! Är så kul att det blir träffar och få träffa mycket trevliga människor smile

Dodge Dart (1963)
Volvo S60 (2002)
Darkus
1 mars 2014 ·

Det är alltid lika roligt. Sen få träffa nya människö med samma intressen å titta på snygga bilar. Därför ja gör det.

Putte318 skrev:
Kommer helt klart! Är så kul att det blir träffar och få träffa mycket trevliga människor smile

Tyfors Svetsare
1 mars 2014 · 1 150 Inlägg

blir de skapligt väer å ja får ihop mantan så kommer vi upp en stund. beror oxå på barnvakt men vi siktar på de :-)

(Bara fantasin sätter gränserna)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
BMW E39 (2003)
Edd0z Junior.
1 mars 2014 · 292 Inlägg

Fårse om den blå Minin hinner bli klar ska byggas om från 13" till 10" fälgar och så ska skärmbreddare på och lite småfix men hinner säkerligen klart är ju 2 månader kvar.

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.
Darkus
15 mars 2014 ·

Int långt kvar nu.

Fear38
21 mars 2014 · 658 Inlägg

Jag kommer nog också om det är hyffsat väder, om det är ok med en gammel Saab i för sig en nyare 900 men ändå  wink

stefanpette
21 mars 2014 · 137 Inlägg

Kanske kan få med mig grabbarna i klubben jag med smile

Darkus
21 mars 2014 ·

Alla är välkomna

aha_100
23 mars 2014 · 535 Inlägg

kikar säkert förbi smile

Darkus
23 mars 2014 ·

Gö det. Alltid trevligt med stiliga Benzar att titta på. smile  Försökt få dit Lars åxå men han ska visst sälja sin svarta.

aha_100 skrev:
kikar säkert förbi smile

Darkus
31 mars 2014 ·

226 st anmälda på facebook. Kan nog stoltsera med att det blir Dalarnas största bilträff efter Classic carweek.

Darkus
15 april 2014 ·

Och nu 325st anmälda som kommer.  Fixat så det finns en kiosk som har extra öppet där åxå i anslutningen till träffen. Så det finns dricka, korv å hamburgare för dom som blir törstiga eller hungriga.

Orange_Dragon
16 april 2014 · 392 Inlägg

Hoppas jag kan komma, dyker upp med ett par bilar och kanske nån motorcykel i så fall.
Hoppas på fint väder då kommer denna träff bli kalas.

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
Darkus
16 april 2014 ·

Ni är välkomna. Jo..det där med vädret spelar in ganska mycket. Och inte kan jag beställa vad det ska vara för väder den dagen heller.
Det är bara hålla tummarna.

Orange_Dragon skrev:
Hoppas jag kan komma, dyker upp med ett par bilar och kanske nån motorcykel i så fall.
Hoppas på fint väder då kommer denna träff bli kalas.

Djo
16 april 2014 · 10 157 Inlägg

Darkus skrev:
Och nu 325st anmälda som kommer.  Fixat så det finns en kiosk som har extra öppet där åxå i anslutningen till träffen. Så det finns dricka, korv å hamburgare för dom som blir törstiga eller hungriga.

Toppen nära till föda och dricka låter riktigt bra det big_smile Kommer bli en rejäl träff det här big_smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Darkus
18 april 2014 ·

Om ni inte läst det på facebook sida så kan ni nu få reda på att det är en fotograf som anmält sitt intresse som kommer få en del av parkeringen där han kommer sätta upp blixtar å kamera.

Så dom som vill ha sin bil på bild för 50 kr kan åka dit å prata med han å ställa dej i kön så får ni 5 bilder på eran bil av ett riktigt proffs.

Senast redigerat av Darkus (18 april 2014)

bmw-328i
20 april 2014 · 66 Inlägg

Ja kommer

BMW 325 cab "cabben" (1995)
BMW Cab "Gumman" (1996)
BMW 325i m-sport "325 cabben" (1994)
Darkus
27 april 2014 ·

The Point on no return. Sista veckan å nu jävlar kör vi så det ryker. Risken är att jag inte hinner skriva nå mer inlägg hännä är ganska stor för jag kommer att ha fullt upp denna vecka med jobb å allt. Så ja säger det bara en sista gång.

1. Vill ni festa å supa..bra, gö det på stan INTE på träffen. Vi vill INTE ha nå folk ragglandes runt bland bilarna.

2. Vill ni å känner oerhörd lust av att börna på träffen...Gör det INTE på parkeringen bland bilar å folk där det finns risk att någon eller någon bil att råka ut för en skada..

3. Tror ni att ni impar på folk genom att köra som galningar på träffen och runt om kring?? Kan jag säga att det gör NI INTE PÅ TRÄFFEN.

Bryt mot någon av dessa 3 regler och jag LOVAR ER att det finns en stor risk att ni vaknar i skogen eller på lasarettet dagen efter även fast du har 10 polare med dej. DET ÄR FAKTA...inge hot.
Ni kommer absolut blir portad från nästa bilträff och andra bilträffar kommer få reda på det. Träffen kommer att video filmas och folk kommer ta kort.

Å FRAM FÖR ALLT..NJUT, KOLLA PÅ SNYGGA BILAR , HA KUL å UMGÅS MED POLARE och skaffa nya polare.

323fSportT "The Stig"
29 april 2014 · 390 Inlägg

Tar med mig GTR:en och kommer upp.Vi är ett gäng från Hedemora som åker 20.00 upp mot Borlänge om nån vill haka på

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...
AdamDahlstrom Fotograf
29 april 2014 · 155 Inlägg

Som jag skrivit på Facebook:

Dagarna börjar närma sig bilträff och för den som läst på Facebook så kommer jag finnas på plats för lite fotning bredvid finbils parkeringen (så länge det inte regnar!) För enkelhetens skull både för er och för mig har jag gjort ett bokningssystem, VET ni att ni vill ha bilen fotad så skulle det vara bra att ni bokar in er redan nu så jag har något hum om hur många som vill ha bilder på sin bil. Ändrar ni er så avboka gärna så snabbt som möjligt så andra får chansen. Är det inte bokat så får det bli som hos frisören (drop in)

*De bilar som står på finbils parkeringen får förtur i bokningen.
*Kravet är en riktigt ren och välputsad bil! 

www.timecenter.com/fotografadamdahlstrom

Gilla gärna min sida på Facebook: https://www.facebook.com/adamdahlstromphotograpy
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang