Audi A4 Avant. OEM+ "3.0tdi B7"

Bilen är en audi A4 B7 med 3.0liters diesel. Motorn skall få sig ett litet ryck med ersättningsrör för dpf mm. Exteriört så får den en hel facelift i fronten i form av OEM RS4 delar. Bilen plåtbreddas i bak tillsammans med en egensnickrad bakre stötfångare! Delar som används där är bla RS6 stöt med diffuser. interiört så sitter det S6 helskinn stolar fram, helskinn baksäte svart innertak med Navigation Plus. chassie uppgraderingar som blir gjorda är luftfjädring från airliftperformence, med V2 tryckbaserade styrsystem.
  • 176 Följare
  • 70 195 Visningar
  • Uppdaterades senast 8 december 2016
Jewnaz
28 november 2016 · 65 Inlägg

Nu händer det lite igen, kul att se! big_smile Blir ju schysst, tror helhetsbild med fälgarna kommer sitta gött sen! smile

primeramannen skrev:
Hittade precis tråden och kommer följa den i mål, men tänkte ge dig den kritiken du inte har fått och det är att du borde ha gjort breddningen bak i samma stuk som fram det hade blivit snyggare, men det är min högst personliga åsikt.

Håller med dig där primeramannen om att det blivit snyggare om breddningen följt med upp på karossen mer bak, dock lite knepigare att fixa..

primeramannen
28 november 2016 · 907 Inlägg

Jewnaz skrev:

primeramannen skrev:
Hittade precis tråden och kommer följa den i mål, men tänkte ge dig den kritiken du inte har fått och det är att du borde ha gjort breddningen bak i samma stuk som fram det hade blivit snyggare, men det är min högst personliga åsikt.

Håller med dig där primeramannen om att det blivit snyggare om breddningen följt med upp på karossen mer bak, dock lite knepigare att fixa..

Det förstår jag verkligen men det hade vart snyggt

Dodge Dart "Darten" (1965)
Billling
8 december 2016 · 362 Inlägg

primeramannen skrev:

Jewnaz skrev:

primeramannen skrev:
Hittade precis tråden och kommer följa den i mål, men tänkte ge dig den kritiken du inte har fått och det är att du borde ha gjort breddningen bak i samma stuk som fram det hade blivit snyggare, men det är min högst personliga åsikt.

Håller med dig där primeramannen om att det blivit snyggare om breddningen följt med upp på karossen mer bak, dock lite knepigare att fixa..

Det förstår jag verkligen men det hade vart snyggt

Hehe, japp det gnager i mig än.. redan efter vi hade tennspacklat såg vi att formen blev väldigt snäv och att det skulle se mkt bättre ut om man hade gått längre upp på skärmen bak och fått en mjukare och finare form!

Så den kritiken var väl ''väntad'' då jag själv har varit medveten om den länge smile


kanske sätter kapen i bilen och ändrar den formen bak igen om jag får ork..

Tack ändå kul att ni gillar att det kanske kan bli bra ändå smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang