Inredning från volvo s60 05 till s60 02?

Zzoink
12 december 2014 · 1 229 Inlägg

tjena! Har köpt en s60 årsmodell 2002 och undrar då och säten och dörrsidor passar från 2005 årsmodell? smile

Mange_GVe
12 december 2014 · 338 Inlägg

Jajemen de passar rakt av.

Volvo XC90 D5 Inscription "Rugged Luxery" (2016)
Zzoink
12 december 2014 · 1 229 Inlägg

Mange_GVe skrev:
Jajemen de passar rakt av.

Perfekt! Tack för snabbt svar smile

Zzoink
13 december 2014 · 1 229 Inlägg

Säljaren pratade nåt om att dom gjorde om elen till 2005?  Kan det vara nåt som ställer till det för mig? smile

Zzoink
11 februari 2015 · 1 229 Inlägg

kan berätta hur det gick om nu nån googlar och får upp den här tråden! svaret ovan stämmer inte i verkligheten wink

dörrsidorna passar precis som den äldre dörrsidan men själva elboxen som har hand om elhissar osv måste bytas till den som satt på gamla dörrsidan för annars funkar ingenting.

stolarna har en annan kontakt på dom nyare, tur att dom som tagit ur stolarna hade klippt kablarna i golvet så jag fick med båda delarna av kontakten, gjorde helt enkelt så att jag stifta ur dom gamla kontakterna och satte dit kablarna i den nya kontakten.

sen skulle stolen skruvas dit och jag upptäcker att det blir lite fel hålbild på stolarna! får slipa upp ena hålet i stolen så det är ovalt och går att justera lite, på den andra sidan fick jag borra ett nytt hål i bilens balk preis bredvid det gamla och gänga. har man utfört alla dessa operationer så passar allt och funkar som det ska! är bara stolsvärmen som jag inte får att funka men kan vara felkopplat!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang