Audi A4 1.8TQ B5 -=|Army Stance|=-

Målet är lågt och brett med militärtema
  • 118 Följare
  • 206 776 Visningar
  • Projektet avslutat 9 juni 2015
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
20 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Klipp på mini dash som är till för att sitta vid vindrutan, blev fan enormt bländad i klippet, åker ut senare när det är mörkt och sätter fast den i vindrutan och ser hur skenet blir. Men här är ett smakprov. Ursäktar bildkvalitén. Och varnar för folk som har epilepsi
https://www.youtube.com/watch?v=i9em2oJ … e=youtu.be

Även litet klipp på hur strobbarna ser ut, en snabb titt, orkade inte göra nå avancerat. Dom blixtrar otroligt snabbt, så kameran hinner inte riktigt med att fånga upp det. Blir mkt bättre om man ser det irl och det är ordentligt inkopplat.
https://www.youtube.com/watch?v=3OPLz11 … e=youtu.be

Håll till godo tills senare när nästa klipp kommer smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
bbellman Retarded or just Overjoyed
20 januari 2015 · 353 Inlägg

Tyckte mini dashen var riktigt grym, skulle va kul å ha en sån i framrutan!

Skoda Superb "Laurin Klement" (2018)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
20 januari 2015 · 3 519 Inlägg

bbellman skrev:
Tyckte mini dashen var riktigt grym, skulle va kul å ha en sån i framrutan!

Yeah, när innan jag började filma så fick jag all ljus in i ögon, och det var ju ett tag sedan, jag ser suddigt än, haha.
Men funderar nästan på att fråga om jag kan beställa en till med samma spons, och ha dubbla i bakrutan eller nå. Om det är nån jävel som ligger och trycker bakom arslet på en, en sen kväll eller när som, så är det bara att koppla in, eller om nån ligger med helljuset på tongue haha. Så kan man blända tillbaka lite snabbt. Näää, men ideérna finns det gott om smile

In på Crazyride och handla smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
20 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Oså tar vi sista klippet nu då.
Det blev ju mörkt ute så jag var tvungen att testa, lyser sjukt starkt!

Testade med dom 3 olika blink som finns, men la bara upp ett klipp. Orkar inte böka en massa tongue

Varnar folk med epilepsi
https://www.youtube.com/watch?v=vcAhLXx … e=youtu.be

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Robban_9000
20 januari 2015 · 104 Inlägg

Kommer nog bli riktigt nice när det är färdigmonterat! smile

Audi A4 b7 (2007)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
20 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Robban_9000 skrev:
Kommer nog bli riktigt nice när det är färdigmonterat! smile

Dett ror jag, fast nu ingen annan tror det, haha

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
bbellman Retarded or just Overjoyed
20 januari 2015 · 353 Inlägg

Mumma, nej det får nog bli en beställning på en sådan där! sjukt snyggt med positionsljusen också, längtar tills jag får i mina på boran smile

Skoda Superb "Laurin Klement" (2018)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
20 januari 2015 · 3 519 Inlägg

bbellman skrev:
Mumma, nej det får nog bli en beställning på en sådan där! sjukt snyggt med positionsljusen också, längtar tills jag får i mina på boran smile

Såg nu i videon att när man filmar med mobil och lägger upp på tuben så blir ju kvalitén rätt kass, och då försämras det verkligen att kameran ska hinna med alla ljus/sken/blixtrar som egentligen är. Det blinkar fort, och det syns knappt på håll när man kollar på detta klipp. Däremot om man kollar på det riktiga klippet på mobilen så syns det mkt mkt bättre.

Positionsljusen gör sitt big_smile
Måste dock koppla ur dem inför bes hmm

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
25 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Så typiskt, när man fått ihop buffert till däck så måste jag nu lämna iväg bilen till verkstad. Ett hjullager bak lär bytas. Det har låtit sen jag köpte bilen i oktober eller när det det nu var tongue
Men då trodde jag först det  var däcken som lät, eftersom det är åretruntdäck, men nu låter det mkt kraftigare, samt riktigt mkt när man svänger höger. Det är alltså hullagret vänsterbak.

Har fått två olika priser på två olika verkstäder, så ska kolla vidare imorrn och hoppas jag kan få det fixat snart. Helst denna vecka..

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Edvin_Elm
25 januari 2015 · 171 Inlägg

user_name skrev:
Så typiskt, när man fått ihop buffert till däck så måste jag nu lämna iväg bilen till verkstad. Ett hjullager bak lär bytas. Det har låtit sen jag köpte bilen i oktober eller när det det nu var tongue
Men då trodde jag först det  var däcken som lät, eftersom det är åretruntdäck, men nu låter det mkt kraftigare, samt riktigt mkt när man svänger höger. Det är alltså hullagret vänsterbak.

Har fått två olika priser på två olika verkstäder, så ska kolla vidare imorrn och hoppas jag kan få det fixat snart. Helst denna vecka..

Kolla med nån skola vad de tar smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290479 Bubblan som blir både äldre och lägre!gå in o kika på projektet! :)
Volkswagen Golf "Gusten" (1990)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
25 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Edvin_Elm skrev:

user_name skrev:
Så typiskt, när man fått ihop buffert till däck så måste jag nu lämna iväg bilen till verkstad. Ett hjullager bak lär bytas. Det har låtit sen jag köpte bilen i oktober eller när det det nu var tongue
Men då trodde jag först det  var däcken som lät, eftersom det är åretruntdäck, men nu låter det mkt kraftigare, samt riktigt mkt när man svänger höger. Det är alltså hullagret vänsterbak.

Har fått två olika priser på två olika verkstäder, så ska kolla vidare imorrn och hoppas jag kan få det fixat snart. Helst denna vecka..

Kolla med nån skola vad de tar smile

Jag har ju fått ett rätt bra prisförslag. Dom flesta av mina vänner tycker det var billigt. Så jag vill nog hellre lämna in så ingen klåpare kommer och ska leka doktor wink Inget illa menat till någon nu

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Edvin_Elm
25 januari 2015 · 171 Inlägg

user_name skrev:

Edvin_Elm skrev:

user_name skrev:
Så typiskt, när man fått ihop buffert till däck så måste jag nu lämna iväg bilen till verkstad. Ett hjullager bak lär bytas. Det har låtit sen jag köpte bilen i oktober eller när det det nu var tongue
Men då trodde jag först det  var däcken som lät, eftersom det är åretruntdäck, men nu låter det mkt kraftigare, samt riktigt mkt när man svänger höger. Det är alltså hullagret vänsterbak.

Har fått två olika priser på två olika verkstäder, så ska kolla vidare imorrn och hoppas jag kan få det fixat snart. Helst denna vecka..

Kolla med nån skola vad de tar smile

Jag har ju fått ett rätt bra prisförslag. Dom flesta av mina vänner tycker det var billigt. Så jag vill nog hellre lämna in så ingen klåpare kommer och ska leka doktor wink Inget illa menat till någon nu

Hehe får man fråga vad de tar för o byta hjullager?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290479 Bubblan som blir både äldre och lägre!gå in o kika på projektet! :)
Volkswagen Golf "Gusten" (1990)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
25 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Edvin_Elm skrev:

user_name skrev:

Edvin_Elm skrev:

Kolla med nån skola vad de tar smile

Jag har ju fått ett rätt bra prisförslag. Dom flesta av mina vänner tycker det var billigt. Så jag vill nog hellre lämna in så ingen klåpare kommer och ska leka doktor wink Inget illa menat till någon nu

Hehe får man fråga vad de tar för o byta hjullager?

Autoexperten tar 2300kr, är ju inte bara att byta. Sitter ju rätt fuckat till + att det måste pressas
En annan verkstad tar 2100kr, men ligger längre bort. Ska ringa två till på nära håll imorgon och se om jag kommer undan lindrigare

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
26 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Ringt till 3st verkstäder idag, men alla var dyrare än Autoexperten. Så den lämnas in nästa tisdag så lagret blir bytt. Känner jag mig säkrare på vägen också, skulle tro att det inte blir nån höjdare om lagret skulle skära vid körning.

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
J3n5
26 januari 2015 · 792 Inlägg

user_name skrev:
Ringt till 3st verkstäder idag, men alla var dyrare än Autoexperten. Så den lämnas in nästa tisdag så lagret blir bytt. Känner jag mig säkrare på vägen också, skulle tro att det inte blir nån höjdare om lagret skulle skära vid körning.

Hände mig att ett lager skar påväg hem efter ett bilköp. I 110 så small det, gick ut hissade upp bilen och då trillade hjulet lös av sig själv tongue

Mazda Miata "Turbo" (1991)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
27 januari 2015 · 3 519 Inlägg

J3n5 skrev:

user_name skrev:
Ringt till 3st verkstäder idag, men alla var dyrare än Autoexperten. Så den lämnas in nästa tisdag så lagret blir bytt. Känner jag mig säkrare på vägen också, skulle tro att det inte blir nån höjdare om lagret skulle skära vid körning.

Hände mig att ett lager skar påväg hem efter ett bilköp. I 110 så small det, gick ut hissade upp bilen och då trillade hjulet lös av sig själv tongue

Fyfan, vill inte vara med om det. Dessutom när jag har en Quattro. Då lär ju hela skiten gå åt helvete, Sen är det skroten som gäller.

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
29 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Har nu beställt hem lite varor från Röda Stjärnan (min ena spons) Gasmask, bensindunk, hjälm och lite annat får vänta tills i vår. Men mycket annat kommer hem så jag har det hemma. Blev mycket mera grejer än jag tänkt från början, men fanns mycket bra att ha saker, haha.

Drog på mig i samma veva ett 2pers tält i militärmönster, sjukvårdskit, tändstickor som tål vatten, fällkniv, vattenflaska, 2st väskor, handduk, avspärrningsband (gult med texten "safety zone" i svart), sovsäck, 5st enerigidryck, eldstål, militärnät, nyckelring med patron, en grön spray burk och våtservetter.. Hmm, jag tror det var dom grejerna. Kanske missat något, men bild på allt kommer när jag fått hem det smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
29 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Vad tror ni om dessa grejer jag plockat ihop.
Gasmasken ser mera realistisk ut än den förra som valdes ut. Har pratat med Röda Stjärnan och fått fram att det är likadan hjälm och mask som syns på bilden nere i vänstra hörnet. Huvudbonaden är något jag själv tog på frihand. Finns många olika. men det är ju inget jag kommer ha på mig för jämnan, så det kvittar ju hur den ser ut tongue Kan däremot vara grymt att ha alla grejer vid tex foto sessions eller dylikt. + att jag ska försöka hitta nå passande skyddsväst i svart och andra grejer som kan passa ihop

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-e72e44d74079c7fda725dc561e2d6a7c.jpg

Åsikter?

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Jewnaz
29 januari 2015 · 65 Inlägg

Schyssta masker smile Känns dock lite som maskerad nu, men blir nog gött när man ser helheten ihop med bilens tema wink

#Noh8

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
29 januari 2015 · 3 519 Inlägg

Jewnaz skrev:
Schyssta masker smile Känns dock lite som maskerad nu, men blir nog gött när man ser helheten ihop med bilens tema wink

#Noh8

Haha, mja. Men jag går ju som sagt fullt ut med temat, och det är ju grymmare när bilen är "klar" för säsongen, när grejerna ligger framme. Eller när man blir fotad av lite fotografer. Eller tex att man lämnar en gasmask framme på instrumentpanelen eller synligt i bilen cool

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang