Nick Murray och hans Porsche 991 som har problem

aricharliegold Avstängd
16 april 2014 · 84 Inlägg

Tjena!

Jag tänkte enbart skapa denna tråd för att skapa en diskussion runt hur Porsche har behandlat och i nuläget behandlar Nick Murray.

Han har tagit upp hela berättelsen i sin youtube-video: http://www.youtube.com/watch?v=-eXUnZrykDY

Kortfattat så köpte han en Porsche 991 för något mer än ett år sedan, och enda sedan start så har den varit fullproppad med problem. Allt ifrån att sidospeglarna helt plötsligt vinklat ner sig, till att bilen börjat ryka. Bilens interiör har till och med börjat falla sönder. Bilen har varit inne på service i mer än 60 dagar, och enligt honom har det nästan bara blivit värre. Då Porsche lyckats fixa vissa problem, men samtidigt så har nya skapats. Han har äntligen fått nog och därav velat lämna in bilen och få tillbaks sina pengar då den inte fungerat som den ska.

Kolla gärna på videon, då han förklarar det mycket bättre än vad jag gör.

Ingen bör behandlas som Nick har behandlats av Porsche, speciellt inte när man köpt en sportbil från dem för flera hundratusentalskronor. Jag skapade mest tråden i syfte för att sprida denna oerhört tråkiga historia så Nick får större uppmärksamhet. Vilket som förhoppningsvis kommer resultera i att Porsche skärper sig och börjar behandla honom på ett värdigt sätt.

Vad tycker ni om företag som totalt skiter i sina kunder?

FLindgren
16 april 2014 · 5 089 Inlägg
\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang