Söker hemma lackerare till kjolpaket Saab....

Fear38
21 februari 2014 · 658 Inlägg

Jag söker med ljus o lykta efter nån som e bra och godkänd som lackerare, du får ha det som hobby eller proffs eller hemma i garaget bara det blir godkänt. Ingen utställnings lack direkt  wink  . Behöver få på samma fäg som bilen i övrigt på kjolpaketet runt om. Och till ett bra pris så vore det ännu intressantare liksom....  Hör gärn av er om ni bor i dess närhet av Borlänge eller Dalarna.

Cadillac_The_King
22 februari 2014 ·

Är inte svårt o lacka själv

Fear38
22 februari 2014 · 658 Inlägg

Har tyvärr varken garage eller kompressor, garage har jag men det står 3 bilar i sådant termogarage så där kan man inte göra mycket tyvärr

Cadillac_The_King
22 februari 2014 ·

Fear38 skrev:
Har tyvärr varken garage eller kompressor, garage har jag men det står 3 bilar i sådant termogarage så där kan man inte göra mycket tyvärr

Finns ju färg på spray burk funkar bra det kan du göra i vardags rummet:-)

Fear38
22 februari 2014 · 658 Inlägg

mina kjolpaket med burk? Jag skall ha samma färg som bilen alltså silver metallic blir inte det lätt olika nyanser fläckar väldigt tunn färg det.... och sen klarlack

sweeken
23 februari 2014 · 338 Inlägg

Fear38 skrev:
mina kjolpaket med burk? Jag skall ha samma färg som bilen alltså silver metallic blir inte det lätt olika nyanser fläckar väldigt tunn färg det.... och sen klarlack

Jo du får det nog aldrig lika bra som resten av bilen med burk, men det kan bli ganska bra (åtminståne rätt färg över bilen och iallafall halvblankt)

Men bäst blir det nog med spruta (såklart)


Har själv lackad en halv bil (bakom framdörrarna) med burk och det blev någorlunda (säkert jävligt dåligt i en proffslackares ögon....)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang