Söker lackerare i Skåne

DrDodge
6 november 2014 · 2 Inlägg

Hej!
Jag är på jakt efter någon professionell lackerare, eller hobbylackerare med goda skills, som kan tänka sig att ta sig an en lackering utifrån följande förutsättningar:

Bil: BMW Z3 Coupe

Arbete: Förarbete samt lack av ”synlig plåt” (dvs ej nödvändigt att riva precis hela bilen)

Behov av fix innan lack: Bakre kofångare intryckt 10 mm på ena sidan, mindre avgränsad ytrost på två ställen vid skärmar.

Önskat slutresultat: Snyggt utan apelsinskal och rinn, men inga krav på utställningsskick

Tidsperspektiv: Det finns möjlighet att arbeta med projektet under lite längre tid.

Ekonomi: Jag vet att regeln är att man får vad man betalar för. Det tycks dock ändå finnas lackerare där ute som inte är så dyra och levererar ett tillfredsställande resultat. Som sagt, utställningsfinish ej nödvändigt, men det ska vara snyggt gjort. Öppen för fördelaktiga transaktionstekniska lösningar när det gäller ersättning.

Plats: Någonstans i Skåne, gärna runt Lund eller Malmö

Någon som själv skulle kunna tänka sig ett kul projekt (planen är att lacka i för modellen ovanlig färg, inte grått eller svart), eller kan rekommendera någon som skulle kunna ta sig an uppgiften utifrån förutsättningarna ovan?

Keller Hamster
6 november 2014 · 817 Inlägg

Hej,

Ta kontakt med Fredrik på Paint It AB. 0760663636

Senast redigerat av Keller (6 november 2014)

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
DrDodge
7 november 2014 · 2 Inlägg

Tack! Jag kontaktar Fredrik

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang