Lekstuga AB GOES Bmw M3 kompressor

M3 med Esstuning kompressor kit VT-625. Roliga videos, gummirök och snabba strip tider
  • 218 Följare
  • 214 514 Visningar
  • Uppdaterades senast 8 december 2015
Buuhuu
30 juni 2014 · 857 Inlägg

Antinoxious skrev:
En prem är ju givet! Ska bli riktigt kul å spännande att följa detta smile Kör hårt!

kul ! Det vet du! smile

Dream big, set goals, take action!
LinusHansen
30 juni 2014 · 230 Inlägg

Grymt!! Följer såklart, men ska du ha kvar huven sådär svart??

Honda Del Sol EH6 projekt
"Kristinehamn sedan 1996"
Volvo V40 "Classic" (2004)
Buuhuu
30 juni 2014 · 857 Inlägg

LinusHansen skrev:
Grymt!! Följer såklart, men ska du ha kvar huven sådär svart??

härligt! Ja jag vet inte, ser ut som skit på många bilder men i verkligheten ser det riktigt bra ut! Sa de att direkt när jag får bilen åker skiten bort! men sen när jag såg de så blev de mjaaa eller jaaa.. smile får se!

Dream big, set goals, take action!
keks
30 juni 2014 · 78 Inlägg

Fläskig är ju bara förnamnet, fy fan vad de blir åka av sen! big_smile

Buuhuu
1 juli 2014 · 857 Inlägg

keks skrev:
Fläskig är ju bara förnamnet, fy fan vad de blir åka av sen! big_smile

Hehe!
Det blir det verkligen!smile

_____________________

Imorrn innan kompressorn åker på kommer det ske en smärre service.
Olja: bakaxel, växellåda, motor.
Bromsbelägg: fram och bak.

Gött! smile

Dream big, set goals, take action!
AK-TUNING Four rings to rule them all
1 juli 2014 · 227 Inlägg

Buuhuu skrev:

keks skrev:
Fläskig är ju bara förnamnet, fy fan vad de blir åka av sen! big_smile

Hehe!
Det blir det verkligen!smile

_____________________

Imorrn innan kompressorn åker på kommer det ske en smärre service.
Olja: bakaxel, växellåda, motor.
Bromsbelägg: fram och bak.

Gött! smile

Rullar på bra!

Buuhuu
1 juli 2014 · 857 Inlägg

Yeah!smile

På plats snart har jag kittet i min famn! Bilder kommer ikväll! big_smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
1 juli 2014 · 857 Inlägg

Nu ligger kittet bak i skuffen! Fint som fään! Kanske blir å stoppa i det nu direkt haha! Kliar i fingrarna!!

Dream big, set goals, take action!
Andreas_Performance
1 juli 2014 · 418 Inlägg

Haha awesome! Väntar på bilder! smile

Skoda Octavia RS "Flickvännens Turbo Brukis" (2003)
Antinoxious - Always Faithful
1 juli 2014 · 507 Inlägg

För övrigt så tycker jag du ska behålla det svarta på huven! Tyckte det gjorde sig bra med svart huv och svarta fälgar på en vit bil smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Buuhuu
1 juli 2014 · 857 Inlägg

Andreas_Performance skrev:
Haha awesome! Väntar på bilder! smile

Antinoxious skrev:
För övrigt så tycker jag du ska behålla det svarta på huven! Tyckte det gjorde sig bra med svart huv och svarta fälgar på en vit bil smile

Ah är nice, ser bättre ut live ! smile Kompressorn är hemma!! Bilder på den och montering kommer imorgon!! sen även en film om de är torrt ute, håll tummarna!! smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
2 juli 2014 · 857 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-77e5fa7f53aaca734c998caf1fec5196.jpg
dagen D, Blitz Krieg kalla de vad ni vill men idag åker denna skönhet ner ! big_smile

Stanna till på feltema igår på vägen hem, gul framlykts film, vad tror ni?! Kan kanske bli coolt!
Köpte även toning till framrutorna, kung! Känns dock sådär med toning därifrån men vafan, gör ju inte ont om farbror blå ber en avlägsna dom iaf lol

Dream big, set goals, take action!
JKDesign
2 juli 2014 · 4 442 Inlägg

Buuhuu skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-77e5fa7f53aaca734c998caf1fec5196.jpg
dagen D, Blitz Krieg kalla de vad ni vill men idag åker denna skönhet ner ! big_smile

Stanna till på feltema igår på vägen hem, gul framlykts film, vad tror ni?! Kan kanske bli coolt!
Köpte även toning till framrutorna, kung! Känns dock sådär med toning därifrån men vafan, gör ju inte ont om farbror blå ber en avlägsna dom iaf lol

Sjukt grymt, är det bara plug n play på kompressor satsen?

Skulle nog hellre sett röktoningen på fram och bak, men alltid kul att testa nytt wink

Toningen ifrån biltema repar väldigt lätt så se till att ha något mjukt att trycka ut bubblorna med.
Sjukt störande att ha repig film, specielt på framrutorna.

Senast redigerat av JKDesign (2 juli 2014)

Saab 9-5 AERO SS "Luckapålut" (2004)
Saab Ng9-5 Aero Turbo6 XWD HIRSCH "Fullutrustad" (2011)
Saab 9-5 NG AERO TTID4 2011 "Luckapålut" (2011)
Buuhuu
2 juli 2014 · 857 Inlägg

JKDesign skrev:

Buuhuu skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-77e5fa7f53aaca734c998caf1fec5196.jpg
dagen D, Blitz Krieg kalla de vad ni vill men idag åker denna skönhet ner ! big_smile

Stanna till på feltema igår på vägen hem, gul framlykts film, vad tror ni?! Kan kanske bli coolt!
Köpte även toning till framrutorna, kung! Känns dock sådär med toning därifrån men vafan, gör ju inte ont om farbror blå ber en avlägsna dom iaf lol

Sjukt grymt, är det bara plug n play på kompressor satsen?

Skulle nog hellre sett röktoningen på fram och bak, men alltid kul att testa nytt wink

Toningen ifrån biltema repar väldigt lätt så se till att ha något mjukt att trycka ut bubblorna med.
Sjukt störande att ha repig film, specielt på framrutorna.

Jajemen bara skruva dit:)
Mhm jag hade hellre haft de men va slut.. Har till baklysena. Testar gul fram nu få se, blir de skit tar jag bara bort de:) kan bli nice med vit/svart bil å gula har jag fått för mig.

Ah jag vet, har nog haft över 60 bilar genom åren som man tonat vissa av:p helst riktig toning men framrutorna är ju lite kinkigt, vissa uniform klädda människor brukar inte gilla det haha:))

Dream big, set goals, take action!
JKDesign
2 juli 2014 · 4 442 Inlägg

Buuhuu skrev:

JKDesign skrev:

Buuhuu skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-77e5fa7f53aaca734c998caf1fec5196.jpg
dagen D, Blitz Krieg kalla de vad ni vill men idag åker denna skönhet ner ! big_smile

Stanna till på feltema igår på vägen hem, gul framlykts film, vad tror ni?! Kan kanske bli coolt!
Köpte även toning till framrutorna, kung! Känns dock sådär med toning därifrån men vafan, gör ju inte ont om farbror blå ber en avlägsna dom iaf lol

Sjukt grymt, är det bara plug n play på kompressor satsen?

Skulle nog hellre sett röktoningen på fram och bak, men alltid kul att testa nytt wink

Toningen ifrån biltema repar väldigt lätt så se till att ha något mjukt att trycka ut bubblorna med.
Sjukt störande att ha repig film, specielt på framrutorna.

Jajemen bara skruva dit:)
Mhm jag hade hellre haft de men va slut.. Har till baklysena. Testar gul fram nu få se, blir de skit tar jag bara bort de:) kan bli nice med vit/svart bil å gula har jag fått för mig.

Ah jag vet, har nog haft över 60 bilar genom åren som man tonat vissa av:p helst riktig toning men framrutorna är ju lite kinkigt, vissa uniform klädda människor brukar inte gilla det haha:))

Haha så sant!

Blir ballt med kompressor i vilket fall som helst smile smile smile

Saab 9-5 AERO SS "Luckapålut" (2004)
Saab 9-5 NG AERO TTID4 2011 "Luckapålut" (2011)
Saab Ng9-5 Aero Turbo6 XWD HIRSCH "Fullutrustad" (2011)
Buuhuu
2 juli 2014 · 857 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-73dde1979cb052c3f92250e43d193ce9.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-2f9b037c8ebac4cefc65446ca9b78202.jpg

Fick ett härligt paket utav Daniel Bertell idag! Högkvalites oljor som är riktig mumma för bilen! smile
Sen kan man ju inte annat än att bli helt överlycklig när man ser godiset som ligger på golvet big_smile Dock blev monteringen lite uppskjutet, Men det kommer inom kort. Var så säkra! wink smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
2 juli 2014 · 857 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-d607564e1ffcb2f9421bd6daf060a681.jpg

Klart mycket roligare med Led!

Dream big, set goals, take action!
quattro74
2 juli 2014 · 58 Inlägg

Fan va nice det kommer bli!!

Volvo Xc60 R- design "ekan" (2011)
Buuhuu
2 juli 2014 · 857 Inlägg

quattro74 skrev:
Fan va nice det kommer bli!!

Det hoppas jag! big_smile

Dream big, set goals, take action!
Kollan
2 juli 2014 · 618 Inlägg

Du är ju störtskön haha! Lycka till smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang