Birsta "vår/sommar premiär" träff?

olivwer
27 februari 2014 · 16 Inlägg

Tjena allesammans!
Är det bara jag som tycker de så kallade träffarna ute på mediamarkt har tappat stinget på senare dagar? Tycker de skulle vara rätt trevligt om man kunde va ett gäng o anordna några relativt större träffar några gånger i sommar, t.ex. börja med en premiär träff i slutet av maj och sedan köra en i juni,juli och augusti?
Är det bara jag som tycker det låter schyst?

KRT-BlackPearl
3 mars 2014 · 379 Inlägg

Vad är det för slags träff? Utställning eller bara att träffas och kolla på bilar??

DeMpA9
4 mars 2014 · 69 Inlägg

skulle ju isåfall kört dom i phuset elr någon annanstans så de blir lite variation smile

BMW E39 M5 (1999)
olivwer
4 mars 2014 · 16 Inlägg

KRT-BlackPearl skrev:
Vad är det för slags träff? Utställning eller bara att träffas och kolla på bilar??

Som jag hade tänkt var väl att bara träffas och kolla på bilar, men om det finns någon som skulle vilja försöka få till en utställning med lite olika kategorier så kan man ju försöka få nå sponsorer och sånt. Kan tillägga att jag är relativt ny inom det här så. smile

olivwer
4 mars 2014 · 16 Inlägg

DeMpA9 skrev:
skulle ju isåfall kört dom i phuset elr någon annanstans så de blir lite variation smile

Men platser finns det ju lite olika: Hamnen, ikea parkeringen, phuset i birsta, mediamarkt... och kom på det finns väl en parkering mittemot sporthallen också? smile

JimmyAndersson
5 mars 2014 · 1 679 Inlägg

Jag dyker upp iaf, om det visar sig vara värsta kräkregnet den dagen smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
Sunkz
13 mars 2014 · 53 Inlägg

Skulle vara shysst, bestäm nått datum och lägg upp som evenemang smile

Ställ cykeln i stället istället
Lowmotion fläskpannkaka
14 mars 2014 · 856 Inlägg

Kör på, hemmaplan ju ;-) blir ju ingen Sundsvallsträffen i år så..
Kramfors motorshow 6juni är ju närmast förutom street meet i hamnen den 7 juni då..

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
LillyB
14 mars 2014 · 14 Inlägg

Jag dyker upp! smile Behövs verkligen lite större träffar!

PerArne Mycke vill ha mer...
15 mars 2014 · 611 Inlägg

LillyB skrev:
Jag dyker upp! smile Behövs verkligen lite större träffar!

haha känner igen bilen din, de va dig jag såg i Birsta ikväll då smile

Jo de va ett tag sen de va nån träff på G nu men har jag inget planerat så lär man nog dyka upp.

//Per-Arne
akfoa
20 mars 2014 · 219 Inlägg

låter kanon, men försök hålla hundan epa pöjkarna! helt sjukt hut mycket dom förstör. (vissa av dom)

olivwer
21 mars 2014 · 16 Inlägg

Vilket datum ska man köra på tycker ni? smile

akfoa
21 mars 2014 · 219 Inlägg

olivwer skrev:
Vilket datum ska man köra på tycker ni? smile

en solig och varm sommarkväll (y) styr upp nå ljudtävlingar när ni ändå håller på, cool big_smile

olivwer
21 mars 2014 · 16 Inlägg

Skulle gärna haft med någon som har erfarenhet utav att hålla evenemang, då jag är ensam på att försöka fixa till något.

akfoa
21 mars 2014 · 219 Inlägg

olivwer skrev:
Skulle gärna haft med någon som har erfarenhet utav att hålla evenemang, då jag är ensam på att försöka fixa till något.

det förstår jag, inte hållt i något förut, men kan nog slänga in en hand om det skulle behövas, kan väll knappast skada tror jag xD släng iväg ett pm om det behövs.

nyller BMW 335D E91
31 mars 2014 · 1 399 Inlägg

Kör på! big_smile Bestäm ett datum och skapa en intressant tråd här på garaget och fb så ska du se att folk kommer tongue Hade tänkt att köra på nå liknande i Hudik framöver!

PerArne Mycke vill ha mer...
31 mars 2014 · 611 Inlägg

nyller skrev:
Kör på! big_smile Bestäm ett datum och skapa en intressant tråd här på garaget och fb så ska du se att folk kommer tongue Hade tänkt att köra på nå liknande i Hudik framöver!

Fixar du nåt i Hudik så lär man ju titta dit också, är ju inte direkt långt dit smile

//Per-Arne
nyller BMW 335D E91
31 mars 2014 · 1 399 Inlägg

PerArne skrev:

nyller skrev:
Kör på! big_smile Bestäm ett datum och skapa en intressant tråd här på garaget och fb så ska du se att folk kommer tongue Hade tänkt att köra på nå liknande i Hudik framöver!

Fixar du nåt i Hudik så lär man ju titta dit också, är ju inte direkt långt dit smile

Det är klart big_smile

olivwer
1 april 2014 · 16 Inlägg

Tycker 17/5 låter som ett bra datum, det är en lördag i maj. 1 vecka efter träffen i Umeå!

https://www.facebook.com/events/5233927 … r=upcoming

Senast redigerat av olivwer (1 april 2014)

JimmyAndersson
1 april 2014 · 1 679 Inlägg

Jag lär komma iaf smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang