Volvo s70 startar inte efter soppartorsk.

jakobsson740 PFP Crew
1 mars 2015 · 220 Inlägg

Tjenare. Jag har ett problem med min volvo s70 fick soppartorsk på den igår så tankade upp den och nu vägrar den att starta. någon som vet problemet den startade utan problem innan jag fick soppartorsk.

MVH Jakobsson.

Edit enligt förgående ägaren är det ventilerna som hänger sig. Han säger jag ska kirra med full gas en längre stund men tycker det låter sådär.

Senast redigerat av jakobsson740 (1 mars 2015)

Pink Flesh Pullers Familia
zzr94092
1 mars 2015 · 4 378 Inlägg

typisk"sur" sjuka på dom årsmoddelerna.låter som om man inte har något topplock när man kör på starten, ,ta ur stiften över natten,ev,nya stift,sen bara kör på med starten o fullgas tills den startar...men det är klart din B-pump kanske gav upp när du fick soppatorsk,kolla först B-tryck,om det är bra så kör på mitt första förslag..

jakobsson740 PFP Crew
1 mars 2015 · 220 Inlägg

zzr94092 skrev:
typisk"sur" sjuka på dom årsmoddelerna.låter som om man inte har något topplock när man kör på starten, ,ta ur stiften över natten,ev,nya stift,sen bara kör på med starten o fullgas tills den startar...men det är klart din B-pump kanske gav upp när du fick soppatorsk,kolla först B-tryck,om det är bra så kör på mitt första förslag..

okej tack så mycket.

Pink Flesh Pullers Familia
jakobsson740 PFP Crew
2 mars 2015 · 220 Inlägg

zzr94092 skrev:
typisk"sur" sjuka på dom årsmoddelerna.låter som om man inte har något topplock när man kör på starten, ,ta ur stiften över natten,ev,nya stift,sen bara kör på med starten o fullgas tills den startar...men det är klart din B-pump kanske gav upp när du fick soppatorsk,kolla först B-tryck,om det är bra så kör på mitt första förslag..

soppa pump och sånt funkar den liksom ruskas till och typ vill starta men sen så slutar den ruska till och det som sagt låter som att man inte har nåt topplock....

Pink Flesh Pullers Familia
zzr94092
3 mars 2015 · 4 378 Inlägg

Har du gjort som jag skrev i mitt inlägg?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang