Hjälp med dekaler.

ConnysSvetsOTaxi
11 december 2014 · 196 Inlägg

Hejsan!

Jag undrar om någon vet vart man kan få tag på Prestandabelysning.se dekaler? Har försökt att kontakta dom själv utan framgång. Önskvärd storlek är så att jag kan ha den som framrutestreamer.

Tack på förhand för hjälp och tips!

Mack Forum- och sitemoderator
11 december 2014 · 26 134 Inlägg

Provat att ringa dom..?

Annars får du väl be dekaltrim att tillverka dom men..Prestandabelysning torde ju vara glada att få skicka dig dom gratis i och med reklamen..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
zleepy Trucker
12 december 2014 · 1 391 Inlägg

Ja, det borde väl vara företaget i fråga som har dekaler för sig själv så säga, frågan är väl mest varför du skulle vilja ha det, finns väl roligare saker att ha i framrutan smile

Varför skulle man vilja göra reklam för ett företag man inte ens kan få tag på?

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
ConnysSvetsOTaxi
12 december 2014 · 196 Inlägg

Mack skrev:
Provat att ringa dom..?

Annars får du väl be dekaltrim att tillverka dom men..Prestandabelysning torde ju vara glada att få skicka dig dom gratis i och med reklamen..

zleepy skrev:
Ja, det borde väl vara företaget i fråga som har dekaler för sig själv så säga, frågan är väl mest varför du skulle vilja ha det, finns väl roligare saker att ha i framrutan smile

Varför skulle man vilja göra reklam för ett företag man inte ens kan få tag på?

Ska ta och göra det eftersom jag konstigt nog inte fått något svar via mail. Trodde precis som du att dom skulle vara mer än nöjda att få göra lite gratis reklam.

Har köpt en del grejer av dom samt att jag har en liten belysnings fetisch så skulle vara mer än nöjd med att ha deras namn på bilen.

zleepy Trucker
12 december 2014 · 1 391 Inlägg

ConnysSvetsOTaxi skrev:
Har köpt en del grejer av dom samt att jag har en liten belysnings fetisch så skulle vara mer än nöjd med att ha deras namn på bilen.

Det är samma här, men skulle aldrig frivilligt göra reklam för ett företag om dom inte gett mig prylar gratis, känns onödigt och så snyggt är det inte med företagsnamn på en bil.. (i mitt tycke)

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
ConnysSvetsOTaxi
14 december 2014 · 196 Inlägg

zleepy skrev:

ConnysSvetsOTaxi skrev:
Har köpt en del grejer av dom samt att jag har en liten belysnings fetisch så skulle vara mer än nöjd med att ha deras namn på bilen.

Det är samma här, men skulle aldrig frivilligt göra reklam för ett företag om dom inte gett mig prylar gratis, känns onödigt och så snyggt är det inte med företagsnamn på en bil.. (i mitt tycke)

Gratis prylar vore ju inte fel men det tror ja inte något företag är villiga att lägga på min bil direkt. Och som sagt dekaler eller ej är ju en smaksak!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang