Stulen Original Vinge (bakspoiler) volvo s60, vinröd metallic. Malmö.

villon
4 april 2014 · 684 Inlägg

Som rubriken lyder så har jag blivit bestulen på min vinge som "suttit" på min bil igårkväll den 3:e april, troligen mellan 1830-2000 tiden.

Vingen blev bortsliten och har därför inga fästen kvar på sig då dom sitter kvar på bilen med limmrester.

Färgen är mörkrödmetallic/vinröd tror det är 454.

Vingen stals på parkeringen kring värnhems området i malmö.

Så ser ni något eller någon annons som verkar misstänksam eller bara helt sonika det jag beskrivit hör gärna av er!

Orkar inte med sånt pack som inte kan låta bli andras prylar.

Och inte för att generalisera men tiden jag gick ut fans det både en bulgar registrerad vit skåpbil med utländska personer i närheten som bedrev annan verksamhet samt en grå saab med 3 "ny svenskar" i på parkeringen vilket även varit återkommande ett par gånger.

Så känner ni igen detta om ni också blivit bestulna eller annat så håll utkik.

Mvh.

Senast redigerat av villon (4 april 2014)

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Tunestream
4 april 2014 · 265 Inlägg

Det var det värsta. Det är alltså inte bara R-vingar som stjäls nu för tiden... Riktigt tråkigt att höra!
Hoppas de skyldiga åker fast!

Westher
8 april 2014 · 139 Inlägg

Tunestream skrev:
Det var det värsta. Det är alltså inte bara R-vingar som stjäls nu för tiden... Riktigt tråkigt att höra!
Hoppas de skyldiga åker fast!

haha nej nej, syrran blev av med sin vinge på en sliten 850 glt. (ej R vinge)

Dom tar det dom kommer över känns det som ibland lol


Tråkigt att du blev av med vingen! Blev själv av med vingen på min s70 för ett par år sedan (bilder finns under profil)

Volvo XC60 D4 AWD "PlastTraktorn" (2013)
villon
8 april 2014 · 684 Inlägg

Ser ungefär likadant ut på min baklucka, var inne och skadebesiktigade innan idag, och han vill lacka om hela bakluckan och vänster bakskärm + ny vinge och rikta en pytteliten buckla sen vingen.

Blev förvånad hur mycket han ville göra, men det är väl för att mjölka försäkringsbolaget så mycket som möjligt känns det som.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
IX ____________________________________
9 april 2014 · 1 340 Inlägg

Skönt att det löser sig på försäkringen smile

Tunestream skrev:
Det var det värsta. Det är alltså inte bara R-vingar som stjäls nu för tiden...

Blev av med en GLT-Vinge till Volvo 740 för något år sedan, brydde mig visserligen varken om bilen eller vingen, men ändå tongue

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
nordicperformance
9 april 2014 · 61 Inlägg

Har rakblad på mina vingar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang