Jag retuscherar era bilbilder!

Brotha11
7 september 2014 · 21 Inlägg

Hallå alla!

Tänkte att jag skulle starta en rolig tråd här på forumet. Vi är ju en hel del som gillar att ta kort på våra bilar o så
(Säger grabben som ägt en bil i en vecka, höhö) men ibland blir det inte perfekt, eller så är man ute efter något speciellt.

Well, jag tänkte att det kunde vara kul om de medlemmar som vill kan lägga upp bilder på sina bilar här, så kan jag fixa till dom efter era önskemål, kanske ta bort något som stör en annars så perfekt bild, eller kanske pröva och lägga till ett bodykit på er bild så att ni kan se hur den skulle se ut med kittet t.ex eller bara piffa till en bild på ett sätt eller annat. Möjligheterna är ganska stora, och nästan allt går att göra - och det vore kul att se vad folk får för idéer.

Tanken är att detta ska vara en kul grej jag sitter lite med då och då på fritiden, så det kan ta lite tid om det är flera projekt på g, men det är nog värt väntan. Det enda jag egentligen begär som kompensation är att man kanske sprider ordet vidare (Jag jobbar även som frilans) eller kanske skänker en slant om man känner att någon bild blev riktigt, riktigt snygg.

Det är bara o sätta igång! Nedan ser ni ett exempel som jag lite snabbt gjort på min Merca W203.

http://i.imgur.com/lZmBViD.jpg

JimmyAndersson
8 september 2014 · 1 679 Inlägg

Bra ide men en sånhär tråd finns tyvärr redan hmm
Den heter " Gör om min bil - Tråden " smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
Brotha11
8 september 2014 · 21 Inlägg

JimmyAndersson skrev:
Bra ide men en sånhär tråd finns tyvärr redan hmm
Den heter " Gör om min bil - Tråden " smile

Oh no! My mistake, jag som var lite för snabb med att kolla upp innan!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang