BoS Träff på Mantorp! Karavan från Skövde!

Ville_93
4 februari 2014 · 57 Inlägg

Jag hänger på smile  540 e34 förhoppningsvis manuell tills dess..

BMW e34 540i "Manuell" (1994)
BMW e34 525 i "Vanos" (1995)
DJLeo
4 februari 2014 · 126 Inlägg

ReRacing skrev:
Jag halar förhoppningsvis på i min e36 cab! Även ifall jag inte kommer hinna fixa med den innan dess sad men IT gymnasiet? Nu är inte min bil speciellt låg men jag har en stark känsla av att jag fastnade där med min golf jag hade! Ganska rejäl kant där upp till parkeringen eller??

Beror på vilken sida man kör upp på! Finns flera ställen att köra in på!smile

Audi - The 4 rings of power!
DJLeo
4 februari 2014 · 126 Inlägg

Ville_93 skrev:
Jag hänger på smile  540 e34 förhoppningsvis manuell tills dess..

Härligt dela med dina vänner också!smile

Audi - The 4 rings of power!
DJLeo
13 februari 2014 · 126 Inlägg

Det närmar sig med stormsteg (väldigt sakta dock)! Men vad gör det? Den som väntar på något gott väntar... alltid? för länge?!

I vilket fall så är det lite dåligt med bilar hittills tycker jag! Hör med alla ni känner som kör BMW! Alla åldrar kan ju vara med på nått sånt här! Finns det ett intresse för bilar så ska man ju givetvis åka med även om det är tidigt?

Audi - The 4 rings of power!
mellepelle
17 februari 2014 · 48 Inlägg

Lägger min röst som Bråten sa, vi mötte upp folk i Jönköping ifjol och det var riktigt mäktigt att åka 2-300st BMW på motorvägen till Mantorp smile

Volvo 940 (1991)
BMW e36 "S62B50 v8" (1992)
Ford Mustang 350GT "Foose" (2005)
DJLeo
18 februari 2014 · 126 Inlägg

mellepelle skrev:
Lägger min röst som Bråten sa, vi mötte upp folk i Jönköping ifjol och det var riktigt mäktigt att åka 2-300st BMW på motorvägen till Mantorp smile

Inget tvång på att åka med i denna karavan, ni som vill åka över Jkpg gör givetvis det, denna karavanen möter upp Örebro och därmed hakar även bilar från Askersund samt Motala på, så kan bli riktigt mkt bilar i denna också, dock inte förrän längre fram! Hoppas det finns fler som väljer att åka den planerade rutten över karlsborg-askersund-motala! Riktigt rolig väg! inte så rak och tråkig som den ner till jkpg!

Audi - The 4 rings of power!
DJLeo
26 mars 2014 · 126 Inlägg

Vi kommer förhoppningsvis kunna sluta upp med ännu fler i Motala! Om vi är där i någorlunda samma tid allihop! Mer info kommer! Snart äre dags!

Audi - The 4 rings of power!
DJLeo
6 april 2014 · 126 Inlägg

TYVÄRR TYVÄRR TYVÄRR, Jag vet inte längre om jag kan ta mig till denna träff då min bil blev demolerad i tisdag av en person som absolut inte bör ha körkort! Så någon får gärna ta över här!

Audi - The 4 rings of power!
BrateN
30 april 2014 · 16 Inlägg

låter inge bra! vad hände? jag å iaf 1-2 bilar till åker iaf via jönköping.. smile

Alpinabiturbo Kulan
5 maj 2014 · 1 435 Inlägg

Vad tidigt ni åker.. åkte nog vid 8 förra året och det var lagom. Åker nog själv wink

BMW 320D Touring "Titansilver" (2008)
BMW 740ia "Aspensilver" (1997)
BMW 523ia "Aspensilver" (1996)
DJLeo
5 maj 2014 · 126 Inlägg

jag kommer som sagt inte medverka i detta! har bytt märke till audi! smile

Audi - The 4 rings of power!
olzzonX
5 maj 2014 · 7 Inlägg

hur många är det som åker från Skövde över Jönköping och ansluter till dom i Jönköping? big_smile

P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
5 maj 2014 · 501 Inlägg

Är det intresse av en som går från skövde till Jönköping? smile kan slänga upp en om ingen hittar någon som redan finns smile

Stil>Funktion
BrateN
7 maj 2014 · 16 Inlägg

vi är iaf 3 bilar borde finnas fler.. :p

olzzonX
7 maj 2014 · 7 Inlägg

jag och en kompis hänger på er som åker över Jönköping, men vart är samlingen och tid när man ska va där?

ekdahl
7 maj 2014 · 34 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290478

Halv 8 i Jpg så de som åker från Skövde bör ju åka en timme innan. Kanske åker med om jag har bilen kvar tills dess.

olzzonX
12 maj 2014 · 7 Inlägg

när åker ni som åker över Jönköping? jag och en kompis hänger gärna på och vart ska ni träffas innan karavanen går?

Senast redigerat av olzzonX (12 maj 2014)

P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
13 maj 2014 · 501 Inlägg

Gör någon en ny tråd? Åker gärna med er över Jönköping och det tror jag många andra vill göra med big_smile

Stil>Funktion
BrateN
14 maj 2014 · 16 Inlägg

Dom som har intresse att åka via Jönköping,  vart bor ni?smile
Kan ju försöka hitta ett ställe som är bra för alla smile

Ska försöka få upp en tråd i em ..smile

Senast redigerat av BrateN (14 maj 2014)

olzzonX
15 maj 2014 · 7 Inlägg

jag bor i Borgunda, mötas vid coop parkeringen i Skövde, går ju komma dit om man har låg bil smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang