Lurad av MBSCA SHOPEN

Flachen
15 maj 2014 · 317 Inlägg

känner mig smått lurad av MBSCA shopen.läst runt lite på andra inlägg på olika forum. Där folk varit missnöjda.igår fick jag paketet och även jag blev missnöjd.

Betalade För 2 AMG pipor men fick bara 1

Mailade direkt igår vid 14tiden, och har ännu inte fått svar


Någon som varit hos dem i åkersberga?

Tog dessutom 1 månad att få delarna ( stod att de ej lagerförde varorna skulle vara hemma på 10-14 dagar..någon som inte stämmer när de tar så lång tid

Mercedes widebody projekt 2014 || sponsor: Special Fälgar
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=285490
Mercedes 500 CL "The Big" (2004)
Slash Saabifierad
15 maj 2014 · 2 026 Inlägg

Har du testat ringa??
Om inte, testa, fråga också varför det tagit så lång tid.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
valle22 Smidd i rostigt stål
15 maj 2014 · 933 Inlägg

Finns tråd om detta, men ett bra råd är att handla/betala med PayPal´med ruskigt bra köpskydd för dig som konsument.

//valle

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***
janli
15 maj 2014 · 91 Inlägg

Varför gör inte folk en sökning av företaget, innan man beställer. Det är bara att knappa in företagsnamnet och läsa vad som står på nätet..

Är huvudet dumt, får plånboken lida..

Pininfarina406
15 maj 2014 · 539 Inlägg

Flachen skrev:
känner mig smått lurad av MBSCA shopen.läst runt lite på andra inlägg på olika forum. Där folk varit missnöjda.igår fick jag paketet och även jag blev missnöjd.

Betalade För 2 AMG pipor men fick bara 1

Mailade direkt igår vid 14tiden, och har ännu inte fått svar


Någon som varit hos dem i åkersberga?

Tog dessutom 1 månad att få delarna ( stod att de ej lagerförde varorna skulle vara hemma på 10-14 dagar..någon som inte stämmer när de tar så lång tid

Jag hade bekymmer med att jag inte fick mina delar alls och inget svar och inga pengar tillbaka. Lögner om att han hade mailat mig och så vidare. Så jag startade en tråd om mina bekymmer på MBSCA-forumet och vips så satt mina pengar på kontot.

Peugeot 406 coupé "Pininfarina" (1998)
Ibanezman Skåning
15 maj 2014 · 739 Inlägg

thilo skrev:

Flachen skrev:
känner mig smått lurad av MBSCA shopen.läst runt lite på andra inlägg på olika forum. Där folk varit missnöjda.igår fick jag paketet och även jag blev missnöjd.

Betalade För 2 AMG pipor men fick bara 1

Mailade direkt igår vid 14tiden, och har ännu inte fått svar


Någon som varit hos dem i åkersberga?

Tog dessutom 1 månad att få delarna ( stod att de ej lagerförde varorna skulle vara hemma på 10-14 dagar..någon som inte stämmer när de tar så lång tid

Jag hade bekymmer med att jag inte fick mina delar alls och inget svar och inga pengar tillbaka. Lögner om att han hade mailat mig och så vidare. Så jag startade en tråd om mina bekymmer på MBSCA-forumet och vips så satt mina pengar på kontot.

Människan är det mest bedrägliga djur utav alla.

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
evangelia
29 september 2014 · 5 Inlägg

beställt varor för över 2månader sedan och fått 2svar efter en månad att en vara inte tillverkas och den andra kommer nästa vecka??? Det va 3veckor sedan och ja han CHRIS tar fortfarande förskott , när jag bad honom sända tillbaka pengarna så har det blivit helt tyst,,,,,,,, Vill varna andra för beställningar av mbsca shopen ”världens största mb butik” (av bluff o lögner) Synd att jag inte såg dessa varningar i detta forum innan beställningen… Ännu en lurad före detta kund på MBSCA alias CHRIS…

evangelia
29 september 2014 · 5 Inlägg

beställt varor för över 2månader sedan och fått 2svar efter en månad att en vara inte tillverkas och den andra kommer nästa vecka??? Det va 3veckor sedan och ja han CHRIS tar fortfarande förskott , när jag bad honom sända tillbaka pengarna så har det blivit helt tyst,,,,,,,, Vill varna andra för beställningar av mbsca shopen ”världens största mb butik” (av bluff o lögner) Synd att jag inte såg dessa varningar i detta forum innan beställningen… Ännu en lurad före detta kund på MBSCA alias CHRIS…

ckmcardesign
29 september 2014 · 424 Inlägg

evangelia skrev:
beställt varor för över 2månader sedan och fått 2svar efter en månad att en vara inte tillverkas och den andra kommer nästa vecka??? Det va 3veckor sedan och ja han CHRIS tar fortfarande förskott , när jag bad honom sända tillbaka pengarna så har det blivit helt tyst,,,,,,,, Vill varna andra för beställningar av mbsca shopen ”världens största mb butik” (av bluff o lögner) Synd att jag inte såg dessa varningar i detta forum innan beställningen… Ännu en lurad före detta kund på MBSCA alias CHRIS…

Jag har svarat i en av dina 3 trådsvar om denna order...

Chris
MBSCA Shopen & CKM Car Design
www.mbsca.com
Mercedes ML 350 CKM Edition "ML 35 CKM" (2013)
Mercedes S63 AMG "S63 project" (2015)
torpis Forummoderator
29 september 2014 · 10 572 Inlägg

Denna typ av trådar kör vi inte på Garaget, det vet alla ni som varit med ett tag.

Får man problem löser man det mellan parterna, har man inte ringt och talat med personen i fråga så vet men heller inte om informationen nått fram. Ringa är kraftfullt och inte ett dugg farligt.

Låser här och hoppas ni hittar en bra lösning. Samtidigt poängterar jag att det inte är okej att skapa användare bara för att föra ut denna information, den är inte av allmänt intresse eftersom vi INTE HAR HELA HISTORIAN.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang