Nya Skyltarna

M-FEST
27 december 2014 · 35 Inlägg

MikeBike skrev:
Jag kommer köpa nya plåtar till min Lotus, och då blir det kapa bort EU biten och sen sätter jag dom i den gamla sortens hållare. Inte bara för att de är fula och osymetriska, utan även för att jag inte gillar EU.
Hållare till de gamla skyltarna finns att köpa här: http://lika.se/shop/typ.php

Om det skulle vara så att polisen eller sbp skulle klaga då får man väl ha det gamla kvar för i bagagen lr nåt. Dom tar ju inte mycket plats.

Det kan ju inte vara värre en det slitna och dåliga skyltar man ser rätt ofta. Även de som satt diverse klistermärken på mitten. Majblomman som fyller ut rätt bra är ju värre än en fullt läsbar ny och fin skyllt utan EU logga.

Kör hårt utan EU skiten.

/Mikael

Haha gillar hur du tänker min vän smile

M-Fest
BMW E30 318is "TheThirty" (1988)
Concretum
27 december 2014 · 67 Inlägg

Köpte nya skyltar och min motorvärmarkontakt var ivägen sad hade utan eu innan, så borrade upp ett hål rakt genom EU märket big_smile Orka dra om kabeln.

granadadr
27 december 2014 · 7 268 Inlägg

Concretum skrev:
Köpte nya skyltar och min motorvärmarkontakt var ivägen sad hade utan eu innan, så borrade upp ett hål rakt genom EU märket big_smile Orka dra om kabeln.

hahahahaha

appropå skyltar,, jag är sugen på att göra som endel att ta skylthållare å kapa plåten,, har ju dessutom en Gammal granada så då borde ju risken vara mindre att åka dit

Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
zleepy Trucker
27 december 2014 · 1 391 Inlägg

granadadr skrev:

Concretum skrev:
Köpte nya skyltar och min motorvärmarkontakt var ivägen sad hade utan eu innan, så borrade upp ett hål rakt genom EU märket big_smile Orka dra om kabeln.

hahahahaha

appropå skyltar,, jag är sugen på att göra som endel att ta skylthållare å kapa plåten,, har ju dessutom en Gammal granada så då borde ju risken vara mindre att åka dit

Helt rätt, det ska jag med göra när jag beställer skyltar nästa gång, synd bara den dagen man behöver nya till chevan, små är svårare att klippa bort :-\

Fast mindre risk för att du åker en gammal granada, nää polisen slår på bilen och får upp euskylt, och har du ej det så ser dom att det inte är korrekt smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
granadadr
27 december 2014 · 7 268 Inlägg

zleepy skrev:

granadadr skrev:

Concretum skrev:
Köpte nya skyltar och min motorvärmarkontakt var ivägen sad hade utan eu innan, så borrade upp ett hål rakt genom EU märket big_smile Orka dra om kabeln.

hahahahaha

appropå skyltar,, jag är sugen på att göra som endel att ta skylthållare å kapa plåten,, har ju dessutom en Gammal granada så då borde ju risken vara mindre att åka dit

Helt rätt, det ska jag med göra när jag beställer skyltar nästa gång, synd bara den dagen man behöver nya till chevan, små är svårare att klippa bort :-\

Fast mindre risk för att du åker en gammal granada, nää polisen slår på bilen och får upp euskylt, och har du ej det så ser dom att det inte är korrekt smile

hatar eu å byrokrati sad suck

Berglund_89
2 oktober 2018 · 1 474 Inlägg

Årets trådlyft här, hehe.. är riktigt sugen även jag på att beställa nya plåtar och kapa bort EU-märket.. räcker det att kapa precis in till det eller en bit längre in?

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
BMW 328i Touring "F31 l M-Sport" (2013)
zleepy Trucker
2 oktober 2018 · 1 391 Inlägg

Berglund_89 skrev:
Årets trådlyft här, hehe.. är riktigt sugen även jag på att beställa nya plåtar och kapa bort EU-märket.. räcker det att kapa precis in till det eller en bit längre in?

jag kapade till kanten typ någon mm efter det blåa.. blev hur bra som helst, känns som min gamla icke eu skylt som satt där innan smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
granadadr
2 oktober 2018 · 7 268 Inlägg

zleepy skrev:

Berglund_89 skrev:
Årets trådlyft här, hehe.. är riktigt sugen även jag på att beställa nya plåtar och kapa bort EU-märket.. räcker det att kapa precis in till det eller en bit längre in?

jag kapade till kanten typ någon mm efter det blåa.. blev hur bra som helst, känns som min gamla icke eu skylt som satt där innan smile

bild? eller finns det redan?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang