Hej alla på denna Bästa Sida

X40Freddan
5 augusti 2014 · 41 Inlägg

De Lagliga Racet som Skulle Köras nu på Lördag är inställt :-(

Hejsan alla glada gasglada killar å tjejer!
Jag kommer nu med lite information om lördagens race. Det är som så att tack vare denna stora katastrof brand som härjar just nu så måste vi tyvärr ställa in lördagens race då vi ej har tillgång till någon brandförsvar under tävlingen. Vi kommer däremot sikta på att köra den 6/9 i stället och hoppas att vi får bra väder och att branden har blivit släkt!
Så jag upprepar att racet som skulle vara nu på lördag den 9/8 är alltså inställt och vi satsar på att köra på reservdatumet 6/9 i stället. Vi hoppas att alla har förståelse för detta och att ni vill komma den 6/9 ( om vi kan köra då ) i stället och visa upp era bilar !
Vi på Arosstreet tackar på förhand för förståelsen och vi välkommnar alla till nästa race som förhoppningsvis blir då lördagen 6/9 . Glöm inte och gå in på www.arosstreet.se och föranmäl er till den 6/9 då det är samma regler som alltid .
Vi på Arosstreet skänker även en tanke till alla otroligt duktiga brandmän/brandtjejer och otaliga frivilliga som är ute där och kämpar mot denna hemska brand. Vi skänker även en tanke till alla er som blivit drabbade av både eld å röken på nått sätt! En speciell tanke går dock till dom drabbade familjer å vänner till dom som blivit skadade av elden och till familj och vänner till personen som tyvärr lämnade detta liv tack vare branden . Må han få vila i frid!

Ni alla får ha lite tåla mod om jag skulle skriva konstigt eller annat för de kan bero på att jag har dyslexi så ni vett om de :-)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang